Sa obtina macar vreo 3-4 victorii cei de la Ferrari si eu voi fi multumit (preferabil cu Kimi!)! In plus, ar fi mult mai interesant sa vedem o lupta pentru titlu intre mai multe echipe. Daca Mercedes va domina din nou, va fi destul de anost.
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
Ferrari a încheiat pe prima poziţie ultimă zi de teste din cadrul sesiunii de la Jerez şi a confirmat astfel parcursul bun de pe tot parcursul săptămânii. Kimi Raikkonen a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1:20.841 fără să întâmpine defecţiuni tehnice majore pe parcursul zilei.
Teste Jerez - Rezultate ziua 4:
Loc Pilot Echipa Timp Diferenta Tururi
1 Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.841s - 106
2 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m22.019s 1.178s 112
3 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.172s 1.331s 116
4 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m22.553s 1.712s 97
5 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m23.116s 2.275s 73
6 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m23.802s 2.961s 53
7 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m23.975s 3.134s 63
8 Jenson Button McLaren/Honda 1m27.660s 6.819s 35
Comment
-
Barcelona.
Ferrari continua sa confirme, Kimi la fel.
Scuderia Ferrari continuă parcursul dominant din teste. Deşi clasamentul de azi l-a avut în frunte pe venezueleanul Pastor Maldonado, performanţa italienilor începe să declanşeze alarme în garajele echipelor concurente.
Scuderia şi-a văzut de programul lor, alternând stinturile scurte cu cele medii şi de evaluare aerodinamică. Cel mai bun timp al finlandezului Raikkonen – 1:25.167s – cu 15 sutimi mai slab decât timpul lui Maldonado, este cu atât mai impresionant cu cât a fost stabilit pe pneurile medii, venezueleanul rulând pe cele soft.
Comment
-
Pana in Australia, astazi incepe un nou sezon NASCAR, Daytona 500 la 20,00 pe Digisport 3 LIVE.
Enjoy it!
Spectacol in stil american, cui ii place, a castihat un pilot cu nume asemanatori imasinii romanesti, Logano.
Alonso la spital, se spune ca masina e de vina.
În ultima zi de teste de la Barcelona, Fernando Alonso a suferit un accident care a speriat pe toată lumea. Pilotul echipei McLaren a pierdut controlul volanului şi a intrat direct în parapetul din interiorul virajului patru.
Sebastian Vettel (Ferrari) se afla chiar în spatele ibericului şi a povestit ce a văzut. "Nu avea viteză mare, maximum 150 km/h. A fost ciudat pentru că a intrat direct în zid", a declarat germanul.
Deocamdată nu se cunoaşte motivul care a provocat acest accident, mai mult ca sigur fiind însă vorba de o defecţiune a monopostului, inginerii Honda confruntîndu-se în Spania, zilele trecute, cu mai multe probleme la sistemul de propulsie.
Comment
-
Pentru o informare corecta a celor interesati de F1 iata rezultatele cumulate ale testelor de la Barcelona:
1. Romain Grosjean, Lotus, 1m 24.067s, 111 laps
2. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 24.321s, 197 laps
3. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 24.348s, 173 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 24.574s, 202 laps
5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 24.584s, 164 laps
6. Felipe Massa, Williams, 1m 24.672s, 143 lapsȘ
7. Sergio Perez, Force India, 1m 24.702s, 155 laps
8. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.739s, 223 laps
9. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 24.923s, 201 laps
10. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 24.941s, 216 laps
11. Felipe Nasr, Sauber, 1m 24.956s, 152 laps
12. Valtteri Bottas, Williams, 1m 25.345s, 178 laps
13. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 25.604s, 188 laps
14. Fernando Alonso, McLaren, 1m 25.961s, 79 laps
15. Jolyon Palmer, Lotus, 1m 26.280s, 77 laps
16. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 26.312s, 181 laps
17. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 26.340s, 166 laps
18. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 26.591s, 36 laps
19. Pascal Wehrlein, Force India, 1m 27.333s, 113 laps
20. Jenson Button, McLaren, 1m 28.182s, 45 laps
21. Pascal Wehrlein, Mercedes, 1m 28.489s, 48 laps
22. Susie Wolff, Williams, 1m 28.906s, 86 laps
Unde este ,,parcursul dominant" al scuderiei Ferrari?
Comment
-
Pentru o informare corecta a celor interesati de F1
te rog sa ignori postarile mele.
Comment
-
Pentru o informare si mai completa, in imaginea atasata aveti si tipul de pneuri cu care s-au obtinut timpii, ca din clasamentul prezentat de cineva mai sus, reiese ca Lotus are o supermasina, doar ca ei au alergat pe SUPERSOFT in turul ala.
Pentru cei nefamiliarizati cu F1, gumele de asfalt uscat sunt in ordinea performantelor pe tur:
-SUPERSOFT
-SOFT
-MEDIUM
-HARD
Circuitul de la Barcelona găzduieşte în perioada 26 februarie - 1 martie ultima sesiune de teste de dinaintea noului sezon al Formulei 1, programat să înceapă în 15 martie cu Marele Premiu al Australiei.
Desfăşurată la numai câteva zile după precedenta evaluare de pe acelaşi circuit, sesiunea este atractivă din cel puţin două motive: Williams va testa pentru prima oară monopostul în ritm de calificări, în timp ce McLaren se confruntă cu numeroase probleme de fiabilitate. Celelalte echipe şi-au evidenţiat deja principalele puncte forte şi slăbiciuni, însă un alt semn de întrebare planează asupra celor de la Force India, care vor testa cu noul monopost cel mult trei zile.Attached Files
Comment
-
Inca putin si incepe.
2015 RACE CALENDAR
March 15: Australian GP
March 29: Malaysia GP
April 12: Chinese GP
April 19: Bahrain GP
May 10: Spanish GP
May 24: Monaco GP
June 7: Canadian GP
June 21: Austrian GP
July 5: British GP
July 19: German GP
July 26: Hungarian GP
August 23: Belgian GP
September 6: Italian GP
September 20: Singapore GP
September 27: Japanese GP
October 11: Russian GP
October 25: U.S. GP
November 1: Mexican GP
November 15: Brazilian GP
November 29: Abu Dhabi GP
DRIVER LINE-UPS
MERCEDES
Drivers: Lewis Hamilton and Nico Rosberg
Reserve driver: Pascal Wehrlein
Engine: Mercedes
RED BULL
Drivers: Daniel Ricciardo and Daniil Kvyat
Reserve driver: Sebastien Buemi
Engine: Renault
WILLIAMS
Drivers: Valtteri Bottas and Felipe Massa
Reserve driver: Susie Wolff
Development driver: Alex Lynn
Engine: Mercedes
FERRARI
Drivers: Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen
Reserve driver: Esteban Gutierrez
Test driver: Jean-Eric Vergne
Engine: Ferrari
McLAREN
Drivers: Fernando Alonso and Jenson Button
Reserve driver: Kevin Magnussen
Engine: Honda
FORCE INDIA
Drivers: Nico Hulkenberg and Sergio Perez
Engine: Mercedes
TORO ROSSO
Drivers: Max Verstappen and Carlos Sainz
Engine: Renault
LOTUS
Drivers: Romain Grosjean and Pastor Maldonado
Reserve driver: Jolyon Palmer
Engine: Mercedes
SAUBER
Drivers: Marcus Ericsson and Felipe Nasr
Reserve driver: Raffaele Marciello
Engine: Ferrari
MANOR
Drivers: Will Stevens and TBA
Engine: Ferrari
Australia
13 - 15 Martie
Vineri
Antr. lib. 1: 03:30
Antr. lib. 2: 07:30
Sambata
Antr. lib. 3: 05:00
Calificari: 08:00
Duminica
Cursa: 07:00
Medicii i-au recomandat lui Alonso să ia o scurtă pauză de la curse, evitînd astfel riscul unei alte accidentări. Spaniolul este aşteptat să revină în a doua cursă a anului, MP al Malaeziei, care se va disputa la finalul lunii martie.
În locul lui Alosno va lua startul pilotul de rezervă al echipei, Kevin Magnussen. În celălalt monopost McLaren-Honda se va afla britanicul Jenson Button.
Comment
-
Practice 1
Australia
P Name
Team Best Time Laps
1 Nico Rosberg Mercedes 1:29.557 19
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:29.586 19
3 Valtteri Bottas Williams 1:30.748 20
4 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1:31.014 32
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:31.029 13
6 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.067 31
7 Felipe Massa Williams 1:31.188 19
8 Kimi Raikkonen Ferrari 1:31.310 14
9 Pastor Maldonado Lotus 1:31.451 22
10 Daniel Ricciardo Red Bull 1:31.570 9
11 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.073 18
12 Sergio Perez Force India 1:32.247 22
13 Nico Hulkenberg Force India 1:32.261 19
14 Jenson Button McLaren 1:34.542 6
15 Kevin Magnussen McLaren 1:34.785 7
16 Romain Grosjean Lotus 2:17.782 5
McLaren pare in continuare varza, cred ca au intins la extrem inovatiile, care nu au dat rezultatele asteptate.
Comment
-
Daca ar fi avut o evolutie buna, probabil ca s-ar fi transmis si presei.
Grila de start pe maine.
Daca nu se dau derogari, sunt doar 18 masini.Imbucurator revirimentul celor de la Ferrari, diferenta mica intre cei 2 piloti ai echipei.
In rest, iarasi Mercedes.
McLaren, zero.
STARTING GRID:
Pos Driver Car Time Gap
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.327s -
2 Nico Rosberg Mercedes 1m26.921s 0.594s
3 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m27.718s 1.391s
4 Sebastian Vettel Ferrari 1m27.757s 1.430s
5 Kimi Raikkonen Ferrari 1m27.790s 1.463s
6 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m28.087s 1.760s
7 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m28.329s 2.002s
8 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m28.510s 2.183s
9 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m28.560s 2.233s
10 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m29.480s 3.153s
11 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m28.800s -
12 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m28.868s -
13 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m29.070s -
14 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m29.208s -
15 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m29.209s -
16 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m31.376s -
17 Jenson Button McLaren/Honda 1m31.422s -
18 Kevin Magnussen McLaren/Honda 1m32.037s -
Daca nu spota Van der Garde actiunea in justitie, Sauber nu lua startul in F1 weekendul asta.
Dutch driver Giedo van der Garde has dropped his legal action against Sauber, allowing them to race in the season-opening Australian Grand Prix.
A court backed Van der Garde's claim he had a valid contract and Sauber risked having its assets seized and team principal Monisha Kaltenborn arrested.
Van der Garde said he had given up his rights "with respect to the interests of motorsport and F1 in particular".
Sauber will now race this weekend with Marcus Ericsson and Felipe Nasr.
Van der Garde signed a contract to race for Sauber in 2015 last summer, paying the team a reputed fee of eight million euros (£5.7m).
However, Sauber, who have been in financial trouble for some time, later signed contracts with Nasr and Ericsson, who are between them reputed to be bringing 40m euros (£28.5m) to the team.
Comment
-
Marea dezamagire cred ca sunt cei de la McLaren, K! In rest, se pare ca iarasi vom avea o batalie intre doar doi piloti. Desi e devreme, Mercedes au un avantaj destul de mare, din nou!
Ma bucur totusi sa vad ca Ferrari par sa fi progresat! Cat despre Sauber, nasoala situatia, totusi Van Der Garde merita un loc alaturi de Nasr si nu Ericsson care nu a demonstrat cam nimic (chiar la echipa slaba la care a fost). Scotea niste timpi oribili anul trecut, insa stim cu totii vorba aia din USA, money talks!Last edited by Deen; 14 March 2015, 20:52.
Comment
Comment