Discutii Generale L.C. Brasov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mumus pastreaza-l ca il iau eu daca nu prind abonamentul la colectie
    Last edited by ALO68; 13 October 2011, 08:50. Reason: Automerged Doublepost
    O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

    Comment


    • >>>

      @ boly76
      Cand pun frana (cam 80% cand pun frana de motor) ... si am zapada sub roti ... nu neaparat gheata, ca pe gheata e explicabil, intra abs-ul (chiar si la franare lenta, fata masini incepe si derapeaza cum vrea ea indiferent de directia care o dau eu si fuge si spatele. Iarna trecuta la un viraj normal la dreapta cu viteza adegvata conditiilor, in frana de motor, fara accelerare am facut 180grede. masina sa intors am luat viraj stanga sa echilibrez masina (sa o readuc pe trasa ideala) dar nimic, masina sa dus unde a vrut ea. m-am oprit la 10 cm de o masina parcata. Anu asta in ianiuarie am intrat intro parcare pe codri cosminului aveam 5 km/h si am pus frana usor ( pe jos era doar zapada si nu gheata), spatele masini a fugit pe dreapta si fata masini pe stanga .... am luat dreapta de volan dar masina a continuat sa mearga inainte (ramanand pe laterala ca in filmele cu prosti) culmea a intrat ABS-ul. tot anu asta in ianuarie la o frana normala la viteza de 30 la ora ar fi trebuit sa ma opresc normal daca nu intra ABS-ul ... tot pe conditii de zapada ... mi-a intrat ABS-ul iar distanta de franare a fost de 3 ori mai mare bine ca nu sa intamplat nimic.
      Nu as putea acuza sistemul abs ...dar totusi am semne de intrebare. Am verificat si franele de pe spate cum au zis colegi mai sus .... totu e ok

      O zi ca t mai superba la toata lumea
      Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

      Comment


      • da o fuga pana la service bun sa iti puna masina pe role sa vada forta de franare pe fiecare roata....poate nu franeaza uniform cele de pe fata...eu am avut una pe fata dreapta care frana mai tare decat cea de pe stanga...si pe zapada, gheta fugea masina spre sant la franare...
        *****
        sigpic
        http://www.loganclub.ro/forum/masina...3.html?t=16273

        Comment


        • ca sa citez dintr-un articol " Pe pietris si zapada, ABS poate fi un mare neajuns, pentru ca reduce forta de franare in conditii de tractiune foarte scazuta".
          totusi verifica frinarea pe fiecare roata,cum a spus si Razvan,si daca e ok fa una si sistemului abs(senzori)......... fiinca pe role ai aderenta buna nu ca atunci cind esti pe mizga,zapada........
          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

          Comment


          • >>>

            Am facut pe role ... dar rezultatul a fost ceva de genu "Asta e masina de 3 ani .... arata impecabil) cu alte cuvinte rezultatul a fost OK din toate punctele de vedere ... ai dreptate Boly ... pe asfalt sau ploaie poate chiar si pe pietris (granulatie mica) nu am probleme ... singura problema e la zapada unde ABS-ul imi intra si la viteze mici fi frane normale (nu violente sau bruste).... o sa ma duc sa verific si senzorii si instalatia ... multumesc tuturor de sfaturi.

            PS. (posibil offtopic) ... ati vazut accidentul de sambata din giratoria de la McDonald`s? un logan gri comete cred ca laureat ... a intrat in plin intr-un peugeot (utilitara mica), fix in portiera soferului, care ia taiat calea In urma accidentului, peugeotu a fost proectat pe iarba (peste bordura aia mare) ... loganul a fost avariat destul de nasol in partea frontala si totusi nu avea nici un airbag sarit .... chestie care mi s-a intamplat si mine la ambele accidente frontale pe care le-am avut (nu au sarit airbagurile)
            Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • e un lucru stiut...o masina fara abs cu gume de vara, iarna va opri mai repede decat o masina cu abs cu gume de vara , iarna.
              Daca ai abs...fa bine si pune gume de iarna...altfel ai sanie.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • @nicos inseamna ca airbagurile nu le ai montate. Atunci cat de mare trebuie sa fie impactul ca airbg.sa se declanseze??
                O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

                Comment


                • ce beton e pe autostrazi in germania NO LIMIT, pffffffffffffffffffffffffffffffff de vis m-as muta aici in germania pt autostrazi, pacat ca noi romanii mai avem sute de ani pana ajungem la acest nivel, inca o saptamana jumate cat mai stau aici o sa ma satur de autostrazi. am zis ca o sa ma dau incontinu)

                  Comment


                  • Ai grija sa nu consumi prea multa benzina
                    O viata avem Români si o cinste!Desteptati-va ca am dormit destul!

                    Comment


                    • ceva de genu am patit si eu cand am bagat masina pe role....ca nu are ce sa aibe la frane ca au facut un test drive cu ea....si se comporta ok...la 5 zile revin..si le-am zis ca am schimbat placute si lichidul de frane..aerisit tot sistemul de franare si vreau sa fac un test pe role...si abia atunci au testat-o calumea.....cu franele nu-i de joaca, poti pune in pericol mai multe vieti...

                      Originally posted by Stefan1987 View Post
                      ce beton e pe autostrazi in germania NO LIMIT, pffffffffffffffffffffffffffffffff de vis m-as muta aici in germania pt autostrazi, pacat ca noi romanii mai avem sute de ani pana ajungem la acest nivel, inca o saptamana jumate cat mai stau aici o sa ma satur de autostrazi. am zis ca o sa ma dau incontinu)
                      NO lIMIT...si cand apare semnu de limita....hop si un radar.....treaba ta...dai cox
                      Last edited by razvan_boss; 13 October 2011, 13:47. Reason: Automerged Doublepost
                      *****
                      sigpic
                      http://www.loganclub.ro/forum/masina...3.html?t=16273

                      Comment


                      • Originally posted by Stefan1987 View Post
                        ce beton e pe autostrazi in germania NO LIMIT, pffffffffffffffffffffffffffffffff de vis m-as muta aici in germania pt autostrazi, pacat ca noi romanii mai avem sute de ani pana ajungem la acest nivel, inca o saptamana jumate cat mai stau aici o sa ma satur de autostrazi. am zis ca o sa ma dau incontinu)
                        Dai talpaaa!!! arata-le ce poate golanu
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • >>>

                          @ mumus ... am all season pe masina

                          @ Alo ... ultimu accident a fost la 97 km/h frontal cumulat si nu au sarit deci cred ca viteza trebuie sa fie 2*V*e134 unde V = viteza lumini
                          sau mai stii ... poate au facut astia de la dacia economie la mufe si nu le-au mai pus :P
                          Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • @ Nicosianu... all seazon...ia incearca cu unele de iarna..o sa constati ca e ok totul...la tine prb e lipsa de aderenta.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • nu´s cu a mea mumus si razvan_boss, sunt cu a lui fratemio, ce am ramas uimit, e plind de sandero si de duster pe aici) si mcv-uri, ma cam faceau astia cu mcv-urile pe autostrada cand aveam 140

                              Comment


                              • esti cu caruta ?

                                Niste masuratori efectuate de o cunoscuta revista germana cu privire la anvelopele de iarna gasiti mai jos. Nu sunt nici portocalii si nici nu cred ca au vreun motiv sa fie subiectivi. Multa lume are impresia ca legea a fost data sa umple buzunarele celor de la putere. Europa-i mare poti sa cumperi de unde vrei. Nu trebuie sa cumperi din magazinul lui Georgica.

                                Forta medie de tractiune masurata in Newtoni pe zapada:
                                Anvelopa de top de IARNA 2579 N
                                cea mai slaba de IARNA 2400 N
                                Anvelopa de vara 713 N
                                Diferenta e uriasa!

                                La franare pe zapada de la 40km/h
                                17.8 m anvelopa de top de iarna
                                19.3 m cea mai slaba anvelopa de iarna din top
                                29.1 m anvelopa de vara

                                Slalom pe zapada. Acceleratie laterala maxima m/s*s:
                                Cea mai ok clasata anvelopa de iarna 4.46
                                Cea mai slaba anvelopa de iarna 3.72
                                Anvelopa de vara 1.86

                                scuze ptr dpost dublu..triplu...dar nu a postat nimeni intre timp... iata si un filmulet care spune tot despre anvelopele de vara,all seazon si iarna...mai bine zis adevarul despre ele aici
                                Last edited by mumus; 13 October 2011, 22:17. Reason: Automerged Doublepost
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google