Daa....chiar perfect, am putea spune, nu? in ultima etapa, din malayezia, ajungea ferarriurile numai daca lua avionul...
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
De Vineri incepe Marele Circ sezonul 2009 in Australia, antrenamente libere, Simbata la 8:00 pe tvr1 calificari, Duminica la 9:00 pe tvr1 cursa.
Masinile sunt modificate radical la partea aerodinamica, au disparut toate apendicele aerodinamice de pe caroserie, au ramas aripa fata care este mai joasa si mai lata si poate fi modificat unghiul de atac de catre pilot in timpul cursei dar nu mai mult de 2 ori pe tur,aripa spate este mai inalta si mai ingusta, difuzorul este mutat mai in spate si are alte dimensiuni pt. a reduce depresiunea sub masina.
Motoarele sunt limitate la 18.000 ture si fiecare pilot are dreptul la 8 motoare pe sezon asta inseamna ca un motor ar trebui sa tina cam 4 curse la fel si cutiile de viteze.
Se revine dupa 10 ani la cauciucuri slick, tot cu doua compozitii si obligativitatea de a folosii ambele compozitii intr-o cursa.
La neutralizarea unei curse standurile ramin deschise dar pilotii nu pot intra la boxe inaintea trecerii unui timp limita in functie de pozitia pe pista la momentul neutralizarii fara a fi penalizati.
Se va anunta greutatea de start a masinilor astfel se va stii cu aproximatie cita benzina au in rezevoare.
Si ultima jucarie Kinetic Energy Recovery System (KERS) un sistem de recuperare a energiei la frinare si care la comanda pilotului poate da un plus de putere dar nu mai mult de 8 sec. pe tur.
Acum sa vedem ce o sa fie ca deja sunt reclamatii ca unele echipe ar avea difuzorul neconform cu regulamentul, oricum in teste masinile au fost sensibil egale.Last edited by gabriel; 26 March 2009, 12:33.
Comment
-
pai formula 1 nu-i competitie de masini? daca era de piloti, s ale dea la toti aceeasi jucaria cu telecomanda, sa-i suie in tribune si sa ne uitam care conduce mai bine. motorsportul parca ar trebui sa promoveze masina mai buna si apoi pilotul mai bun, nu? chiar daca asta dauneaza uneori spectacolului.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai e competitie de masini...asa ar putea sa le faca direct robotizate si sa alerge singure pe pista...un 50-50 raport masina-pilot mi s-ar parea normal...70-30 e cam mult...deja ar putea sa le dea telecomenzi si sa stea pilotii in tribuna. S-au dus vremurile alea cand maiestria pilotilor era un factor important in majoritatea competitiilor, acum rally ce-au mai ramas. Ca nivel de spectacol si asa e rigida Formula 1...prefer IndyCar-ulIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
ala chiar nu e spectaculos cu execeptia circuitelor stradale. cat despre rally, prefer sa nu comentez ce-a fost acum 20 de ani si ce surogat de competitie a ajuns acuma. e la fel de electronic, daca nu cumva mai mult decat f1 actuala.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai formula 1 nu-i competitie de masini?
Comment
-
stati mai, usor. in anii 50 nu concurau tot aia cu bani care-si permiteau masini rapide si scumpe? sau atunci credeti ca oricne concura in formula1? tot aia cu bani, pt faima si bani mai multi. si atunci mercedes se batea cu ferrari tot pt renumele constructorului, pe fangio cred ca-l durea fix in basca de numele masinii atata timpcat castiga. constructorii erau aia care ca si acum cautau cei mai buni piloti ca sa-si promoveze masinile.
si ca sa fiu in ton cu moda, sper sa castige ferrari, daca se poate massa. cat despre button, are sanse mari sa castige concursul de sarituri 50m canguri de dupa cursa de f1Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da dar pilotii cumparau masinile la inceputuri, iar Ferrari, Maserati si altii erau echipe mici cu exceptia Autounion care era o echipa de firma restul cam erau independenti, asa cum ai si al semnatura pilotii erau monstri sacrii ai sportului auto, pina la schimbarea titulaturii producatorii auto ofereau doar suport tehnic nu erau direct implicati in campionat, adevarat ca au fost si exceptii dar si ati piloti foloseau acelasi tip de masina ca si echipa mama, doar ca faceau dezvoltarea pe banii lor.
Comment
Comment