foarte prost... o luam de la capat .. desi totusi azi am vazut un plug de la BRAINITA pe buzaului cu lama pe sosea.
Circulatia Din Braila
Collapse
X
-
Azi am tranzitat Braila si am avut parte de o surpriza de proportii...semne de circulatie nemaivazute si nemaintalnite de mine pana acum...deci...ce trebuie sa faci cand intalnesti semaforul pe rosu intermitent?Eu am oprit...am trecut de semafor...pe urma am dat inapoi si am intors masina si am trecut cu spatele...e bine cum am facut?sigpic
Comment
-
Inseamna ca semaforul era defect. Sper din tot sufletul sa fi glumit cu faza "Eu am oprit...am trecut de semafor...pe urma am dat inapoi si am intors masina si am trecut cu spatele...e bine cum am facut?". Era suficient sa te ghidezi dupa indicatoare (parca asa zice la regulament... nu?).
Comment
-
Am glumit la acea faza...nu am decat vreo 1milion de km facuti la volan...zic eu...si bineinteles ca m-am ghidat dupa semne.Last edited by valeriuciprian; 3 February 2010, 21:43.sigpic
Comment
-
"Eu am oprit...am trecut de semafor...pe urma am dat inapoi si am intors masina si am trecut cu spatele...e bine cum am facut?"
Inteligenta alegere.
valeriu, m-ai plagiat semnatura )
Comment
-
Parerea mea este ca Iarna asta zapada a facut varza sosele din Braila
Daca scapam si fara altele la masina ..ar fi bine
Am vazut dimineata un reportaj la stiri al Politiei capitalei parca, care se laudau cu noile Radare ...de care dupa cum spun ei ...numai poate scapa nimeni, chiar si cu detector de radar ...
Asa o fi ...Butea Aurel Laurentiu
fara linkuri externe in semnatura
BR - 21 - CNB
Comment
-
tocmai asa spun ei k numai scapa nimeni dar intre timp mi-am pus statie si aud prin ceilalti participanti la trafic orice miscare a lor!Deci sa stea unde vor ei!))
sunt foarte multe gropi iarna a facut ravagii!
Comment
-
Atentie
imita de viteza pe dig s-a ridicat la 80 km/h.
semnul de BRAILA s-a mutat. nu mai este in curba de langa adapostul de suine, este inainte de acest adapost.
aseara era radar MCV la APAn cu fata spre galati. noroc cu un sofer care l-a vazut (radarul era bine budit) si am incetinit sub 60 km/hAttached Filessigpic
Comment
-
Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Brăila are in implementare un proiect de reabilitare si modernizare a străzii Griviţa.
Trama stradală a municipiului Brăila are forma de semicercuri concentrice ce pornesc aproximativ de la malul Dunării şi se opresc în celălalt capăt tot spre malul Dunării şi de linii radiale ce pornesc din centrul acestor cercuri, de fapt din centrul municipiului. Str. Griviţa reprezintă o artera concentrica principala, cu intersecţii ce fac legătura cu străzile radiale : str. Primăverii, str. Şcolilor, str. Albinei, Str.1 Decembrie 1918, str. Dianei, str. Cloşca, str. Gen. Eremia Grigorescu, str. Apollo, str. Carpaţi, str. Păcii, Calea Galaţi şi str. Carantinei.
Lungimea totala a străzii Griviţa este de L=3,242 km si are o parte carosabila de 39.800 mp.
Creşterea traficului si in special a traficului greu, care traversează oraşul, pe o stradă cu un carosabil degradat, cu un sistem rutier slab, afectează construcţiile, monumentele istorice si de arta, prin vibraţii, depuneri de praf si particule de cauciuc, poluare chimica si fonica. Toate acestea afectează starea de sănătate, condiţiile de viata ale oamenilor si de mediu. Tocmai datorită acestor probleme se impune cu necesitate modernizarea acestei străzi, stradă ce va deveni o arteră modernă pentru municipiul Brăila.
Strada Grivita va fi reabilitata si modernizata conform “Normelor tehnice privind proiectarea străzilor in localităţi urbane.” Intersecţiile de străzi se vor realiza conform prevederilor STAS 10144-4/1995. « Amenajarea intersecţiilor de străzi . Clasificare si prescripţii de proiectare», ţinând seama de prevederile planului de sistematizare generala, P.U.G. Municipiul Brăila
Alcătuirea si amenajarea străzilor si intersecţiilor va asigura:
- fluenţa circulaţiei de vehicule si pietoni cu minimum de consum de energie si timp in condiţii de siguranţa si confort.
- rezervarea spatiilor necesare amplasării reţelelor tehnico-edilitare si a echipamentelor tehnice de semnalizare si dirijarea circulaţiei
- Spaţiul pentru trotuare va fi rezervat de T=2,0 m, cu spaţiu verde Sv= 0,50 m şi reţele edilitare subterane conform ,,Normativelor tehnice privind amplasarea lucrărilor edilitare, a stâlpilor pentru instalaţii şi a pomilor în localităţi urbane şi rurale. Partea carosabilă va fi de 4 benzi x 3,50 m. Lăţimea totală a străzii Griviţa este de B=18,80-20.00m.
sursa: http://pmb.braila.astral.ro/node/543
pe scurt, acest proiect prevede:
- marirea partii carosabile la 4 benzi
- cresterea fluentei circulatiei
- modernizarea retelelor de gaze, termoficare si energie electrica
- inlocuirea stalpilor de sustinere a cablurilor electrice
- cultivare de puieti de arbori
- sistematizarea trotuarelor
Septembrie 2011 va fi termenul final al lucrarilor.
sa speram ca va fi cel putin la fel de frumoasa ca si Comuna din parisAttached FilesLast edited by bogdan_1984; 5 May 2010, 13:03.sigpic
Comment
-
mda, acum ramane de vazut daca sfarsitul proectului nu va depasi data mentionata
Comment
Comment