Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Echipa de uzina are cea mai buna evolutie. RBR are motor de client. Culmea, a reusit rezultate mai bune cu motorul de client, tot asa cum McLaren si Force India (in ultima cursa) erau peste Mercedes GP.
    Nici un producator nu ofera motoarele de pa masinile lor de uzina si echipelor client. Cu toate astea, echipele client au facut treaba mai buna cu un motor teoretic mai putin avansat. De ce? Sasiul sau pilotii. De obicei, sasiul e hotarator.

    Comment


    • m ai omorat cu sasiul ala. eu cred ca treaba e 50-50 degeaba ai sasiu daca nu ai motor si degeaba ai motor daca nu ai sasiu. intre RB7 si Renault a fost dragoste la prima vedere

      Comment


      • in anii '90 williams si benetton omorau formula 1. cosworth era corigenta la cai putere, ferrari era corigenta la toate capitolele, mai putin istorie, unde avea cele mai multe titluri, dar si alea luate in 50 de ani, pe cand motoarele renault cam aveau rezultate indiferent de monopostul pe care erau puse. pe hartie, renault megane rs sta mai prost la cai putere si timpi decat focus st, sau astra opc, golf gti, dar uite ca pe nurburgring, nordschleife, actualul megane rs a imbunatatit timpul masinilor cu tractiune fata cu 2 secunde. timp detinut de...aud? da, ca sa vezi...vechiul megane rs
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Nu stiu de ce discutati pe tema asta - e limpede ca divizia motorsport de la Renault e chiar buna. Masinile de strada nu sunt la acelasi nivel cu divizia motorsport (raportat la concurenti) dar nu sunt nici de aruncat cum cred unii.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Pacat ca RS-urile astea se strica dubios de des (ce stie sa faca un Renault mai bine)...dar sa revenim la subiect.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • ce stie sa faca un Renault mai bine sa bata nazistii si macaronarii in F1 de ii asculta cu urechea. si asta de vreo 7 ani incoace

              Comment


              • Irelevant pe strada
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • da corect ai dreptate . ce sa zic ....asa e

                  inca un film de la mine alonso monte carlo

                  ascultati cat de scurt este setata cutia de viteze. aproape ca nu exista timp intre schimbari.

                  Comment


                  • Tot nu-ntelegeti ca numai exista motoare proaste in F1, la varf.
                    Doar sasiuri mai putin performante si piloti mai lenti.
                    Red Bull ar fi castigat si cu motor Ferrari si cu motor Mercedes.

                    Comment


                    • ai vazut la InterLagos ? pe linia dreapta Vettel lua maxim 300 iar Ferrari urile lua 310 312.

                      Comment


                      • Vazut. Cu motor Ferrari, Red Bull cred ca atingea 320.

                        Comment


                        • Asta nu tine doar de motor sau sasiu ci de preferintele pilotilor, top speed mai mare in defavoarea handling-ului sau o apasare aerodinamica mai mare dar top speed mai mic. Plus etajarea cutiei de viteza, etc. 2 masini identice mecanic cu setari diferite pot sa se comporte foarte, foarte diferit.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • daca pilotul are cojones si o cere mai asa sau mai asa si timpul scade...echipa executa si nu comenteaza

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              ce stie sa faca un Renault mai bine sa bata nazistii si macaronarii in F1 de ii asculta cu urechea. si asta de vreo 7 ani incoace
                              Trezeste-te, uiti cine a fost FERRARI, cine este FERRARI si ce va fi vesnic FERRARI in lumea motorsportului si nu numai.
                              Last edited by FastFurious; 30 November 2011, 19:36.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • FERRARI va renaste cand o sa ramana in pana de idei Adrian Newey de la Red Bull, cu probleme la cutie si tot nu s-a apropiat nimeni de ei in Brazilia, asa aerodinamica au.

                                Motorul Renault nu straluceste dar acum in F1 conteaza cel mai mult aerodinamica, aderenta la sol, temperatura in cauciucuri - sa poti face tura de calificare cu DRS-ul deschis ca Vettel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google