Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ferrari a fost echipa cu cele mai multe participari in f1, dar suspesc de aproape ca numar total de titluri cu o echipa cu 30 de ani mai "tanara". ce este ferrari acum? o echipa "de pluton". ce va fi? pai tot asta, atata timp cat vorba colegului de mai sus, newey si brown nu sunt angajatii lor.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by FastFurious View Post
      Trezeste-te, uiti cine a fost FERRARI, cine este FERRARI si ce va fi vesnic FERRARI in lumea motorsportului si nu numai.
      ferrari a fost din pacate nu mai este. in 99 cand Irvine nu a castigat titlul mondial mai avem putin si sufeream o depresie.

      sunt fan ferrari pana la moarte, dar imi place la nebunie de pustiulica asta Vettel care face instructie cu toti

      nu o sa inteleg niciodata in viata asta de ce Ferrari nu l au mai tint in echipa pe Brown. il imbracam in aur si diamante in locul lor

      Comment


      • da, nici eu n-o sa inteleg de ce au edat presiunii lui ecclestone si l-au mazilit pur si simplu pe schumacher. ma uit uneori ce instructie a facut cu kimi raikkonen in ultima lui cursa pt ferrari si nu inteleg decizia italienilor, acordul lor tacit de a face spectacol in f1 in detrimentul a ce? ca nu avea nimeni c.o.a.i.e sa-i scoata din f1, pt ca instant ii urma bmw, mercedes, renault si-si faceau competitie paralele. si ziceti-mi voi cine s-ar fi uitata la o competitie intre force india, minardi si torro rosso, cand avea ca alternativa o lupta intre adevarartii titani ai motorsportului. ecclestone si-o lua singur in gura, dar ca sa vezi, deja motorsortul nu mai e sport, e afacere, din pacate. si eu sunt fan ferrari, dar sa ne vedem lungul nasului.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Cum am mai zis, toate motoarele din F1 sunt fiabile acum, nu se mai descopera peste noapte nu stiu ce noutate.
          Conflictele in ultimele 2 sezoane au fost legate de sasiu, cat respecta regulamentul. Singura neclaritate care avea legatura cu motorul a fost legata de evacuarea gazelor de esapament la RBR, evacuare care facea mai stabil monopostul.

          Sa nu uitam ca nu doar RB e cea copiata, aduceti-ca aminte de capacele de la roti aduse de Ferrari in competitie, cum au fost copiata si de RBR.

          Motorul Renault e doar un motor, nu face 2 bani fara sasiu cel mai bun, in schimb cel mai bun sasiu, cel al lui Red Bull ar fi castigat campionatul, cred si cu motorul Cosworth.

          Revin la ceziceam: cu mirificul motor renault, care au fost rezultate echipei de uzina?
          Nu mai zic de Lotus Renault, cu Trulli luptand din greu cu cei de la HRT.

          Comment


          • o fortezi rau cu motorul ala. am inteles e naspa.

            @ seba cat Eccelstone o sa fie la putere in F1 buzunarul lui se va oglindi in performantele si in spectacolul din F1.
            oricum deja au dat o in 1.6 turbo cu sisteme de recuperarea energiei. toti impotentii care habar nu aveau sa faca faca un MOTOR apar si ei cu coada intre picioare. poate o sa vedem si dieseluri in F1. nu m ar mira

            on board schumacher de pe vremea cand Hockenheim nu era altceva decat o goana nebuna prin padure. un templu al vitezei

            Comment


            • o fortezi rau cu motorul ala. am inteles e naspa
              Nu e naspa. Toate motoarele-s bunisoare, numai explodeaza toata ziua.

              Comment


              • tocmai ca alea care explodau erau cele mai bune motoare. ce vremuri

                uite ce ziceai tu mai devreme. blown exhausts ti se zburleste pielea nu alta

                Comment


                • blown exhaust n-are treaba cu blown engine
                  multi piloti si sefi de echipe ziceau a cel mai bun motor e ala care se sparge dupa ce trece linia de sosire, atata timp cat mai duce, inseamna ca nu s-a scos tot ce se putea din el.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • blown exhaust are legatura cu evacuarea de care vorbea mr.k. evacuarea care impinge gazele in eleronul spate facand masina mai stabila.

                    Enzo Ferrari a spus ca cel mai bun motor e ala care plezneste dupa linia de sosire

                    Comment


                    • Francezul Romain Grosjean (25 ani) va fi pilot titular în cadrul echipei Lotus (fostă Lotus-Renault) în sezonul 2012 al Campionatului Mondial de Formula 1, informează AFP.


                      In sezonul viitor, el va fi coechipier la Lotus cu finlandezul Kimi Raikkonen.

                      Cum aveam eu sa tin cu Renault anu' viitor. Uite ca a revenit Raikkonen.

                      Comment


                      • adevarul e ca tot ce-i lipsea formulei unu e revenirea lui raikkonen beat pe podium...
                        sebastian ogier va trece la vw in wrc, din 2013, s-a saturat sa fie locotenent.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Imi place Ogier. Dar ii va fi greu sa-i faca fata lui Loeb, cu o masina care, indiferent ca-i o Fabia cu caroserie de VW, e totusi o echipa noua.
                          Ma bucur ca a mai aparut in constructor nou in WRC, de cand s-a retras Subaru era cam prea pustiu.

                          Seba, vedem, poate ca Iceman are inca de spus ceva in F1. Sau nu.

                          Comment


                          • eu nu-i contest talentul, ci daruinta un tip care a vrut sa fie campion ca sa vada ca se poate, apoi s-a apucat de avioane, ala nu va face performanta. tu, daca ar trebui sa angajezi un tamplar, ai lua un meserias care e 6 ore din 8 beat manga sau unul care n-are mana formata, dar care se chinuie si desi lucreaza 10 ore, are aceleasi rezultate ca ala beat in 6 ore? eu n-as avea incredere in ala beat pt simplul motiv ca nu poti stii cand o sa-ti fusareasca o lucrare. kimi, din pacate, si-a aratat ambele fete. si aia de geniu, uneori, dar si aia de chefliu. totusi, esti la un nivel in motorsport unde nu-ti permiti sa umbli manga la standuri sau sa te uiti crucis cand esti pe podium. sper sa aiba rezultate, sincer, dat fiind ca va concura pt o echipa cu motorizare renault.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Ba chiar va fi echipa de uzina, nu o echipa oarecare cu motorizare Renault.
                              Fosta Lotus se va numi Caterham, echipa de uzina Renault va fi cea care va prelua numele de Lotus.
                              Last edited by mr.K; 13 December 2011, 11:03.

                              Comment


                              • Administratorul drepturilor comerciale ale Formulei 1, Bernie Ecclestone, a estimat că Europa nu are viitor în Marele Circ, astfel că Bătrânul Continent nu va găzdui în anii următori mai mult de cinci curse pe sezon.

                                Se cam duce traditia. Marketing. Cursele in Asia le vad ca pe ceva artificial, oricum se adreseaza elitei care are bani, pe cand in Europa si un muncitor din Belgia/Germania/Marea Britanie etc. isi permite un weekend la curse.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google