If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Modestule Inteleg akm k ai luat locu 1
Dar daca vrei putem face una pe pista asa pe timp poate si liniuta,doar sa am bani sa mi-l cipuiesc si eu , sa fiu in pas cu moda
Felicitari la toti din LCArad, care ati participat la cupa si ne-ati reprezentat cu succes si nu in ultimul rand celor care ati ajutat la organizare, ca va cred ca nu v-a fost usor. Brrrr.
- Hayon: schimbat
- Bara fata: schimbata
- Bara spate: schimbata
- Capota: indreptata
Accidentul s-a intamplat in Gradiste la primul semafor cum cobori podul inspre Oradea: un tip cu un Fiat Doblo nu a observat ca desi semaforul era verde, coloana inca stationa si a lovit Matizul in spate. In urma impactului si masina din fata Matizului a fost lovita. Avariile celui cu Doblo se vad partial in una din pozele postate. In afara de ce se vede, la Doblo i-a sarit si airbag-ul de la sofer.
Cica Matizul va fi gata pana joia viitoare, desi eu nu cred acest lucru tinand cont ca inclusiv locul unde este roata de rezerva a fost deformat destul de serios. Sper ca lonjeroanele sau alte elemente cruciale structurale sa nu fie afectate...
pff nasoala treaba maverikule, asta e ce sa faci din pacate se mai intampla dupa poza 3 si fiatu e destul de avariat, totusi daca putem spune ai scapat ieftin.Si apropo daca iti indreapta capota sa fi atent cum ti-o face, sa ti se inchida bine.
@dany59ddd: Multumesc, sa speram ca o repara cat mai repede si cat mai bine
@adimrv: Asta e, se mai intampla si necazuri. De ajutat nu prea este ce fiindca am rezolvat deja cu cei de la Allianz care au venit si au facut constatarea, ramane sa vina piesele...
@ZSO: Din poze pare ca nu e asa de tare lovit Matizul, dar inclusiv portbagajul e deformat astfel incat nu am putut sa scot acel placaj care acopera roata de rezerva fara sa pliez bancheta spate. Pacat ca nu am facut poze si cu acel locas unde e roata de rezerva ca acolo se vedea cel mai bine cat de tare s-a deformat metalul in urma impactului (erau 2 cocoloase de 5-10 cm inaltime/3-4 cm grosime). Cu capota nu am de ce sa imi fac griji prea multe fiindca ii cunosc pe mecanicii si sefii de la service asa ca nu se pune problema sa faca lucru de mantuiala. Mi-e sa nu fie afectat compresorul si tevile de AC dar din moment ce nu au sunat sa ne mai zica si de alte daune inseamna ca sau nu sunt sau ne zic doar la final.
Oricum, din pacate, odata ce masina a fost lovita asa tare, nu va mai fi ca la inceput oricat de bine va fi reparata. Pe viitor va trebui sa acord o atentie sporita partii din spate in ceea ce priveste aparitia ruginii... Asta e, conteaza ca nimeni nu a fost ranit, tabla e tabla, da-o incolo...
pentru cei interesati de felix sa arunce un ochi pe threadul de excursii
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment