Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rosberg a mers tare cand a trebuit, dupa Germania era in gaura de puncte grav, a rupt totul in si urmatoarele 5 curse a castigat 4 si si-a permis sa-l lase pe Hamilton sa castige la final totul.
    Daca ar fi avut nevoie de victorii Rosberg in ultimele curse, cred ca se mobiliza si castiga.

    E greu sa risti cand ai primul tau titlu pe masa, titlu la care viseaza orice pilot. Cand e in joc al 2-lea, al 3-lea, risti mai mult, iti permiti, esti deja campion, esti in istorie.
    Last edited by mr.K; 28 November 2016, 12:39.

    Comment


    • Eu as face ceva asemanator cu tenisul..Daca tot ai castigat...si brusc iesi pe locul 5...nu doar ca nu mai primesti atatea puncte...dar le si pierzi, Prin urmare...daca ai castigat...trebuie sa castigi in continuare...altfel te duci de rapa. Prin urmare, esti nevoit sa-ti asumi niste riscuri

      Comment


      • Mda, la tenis depinzi doar de tine si de ala de peste fileu. La F1 sunt ceva mai multi adversari si n factori de care depinde victoria.

        Comment


        • Asta trebuia sa faca cursa mai spectaculoasa...nu mai plictisitoare.

          Cum suna ideea de handicap? Doua curse...a doua cursa...primii 10 pleaca din coada

          Comment


          • Pentru a fi premiati invingatorii, s-ar putea merge dupa sistemul din Indy: castigatorul ia pe langa puncte si un premiu baban in bani, 1-2 milioane de $. La Daytona poti ajunge spre 3 milioane $.
            In F1 se plateste doar echipa, la finalul sezonului, functie de puncte si locul ocupat la constructori.

            Comment


            • mr.K sunt mandru de tine...este chiar misto ideea.

              Comment


              • nu mi se pare ok ce se face in dtm si wtcc, anume lestarea catigatorilor. sa-si faca toti masini, e concurs de masini, nu de piloti. pentru piloti exista cupele monomarca. toti vor sa faca afaceri din sport, drepturi tv, reclame, etc si uita ideea de baza, anume cine are masina cea mai buna (pana in '80 in raliuri nici nu era titlu la piloti, doar la constructori, iar asta ducea cumva la selectia pilotilor, nu mergeau ca azi, toti bogatasii cu talent sub semnul intrebarii, cei mai multi erau intr-adevar meseriasi cu volanul). da, formula 1 era monotona cu schumacher, pt ca ala era talent si facea concurenta sa para penibila, chiar cand mergea cu o masina inferioara. cand ferrari si-a facut intr-un final masina, schumacher a scris istorie. si uite ca-s 15 de ani de-atunci si nimeni n-a facut ca el, inca. acum, de bine, de rau, exista un grup de piloti cam la fel, cu masini diferite. dar flerul si spiritul combativ al lui schumacher nu-l mai au domnisoarele de azi...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Seba te rog...domnisoare frigidne dar virgine!.
                  Ma uitam la F1 (am toata colectia de F1 )...buei...astia sunt speriat de bombe. Mai stiu o tipa ca ei...avea 27 ani, virgina, se plangea ca tot barbatii fug de ea...dar se isteriza doar cand pomeneai de hinti pinti. Cred ca si acum, dupa 17 ani (da nevasta...era cu mult inaitne sa te cunosc...ma dai afara din cassa iar degeaba...)...tot asa-i...si la fel de virgina.

                  Ma uitam la cursele din anii 80...mai...ala era aproape un sport de contact. Se imbranceau, se scoteau de pe pista, jucau "cine-i lasul". Isi masurau c****e la fiecare depasire.

                  Comment


                  • In Indy si acum se imbrancesc la fiecare curba.
                    N-au DRS, au PTP (push to pass). Fata de DRS, nu stii unde foloseste ala din urma PTP, pote folosi si cel din fata PTP ca sa contracareze atacul, ai un numar limitat de PTP in toata cursa.
                    Mult mai barbatesti cursele.
                    Nici nu exista podium cu 3 piloti, ci doar victory lane cu castigatorul.

                    Comment


                    • Pe ce se difuzeaza Indy?

                      si in dtm/wtcc se mai imbrancesc.
                      Si se pare ca si Formula E este mai palpitanta decat F1

                      Comment


                      • Indycar e pe digisport, cum sunt cam toate sporturile cu motor care conteaza.
                        La turisme atingerile usoare sunt tolerate, atat timp cat nu-i schimbi trasa celuilalt si sa-l trimiti prin boscheti.
                        Last edited by mr.K; 28 November 2016, 20:12.

                        Comment


                        • bolovan, altceva decat formula e n-ai gasit? penibilul ala de concurs in care schimbi masian ca ti se gata rezervorul? pana unde merge ipocrizia asta cu masina electrica? un gunoi pe roti, atata tot. ca si downsize-ingul. daca ma uit la v10-urile din 2005 si la 1.6t de-acu, ma ia groaza. 980cp vs 680cp. consuma intr-adevar 60% din cat consumau v10-urile, dar...degeaba o "arde" eco seful de la motoare de la Mercedes, cand cu gurita lui aurita recunoaste ca ERS de azi fac ca motorul 1.6 sa produca aproape aceeasi putere cu v10-le. adica fara motorul electric, aveau niste karturi mai performante si cam atat. in conditiile in care aspiratoarele aveau interdictie la materialele din care sa fie facute motoarele, trebuiau sa aibe injectie indirecta, mai mult de-atat, injectorul trebuia sa fie inaintea clapetei de admisie. adica legat de picoare, alearga frate la trompetele astea le-a dat frau liber la orice tehnologie, mai putin presiunea in turbo, au kers de 3-4 ori mai performant decat ala de pe vechile motoare aspirate si-acu sa dau rotunzi ce eco sunt ei. pacat ca nu au si marmotele concurs de f1..ca unii din actuala f1 se incadrau bine la "marmote".
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Mi-am adus aminte de acuzele lui Hamilton ca echipa il favorizeaza pe Rosberg, lasand la o parte faptul ca timp de 2 ani l-au favorizat pe el, chiar de Rosberg era bastinas cand a ajuns englezoiul la Mercedes.

                            Se pare ca Hamilton a uitat cum la McLaren echipa l-a favorizat pe el in asa hal in 2007, ca Alonso si-a bagat picioarele si a plecat.
                            Dar din sabotajul asta a lui Alonso, a iesit titlul pentru Kimi.

                            Mercedes ar trebui sa scape de bronzat. Sa mearga la Williams, sa castige curse cu aia, daca e asa bun. Sau inapoi la McLaren, la schimb cu Alonso.
                            Un Alonso cu masina buna e destul de motivat ca sa se bata pe pista cu astia mai tineri.
                            Last edited by mr.K; 29 November 2016, 11:50.

                            Comment


                            • Surpriza: Rosberg a anuntat ca se retrage!
                              Sa vedem cine va fi noul pilot Mercedes.

                              Comment


                              • Nu cred ca e adevarat, nu stiu de unde a preluat toata lumea asta, nu am vazut sa zica el ca renunta. Bine ar fi sa plece ca sa castige fara probleme Hamilton(stiu sunt subiectiv recunosc)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google