corect. si eu ma asteptam la n nume mai "cu greutate". si da, Ricciardo mi-a venit in minte.
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
Hamilton si-a asigurat cu doua curse inainte de finalul campionatului cel de-al 5-lea titlu, devenind al 3-lea pilot din toate timpurile care reuseste aceasta performanta dupa Fangio si Schumacher!
Un pronostic pentru 2019: Red Bull o va da in bara cu Honda, Renault va fi revelatia anului.
Comment
-
Eu zic ca la renault o sa fie la fel ca pana acum...mediocrii spre slabi. Or sa se lupte sa sara de mijloc.
RB...o sa fie la inaltime (sa nu uitam, RB a castigat campionate fara sa aibe cel mai bun motor).
Ferrary o sa fie iar pe locul doi...cu o masina comparabila cu MB...dar foarte multe greseli strategice.
Nu's de ce...dar dupa cum am vazut tendintele...poate doar RB-ul sa urce usor mai sus...dar parca si anul viitor o sa fie ca anul asta
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostEu zic ca la renault o sa fie la fel ca pana acum...mediocrii spre slabi. Or sa se lupte sa sara de mijloc.
RB...o sa fie la inaltime (sa nu uitam, RB a castigat campionate fara sa aibe cel mai bun motor).
Ferrary o sa fie iar pe locul doi...cu o masina comparabila cu MB...dar foarte multe greseli strategice.
Nu's de ce...dar dupa cum am vazut tendintele...poate doar RB-ul sa urce usor mai sus...dar parca si anul viitor o sa fie ca anul asta
Comment
-
Pai cam in perioada in care domina RB (era V8)...
motorul in esenta din cate imi aduc aminte...era cu 30CP mai slab decatg concurenta...in schimb avea avantajul ca era cel mai usor motor si cel mai economic...ce permitea o distributie a greutatii mai buna...si o cantitate mai mica de combustibil...prin urmare...avantaja foarte mult aerodinamica.
Comment
-
In intervalul 2010-2013 RB a castigat 44 de curse din 77. E imposibil sa domini de o asemenea maniera cu un motor mai slab. Intr-adevar dupa estimarile specialistilor motoarele Mercedes si Ferrari erau mai puternice, dar nu cu foarte mult, insa Renault compensa din plin acest mic deficit printr-o curba de putere superioara la turatii mici si medii si printr-un consum mai mic de combustibil. In ceea ce priveste greutatea aceasta a fost egala pentru toate cele 3 modele, mai exact 95kg. In concluzie cel mai bun motor nu este cel mai puternic ci acela care cumuleaza cele mai multe calitati.
Comment
-
e posibil, rb avea probleme serioase pe circuitele de viteza, insa pe cele tehnice, unde puterea mai buna la turatii intermediare si aerodinamica il ajutau extrem de mult si acolo da, domina. adu-ti aminte de monza, unde veneau linia dreapta pe limitator, iar mercedes de-abia batea limitatorul la punctul de franare de dinainte de sicanaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
renault de cand s-a renuntat la motoarele aspirate nu are nici o sansa. cred ca abar n-au sa faca un motor turbo calumea. ma mir de ferrari ca au ajusn asa in spate...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment