Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai sa ne aducem aminte cine a castigat in 2005 si 2006, cu ce masina, cu ce motor, cu ce echipa...

    Ia-o usor din 90 incoace si vezi de cate ori a catigat campionatul un motor Renault atunci cand a participat. Care este procentajul paticiparilor si victoriilor...vei fi socat!
    De cand au intrat si au revolutionat motoarele in F1, le cam arata baietilor cu fumuri si nume scumpe cum se construieste un motor.
    Last edited by alessandro; 27 November 2013, 11:48.

    Comment


    • Astea nu-s motoare cu adevarat bune, ci motoare bune prin prisma restrictiilor impuse de regulament. Pacanitori.

      Nu poti sti daca Mercedes sau Ferrari nu cumva au motoare mai bune, dar sasiul nu ajuta.

      Sa impuna naibii in regulament ca motorul sa aiba maxim 0.9 litri, sa ramana Renault campioana.

      Hai sa ne aducem aminte cine a castigat in 2005 si 2006, cu ce masina, cu ce motor, cu ce echipa..
      Si eu ce am zis bre? De pe vremea lui Alonso.

      Renault sunt asa de buni ca n-au fost in stare sa aiba o echipa proprie de pe vremea lui Alonso.
      Last edited by mr.K; 27 November 2013, 11:53.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post

        Sa-l vad eu pe Vettel imbunatatind o alta masina, sa zicem McLaren, care acum e mai capabila decat era masina Ferrari la momentul cand a ajuns Schumi la italieni.
        Mie mi-ar place sa il vad la McLaren sau la Ferrari pe Vettel, doar ca inteleg perfect de ce ramane la Red Bull. Si eu daca as fi in F1 la cea mai buna echipa, nu as pleca, doar ca sa demonstrez ceva unor oameni.

        Originally posted by sanduploiesti View Post
        PCH-am văzut cursele de pe Digi sport .
        mr.K-Vettel are misiunea sa piloteze nu sa imbunatateasca monopostul.
        De ce nu vreti sa comentam realitatea si sa nu mai facem presupuneri de genul-ce ar fi facut un anume pilot cu un anumit monopost.
        Piloti precum Schumacher sau Senna lucrau foarte mult cu tehnicienii, pentru a imbunatati masina: tocmai, ca este si una dintre atributiile pilotului, fiindca el este cel care o scoate pe pista si o testeaza, e si normal sa aiba o contributie si aici.

        Originally posted by mr.K View Post
        Eu astept revenirea McLaren.
        La Ferrari seful de echipa e moale, sa vina un geniu in inginerie si sa le faca masina aia odata.
        Nu exista om de pe lumea asta care sa nu-si doreasca sa lucreze pentru Ferrari, e ca si cum ai juca la Real Madrid ca fotbalist.
        RB va ramane doar o echipa cu masina facuta din bucati, motor Renault, sasiu propriu, pe caroserie scrie Infiniti........parca e o centrala Motan.
        Are niste titluri, dar Red Bull va fi asociat ca brand, intotdeauna, cu o doza cu pishvaitzer ce contine taurina si cofeina.
        Stie cineva cand va apare prima masina de strada Red Bull?
        Nu cred ca seful e asa de important, cat o fi el de moale. Cred ca e foarte importanta echipa tehnica si pilotii. Pentru 2014, Ferrari exceleaza la capitolul piloti, parerea mea. Ramane de vazut cat de buna va fi "trotineta" lor.

        Originally posted by PCH View Post
        Maine-poimaine am sa vad DUREX campioni mondiali in F1
        Durex-Dacia F1 Team!

        Originally posted by alessandro View Post
        ...iar Renault le tot arata de cativa ani incoace cum se face un motor.

        P.S. Mi-a placut teribil cursa de la Monza...cica nu ar avea cai multi motorul Renault
        Originally posted by alessandro View Post
        Hai sa ne aducem aminte cine a castigat in 2005 si 2006, cu ce masina, cu ce motor, cu ce echipa...

        Ia-o usor din 90 incoace si vezi de cate ori a catigat campionatul un motor Renault atunci cand a participat. Care este procentajul paticiparilor si victoriilor...vei fi socat!
        De cand au intrat si au revolutionat motoarele in F1, le cam arata baietilor cu fumuri si nume scumpe cum se construieste un motor.
        Motorul nu mai conteaza asa de mult! Daca are rol de 30% in ziua de azi, eu zic ca e mult! Nu ne spune noua cat a castigat Renault, cand aerodinamica conteaza cel mai mult in aceasta competitie! Daca Red Bull avea motorul Mercedes sau Ferrari, te asigur ca ar fi castigat la fel de mult (poate chiar mai mult fara problemele alea de fiabilitate pe care le aveau in 2010!).

        Fiabile sunt si Renault si Mercedes si Ferrari, cel putin dupa acest regulament. E echipa tehnica cea care face diferenta cea mai mare, dupa care vine pilotul si de-abia dupa, motorul.
        Last edited by Sifredi; 12 December 2013, 22:55.

        Comment


        • Iata rezultatele pentru primele 2 zile de teste.

          Ziua1
          Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.


          Ziua a2-a
          Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.


          Dezastru pentru rasnita aia de motor de la Renault!

          Comment


          • Acu', sa fie dezastru si in curse, pocni-le-ar chiuloasa.
            Orice echipa are un ciclu cand face performanta, asa cum Ferarri a dominat cativa ani buni si apoi a cazut, asa cred ca perioada bunaa unora are sanse sa se termine acum cand se porneste de la zero in multe privinte si se egalizeaza iarasi sansele.

            Cred ca sezonul asta, si Mercedes trebuie sa livreze rezultate bune, altfel cad capete la echipa. De Ferrari nu mai zis, o sa zboare Domenicali in maxim 5 etape, daca nu au macar 3-4 podiumuri.
            Last edited by mr.K; 30 January 2014, 10:42.

            Comment


            • 3-4 podiumuri? Mai degraba 3-4 victorii! Anul asta il sustin pe Raikkonen, dar sper sa vad o lupta pentru titlu pana in ultima sau macar penultima cursa!

              Am vazut cateva video-uri de la teste, nu suna rau motoarele turbo, cel putin nu asa de rau cum spuneau unii... Apropo, Nico Rosberg a facut 97 de tururi!!! Si nu a avut probleme de fiabilitate...

              Comment


              • New season.

                Se pare ca Mercedes a trecut de etapa cand dominau doar calificarile. Cu 2 piloti ce par in forma si cu o masina buna, nu-i vad bine pe ceilalti.
                Ferrari-iarasi fara orizont, RBR-au de recuperat. Se pare ca McLaren e in primele 3 ca valoare de moment.
                Last edited by IancuMIC; 16 March 2014, 21:46.

                Comment


                • In teresant, dar parca nu-i acelasi sunet al motoarelor....sa mai treaca 2-3 mari premii si mai vedem...
                  Parca nu mai este spectacol........
                  aham......Restul e LOGAN


                  http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                  Comment


                  • Spectacol in F1 nu prea mai e de pe timpul lui Lauda, Sena, etc...acum cursele se câștigă la schimbul de la boxe, setările mașinii si motoare. Pilotii, skill-ul lor contează, dar mai puțin. Eu nu am DOLCE! Astia de la Digi au cam înnebuni :|

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                    Comment


                    • .....................ma apuca dracii.
                      Last edited by mr.K; 16 March 2014, 23:46.

                      Comment


                      • Ce panarama de cursa. Ce masini expirate...de motoare nu mai zic.

                        Sunau atat de bine http://www.youtube.com/watch?v=zORf-d4-STY Doar cela cate filme de peste 1 ora de pe Yt au mai ramas din vremurile bune.

                        Acum cand ma uit la F1 am impresia ca ma uit la un laptop pe care se instaleaza Windows 8 . O mizerie, o porcarie...niste idioti au distrus F1

                        Comment


                        • Eu ma astept la orice, chiar sa apara si motoare sub un litru pe masinile de F1, peste cativa ani.

                          Mai bine suna masinile DTM, IndyCar devine o alternativa, macar vezi spectacol.

                          Indy- 30 martie, Sankt Petersburg- macar alea arata si suna a masini.
                          Last edited by mr.K; 17 March 2014, 10:31.

                          Comment


                          • Nu inteleg ce au de gand cu porcaria asta...unde vor sa ajunga ?
                            In curand o sa incep sa ma uit la sah...e mai spectaculos.

                            La cursa de ieri m-am uitat 10 minute...cand am auzit sunetul motoarelor m-a luat durerea de cap.

                            Comment


                            • Nu mai zic de regula motarelor si cutiilor de viteze, ce trebuie sa tina nu stiu cate curse.
                              Pai cine mai trage ca nebunul de masina, cand el mai are 4 curse cu motorul ala, altfel primeste penalizari?
                              Eu ma uit la o cursa sa vad cum pilotii incearca sa ruleze cat mai rapid, sa-si depaseasca adversarii, nu sa faca strategii de sah.

                              Pai acum toti vor merge linistit, asteptand sa se strice masina adversarilor, pentru a primi aia penalizari.
                              Bleahhhhhh!

                              A mai fost acum vreo 10 ani regula unui singur set de cauciucuri pe cursa, daca nu se schimbau conditiile meteo. Inuman!

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                New season.

                                Se pare ca Mercedes a trecut de etapa cand dominau doar calificarile. Cu 2 piloti ce par in forma si cu o masina buna, nu-i vad bine pe ceilalti.
                                Ferrari-iarasi fara orizont, RBR-au de recuperat. Se pare ca McLaren e in primele 3 ca valoare de moment.
                                DEZASTRU la Ferrari , numa' gura-i de Montezemolo! Mercedes au facut treaba buna, dar sper totusi sa nu domine, ca iarasi o sa ne plictisim, desi e greu de crezut ca mai poate cineva sa-i ajunga. Macar sa vedem un duel intre Rosberg & Hamilton.

                                De sunetul motoarelor nu mai zic, cum dracu' sa pui motor de 1.6L pe o masina de F1??? Mi-e dor de motoarele V10 dintre '89 si 2005...

                                Ma intreb de ce oare si F1 trebuie sa fie "ECO"?? Oare 22-24 de masini polueaza atat de mult? Consuma atat de multa benzina? Eu zic ca nu.
                                Originally posted by PCH View Post
                                Spectacol in F1 nu prea mai e de pe timpul lui Lauda, Sena, etc...acum cursele se câștigă la schimbul de la boxe, setările mașinii si motoare. Pilotii, skill-ul lor contează, dar mai puțin. Eu nu am DOLCE! Astia de la Digi au cam înnebuni :|

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                                Inca o mizerie marca RDS, acum o sa-mi scot cursele de pe net,nu am ce face ca nu am nici RTL...

                                Originally posted by mr.K View Post
                                Nu mai zic de regula motarelor si cutiilor de viteze, ce trebuie sa tina nu stiu cate curse.
                                Pai cine mai trage ca nebunul de masina, cand el mai are 4 curse cu motorul ala, altfel primeste penalizari?
                                Eu ma uit la o cursa sa vad cum pilotii incearca sa ruleze cat mai rapid, sa-si depaseasca adversarii, nu sa faca strategii de sah.

                                Pai acum toti vor merge linistit, asteptand sa se strice masina adversarilor, pentru a primi aia penalizari.
                                Bleahhhhhh!
                                Marea problema a F1 din ziua de azi e faptul ca pilotii nu mai forteaza, nu se mai imping la limita! Totul trebuie conservat, cauciucuri, motoare etc. Se ruleaza la pas si cursele sunt decise din primul tur, insa nimeni nu realizeaza ce vor fanii sa vada (sau nu-i intereseaza).

                                Singura chestie acceptabila e cea cu depasirile, dar si aia e artificiala. Nu are nici un farmec cu DRS, unde mai are pilotul merit?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google