Poi... gabau o are rupta si ruzul rotunjita . Pe a mea a rupt-o Andrei incercand sa stranga o roata
Discutii Generale
Collapse
X
-
Salut! Am gasit cauciucuri contiecocontact 3 dar cum imi dau seama ca sunt de vara? Au ceva scris pe ele? Sunt 185/65/R15 DOT 6GAD AVH1 0710 si mai scrie ceva de genul TREADWEAR 300. Exact din astea am stock dar eu am crezut ca sunt all season! De la magazin mi-a zis ca sunt de vara! Pretul cred ca este bun: 210 ron. Pana la urma cum ma conving ca sunt de vara? Ce trebe sa scrie pe ele?sigpic
Comment
-
Am terminat treaba cu rotile. Le-am strans cu o tubulara de 17 muuult mai buna
Curiosu, daca ai EcoContact 3 pe masina, cum sa fie aceleas cauciucuri de iarna? Tu ai ma vazut vreodata vreun cauciuc de masina inafara de cele dupa masina ta? Te intreb pentru ca vad ca nu poti sa iti dai seama ca e ala profil de vara si profil de iarna. Vezi ca la apan pe dig avea EcoContact 3 la 209 ron.
Marius_BR iti plac jantele astea? 800 ronLast edited by iamagi; 7 April 2010, 18:53.
Comment
-
Originally posted by Curiosu_32 View PostSalut! Am gasit cauciucuri contiecocontact 3 dar cum imi dau seama ca sunt de vara? Au ceva scris pe ele? Sunt 185/65/R15 DOT 6GAD AVH1 0710 si mai scrie ceva de genul TREADWEAR 300. Exact din astea am stock dar eu am crezut ca sunt all season! De la magazin mi-a zis ca sunt de vara! Pretul cred ca este bun: 210 ron. Pana la urma cum ma conving ca sunt de vara? Ce trebe sa scrie pe ele?sigpic
Comment
-
Originally posted by Curiosu_32 View PostSalut! Am gasit cauciucuri contiecocontact 3 dar cum imi dau seama ca sunt de vara? Au ceva scris pe ele? Sunt 185/65/R15 DOT 6GAD AVH1 0710 si mai scrie ceva de genul TREADWEAR 300. Exact din astea am stock dar eu am crezut ca sunt all season! De la magazin mi-a zis ca sunt de vara! Pretul cred ca este bun: 210 ron. Pana la urma cum ma conving ca sunt de vara? Ce trebe sa scrie pe ele?
S= Summer = vara
W= Winter = Iarna
A=All season = Vara & iarna
PS: Vezi ca are la Metro (a nu se credea ca e reclama) Goodyear la 237 cu voucher de 20 ron gratis(adica ai o "reducere")
Comment
-
Iamagi , am mai vazut si alte cauciucuri dar nu am gasit pe nimeni binevoitor( si adevarul ca nici nu am fost prea interesat pana acu) care sa imi explice aceasta diferentza! Nu vad care este problema? Daca cineva sa nascut invatat....atunci o sa imi fie rusine! Daca vrea sa imi explice cineva bine, daca nu am sa ma descurc eu ca doar nu m-am nascut ieri! Nu vreau sa o dau mai mult in ...."filozofeala" ca nu are rost!
Valericiprian , multumesc pentru lista! M-am lamurit acum! Se pare ca 4 ani si jumatate am mers numai cu caucioace de vara! Soarta! ) McDan mersi pentru explicatii! Ma bucur ca nu ati uitat de unde ...a-ti plecat! ;)sigpic
Comment
-
baieti,v-am avertizat de mult ca se rup cheile de roti. dak vreti o cheie si mai sanatoasa decat ce v-am aratat la intalnire mergeti in dedeman si luati-va cheie in cruce de la UNIOR. e vopsita bleu toata si e din crom vanadium 100%. eu am si de-aia. e in jur de 110 ron. o sa ma pomeniti cand o sa strangeti cu ea,dar si cei de la vulcanizare sau de la service knd or sa vrea sa le dea jos pt k nu prea or sa reuseasca. a nu se confunda cheia in cruce de la UNIOR cu alea de 9-10 ron care se rup de la prima incercare.
in alta ordine de idei mi-am schimbat filtrul de aer si bujiile (filtru mann,respectiv bujii NGK V-line). merge super motorul,porneste mai usor si consumul s-a mai diminuat. va sfatuiesc sa nu puneti saracie de-aia de filtru de aer la 14-15 ron (polonez sau nu stiu ce natie) ca am gasit in interiorul filtrului tot atata praf cat era si pe exterior,dupa doar 4-5000 km.
Comment
-
Originally posted by leopardu View Postva sfatuiesc sa nu puneti saracie de-aia de filtru de aer la 14-15 ron (polonez sau nu stiu ce natie) ca am gasit in interiorul filtrului tot atata praf cat era si pe exterior,dupa doar 4-5000 km.Last edited by valeriuciprian; 8 April 2010, 09:18.sigpic
Comment
-
Originally posted by leopardu View Postbaieti,v-am avertizat de mult ca se rup cheile de roti. dak vreti o cheie si mai sanatoasa decat ce v-am aratat la intalnire mergeti in dedeman si luati-va cheie in cruce de la UNIOR. e vopsita bleu toata si e din crom vanadium 100%. eu am si de-aia. e in jur de 110 ron. o sa ma pomeniti cand o sa strangeti cu ea,dar si cei de la vulcanizare sau de la service knd or sa vrea sa le dea jos pt k nu prea or sa reuseasca. a nu se confunda cheia in cruce de la UNIOR cu alea de 9-10 ron care se rup de la prima incercare...
Cheile astea "in cruce" ... trebuie avut grija mare la strans.Last edited by gl_mmm; 8 April 2010, 07:15.
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian View PostPai si nu e bine?Inseamna ca filtrul de ulei si-a facut treaba si a retinut mizeria din ulei...ca doar asta e rolul lui...zic eu
Si praful era in interior langa gura de admisie adica dupa filtru si nu e bine.
In alta ordine de idei. Barum sunt mai proaste decat EcoConti dar superioare Kormoranelor.Last edited by Cristi_LCD; 8 April 2010, 08:40.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
@leopardu, la ce sa imi foloseasca o cheie de 110 ron? Nu inteleg rostul sa dau 110 pe o cheie, cand pot sa gasesc si la 20 de ron si sa fie ok. Nu am camion si nu desfac rotile de 200 de ori pe zi ca sa am pretentii sa fie fooarte rezistenta. Mersi de sfat, dar caut ceva mai ieftin . Am inteles ca nu ai filtru de ulei. Am eu unul pe acasa (nu e Mann sau de uzina, dar e filtru pentru Logan) si il dau ieftin ca l-am primit dupa schimb. Vino duminica si ti-l arat.
@Curiosu32, nu am zis ca m-am nascut invatat. Dar era simplu de ghicit ce profil au cauciucurile tale si care e diferenta dintre vara si iarna. Te inteleg ca ai crezut ca Contiurile sunt all season pentru ca si eu am mers in iarna cu ele (vreo 15 km pe zapada) si nu au fost probleme.
Mircea.... forta bruta tata! Si... cum e? Merge misto in 3 prezoane? Dacie old school
Valeriu, incepi sa imbatranesti. Acum cu aer care e ulei, ieri am inteles ca ai uitat legitimatia pe acasa...
Cine stie unde se face geometria mai ieftin si buna? Apan imi cer 110 ron.Last edited by iamagi; 8 April 2010, 10:26.
Comment
-
baieti,era vorba de FILTRU DE AER,nu de ulei.am spus ca pe exterior pe unde intra aerul in filtru era praf si prin interior,adik pe unde ar fi trebuit sa iasa aerul filtrat sa intre in motor era tot praf,iar filtrul era cam negru.
iamagi,cheia aia in cruce de 20 ron e chinezeasca sau facuta dintr-un material de tot rasul si se rupe. asta de 110 de la UNIOR e facuta din otel special (crom vanadium). e bine sa ai o cheie buna ca sa nu ramai in camp cu masina. stiu ca nu o foloseste nimeni foarte des,dar daca atunci cand ai nevoie de ea se rupe nu e prea bine
gl_mmm,iti trebuie capete pt. deşurubat şuruburi rupte si o bormasina. inca nu mi-am achizitionat asa ceva,dar urmeaza. oricum stai linistit ca se rezolva problema. prezoane poti sa iei de la dezmembrari cate doresti. dak nu gasesti la galati asa ceva,la braila sigur gasesti ca dezmembreaza baiatul asta cate 3-4 loganuri la cateva zile.
iamagi,am uitat sa-ti spun ca o geometrie mai ieftina gasesti la MTS langa noul RAR pe sos. baldovinesti. e 80 ron sau ceva de genu.
Comment
Comment