Originally posted by SUPERCAR
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
au aparut ultimele modificari la regulament pt. sezonul 2008:
-controlul tractiunii s-a scos (asta era anuntata de la sfirsitul sezonului 2007).
-ECU standardizat pt. toata lumea.
-cutiile de viteza se vor folosi patru curse, daca se schimba cutia mai devreme pilotul va fi penalizat cinci locuri.
o-sa putem vedea un pilot retrogradat si 15 locuri daca schimba si motorul si cutia de viteze, sau poate nu, inca nu m-am lamurit cum vor aplica noua prevedere regulamentara.
Comment
-
nu mai bine le da la piloti masini cu telecomanda identice si-i pune sa piloteze din tribuna ? chiar nu inteleg de ce vrea fia ecu-uri identice la toata lumea, cauciucuri identice la toata lumea, benzina identica la toata lumea...chiar mai bine le da telecomenzi la musiu pilotii si s-a rezolvat, nici macar nu se mai accidenteaza nimeni si pot sa tina si curse pe ploaie sau zapada...cateodata sunt stupizi! unde mai e farmecul sportului? conteaza doar farmecul publicitatii si-al banului...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by sebi4fcSigur si-o iau toti nu numai Alonso de la Kimi
Hamilton cu McLaren Mercedes are cele mai mari sanse la titlu daca si masina va fi la fel de buna ca sezonul trecut.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR...Hamilton cu McLaren Mercedes are cele mai mari sanse la titlu daca si masina va fi la fel de buna ca sezonul trecut.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
mclaren anul asta nu cred sa mai repete performantele de anul trecut, in primul rind masina desi are un nou nume MP4-23 va fi aceasi cu cea de anul trecut, au trecut la un pas de a fi descalificati de la bun inceput al sezonului 2008, in scrisoarea in care recunosc ca au avut acces la tehnologia Ferrari si-au autoimpus un moratoriu asupra dezvoltarii in anul asta a citorva subansamble care vor face diferenta pe pista, e vorba de sistemul de umplere rapida a rezervorului, folosirea CO2 ca si gaz de umplere a anvelopelor dar mai ales shimbatorul de viteze rapid, daca fiecare schimbare de viteza se face cu 0,01 sec. mai lent decit la Ferrari numai la un singur viraj se pierde in jur de 0,10 sec. fata de Ferrari.
cit priveste garnitura de piloti Hamilton si Kovalainen nu cred ca vor face prea mult nici la constructori, acum vom vedea cit de bun preparator este Hamilton totusi se spune ca anul trecut mecanici lui Alonso le comunicau unele setari ale masinii si celor care pregateau masina lui Hamilton (eu nu inghit chiestia aia ca un pilot nu poate merge pe setarile altui pilot).
Comment
Comment