- la masina mea in maxim 5 minute de la pornirea motorului, indiferent de clima sau ger, ajunge la 4 liniute si acolo ramane. O fi masina mea cu probleme, dar eu zic ca asa e normal, sa ajunga relativ repede si sa se mentina la aprox.4 liniute.
Discutii Generale L.C. Brasov
Collapse
X
-
ideea e ca aseara am vorbit cu un coleg de munca care in tineretile lui a fost mecanic auto la IATSA si mi-a zis ca s-ar putea ca termostatul sa fie reglat sa deschida la o temperatura mai mica(undeva in jur de 60 grade) si ca asta ar fi motivul pt care sa nu imi creasca temperatura la apa mai mult de 2 linii plus ca si distanta e mica
dar o sa imi fac timp sa trec cu masina pe la "doctor" sa se uite putin
multumesc si de ajutorul vostru
Comment
-
Si la mine e la fel cu termostatul....iarna asta n-a trecut de 2 liniute , pe cand iarna trecuta ajungea si la 4 ; la revizie mi-a spus acelasi lucru , e reglat sa deschida la temp mai mica bla bla , nu e nici-o problema.
Nu mai speriati omul ! Difera de la masina la masina , an de fabricatie , motor , termostat , etc
Comment
-
citat:"in mers normal patru pavele sint aprinse.numarul de pavele depinde de temperatura motorului.alerta nu se declanseaza decit daca ultimele trei pavele se aprind"-sursa:cartea"instructiuni de utilizare".
si acu intrebarea daca motorul este rece de ce ar trebui sa se ridice temperatura pe ceas(pavele pe bord)?
skorpionking daca tot schimbi termostate cu duiumul le probezi sa vezi daca sint stricate?
nu de alta da unul din "doctori" a recomandat o vizita la service
PS-vali205 ti s-a aprins cumva martorul de la alarma?Last edited by boly76; 13 February 2010, 01:53.Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
Originally posted by boly76 View Postcitat:"in mers normal patru pavele sint aprinse.numarul de pavele depinde de temperatura motorului.alerta nu se declanseaza decit daca ultimele trei pavele se aprind"-sursa:cartea"instructiuni de utilizare".
si acu intrebarea daca motorul este rece de ce ar trebui sa se ridice temperatura pe ceas(pavele pe bord)?
skorpionking daca tot schimbi termostate cu duiumul le probezi sa vezi daca sint stricate?
nu de alta da unul din "doctori" a recomandat o vizita la service
PS-vali205 ti s-a aprins cumva martorul de la alarma?Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by boly76 View Postcitat:"in mers normal patru pavele sint aprinse.numarul de pavele depinde de temperatura motorului.alerta nu se declanseaza decit daca ultimele trei pavele se aprind"-sursa:cartea"instructiuni de utilizare".
si acu intrebarea daca motorul este rece de ce ar trebui sa se ridice temperatura pe ceas(pavele pe bord)?
skorpionking daca tot schimbi termostate cu duiumul le probezi sa vezi daca sint stricate?
nu de alta da unul din "doctori" a recomandat o vizita la service
PS-vali205 ti s-a aprins cumva martorul de la alarma?
ideea e ca la temperaturile care au fost iarna asta apa nu a trecut de 2 linii
singura data cand a crescut la 4 linii a fost in momentul in care dupa ce am mers mai mult am oprit masina si am stat pe loc cu motorul pornit.
pe la sf NOIEMBRIE a trebuit sa ii fac schimbul de ulei si am fost cu masina la SICARO printre altele am aflat ca tre sa schimb si distributia pt ca masina facuse 4 ani,am schimbat distributia,uleiul la motor,ulei cutie etc
in timpul cat am stat pe langa mecanic i-am povestit si acest aspect legat de temperatura la apa si mi-a zis ca la conditiile de afara e ceva normal asa ca nu tre sa imi fac griji
de aceea am apelat si la parerile voastre,am mai intrebat in stanga in dreapta si cineva mi-a zis ca s-ar putea ca termostatul meu sa deschida mai repede (la temperaturi mai mici)
de schimbat l-as schimba da nu am cu ce si pe langa termostat banuiesc ca mai trebuie si altceva
Comment
Comment