tuning day oradea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by virtualmansorin
    ce ziceam si eu
    spor la treaba voinicule
    asteptam tuning exterior
    parca erau de vanzare spoilerele de pe NAD,alea vechi care iti plac tie ;)
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Rezultatele de la liniutze...
      0-75 cp - olah szolt - LADA 1500
      76-100 cp - ciurceu paul - SUZUKI SWIFT
      101-130 cp - resiga emanuel -RENAULT 5
      131-165 cp - popa cristian -TOYOTA MR2
      166-200 cp - furdiu ioan - GOLF GTI
      201-250 cp - negoita cezar - AUDI TT
      251-300 cp - jeff - MITSUBISHI EVO
      301 ++ cp - bunea bogdan - BMW M3

      cistigatorul instalatie NOS : POPA Cristian alias TOR
      premii : 350 ron/cistigator

      ca sa fie si mai interesant..dupa ce am plecat noi M3ul i-a tras-o lu ala cu m5u
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Bravo Jeff pentru rezultatul obtinut.;)
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          bravo si bulina care l-a facut pe ala cu m5
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            M5-ul era E60?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Era modelul nou (nu mai stiu care E este). Eu am vazut si cursa cand a castigat M5-ul cu M3. Intr-adevar la masini de valoare apropiata conteaza mult si soferul pentru ca in conditii identice, M5 este clar mai rapid si in cazul de ieri soferul de pe M5 avea cuplat controlul tractiunii si nu facea altceva decat sa-i dea talpa pt ca nu trebuia sa schimbe nici vitezele (cutie SMG II cu 7 trepte). Oricum, frumoase ambele masini ;)
              @Cristi_Xp: Nu ai cumva si timpii castigatorilor la fiecare categorie in parte? Sunt curios
              sigpic

              Comment


              • #22
                Mersi Andrei ;)
                A fost un show mare, cu surprize...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei
                  M5-ul era E60?
                  ala de 507cp aceeasi motorizare ca pe M6

                  Originally posted by mareom
                  Era modelul nou (nu mai stiu care E este). Eu am vazut si cursa cand a castigat M5-ul cu M3.
                  Tu n-ai citit bine...si eu am vazut cursa in care a castigat M5ul cu M3ul,ca doar am plecat in acelasi timp toti...dar aia in care a castigat M3ul ma refer...aia imi pare rau ca nu am vazut-o.
                  Cred ca ala cu M5 nu mai iese cu ea la plimbare...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu pot sa-mi expic cum sa faca M3-ul un M5. Totusi, e diferenta intre 252 si 373 kw. Poate doar M5-ul sa fi avut activat ESP-ul si Controlul tractiunii, asa da, dar altfel nu vad cum ar putea castiga M3.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      acum doi ani au fost curse la timisoara si un 330 a facut de rusine un m5 (penultimul model).....baiatul cu m5 pleca foarte tare de pe loc si derapa foarte mult, in timp ce cel cu 330 proape ca nu rupea de loc aderentza, astfel lua din start un avantaj pe care m5 nu-l putea recupera pe 400m......daca mergeau mai mult m5 il facea categori insa nu pe 400m

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by andrei
                        Eu nu pot sa-mi expic cum sa faca M3-ul un M5. Totusi, e diferenta intre 252 si 373 kw. Poate doar M5-ul sa fi avut activat ESP-ul si Controlul tractiunii, asa da, dar altfel nu vad cum ar putea castiga M3.
                        Stii..cand esti prea increzator si ignorant mai primesti din cand in cand cate o palma...respectiv in momentul de fata un pumn )
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dogy_10
                          acum doi ani au fost curse la timisoara si un 330 a facut de rusine un m5 (penultimul model).....baiatul cu m5 pleca foarte tare de pe loc si derapa foarte mult, in timp ce cel cu 330 proape ca nu rupea de loc aderentza, astfel lua din start un avantaj pe care m5 nu-l putea recupera pe 400m......daca mergeau mai mult m5 il facea categori insa nu pe 400m
                          Tu vorbesti de 330d-ul ala break de acum 2 ani? Si eu m-am "speriat" cand am vazut cum trage masina aia. Oricum avea ceva modificari pe ea si soferul o cunostea la perfectie si pleca numai cu controlul tractiunii dezactivat
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            da, de ala vorbesc....era meserias baiatu ala

                            Comment


                            • #29
                              uitati aici un exemplu de "puterea nu conteaza" bemveu e un 330d iar celalalt are 550 de cai si 5,5s pana la suta

                              Comment


                              • #30
                                bai cand vad ce abereaza unii cand e vb de bmw mor .. si mai ales de clasele de vf M ... ala cu M5 sigur avea setata cutia pe automat d-aia a luat bataie, daca a luat .. diferenta e aproape inca o data in ceea ce priveste calusharii si cuplul.
                                http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                                http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google