Asa cum spuneam in topicul dedicat, ma vad nevoit sa renunt la participarea mea in concursul de slalom paralel.
Motivul: starea traseului.
In acest we, colegii mei de la Motorsport, cei care prepara EVO IX al lui Porcisteanu, Citroen C2R2 al lui Filip si Loganul B97CUP, se vor afla la Sibiu, in cadrul unui eveniment ce incheie sezonul de raliuri. Asta inseamna ca acolo se va desfasura un eveniment cu greutate, pilotii profesionisti fiind dornici de spectacol. Se va alerga tare, iar traseul va avea de suferit.
In ultima prezenta la Sibiu, Loganul 97CUP a cedat datorita unui amortizor rupt, ruptura cauzata de o fisura la nivelul prinderii superioare a acestuia. Avand in vedere faptul ca 97CUP este preparat conform specificatiei Cupa Logan (structura intarita, roll cage, amortizoare reglabile), sunt de parere ca nu am ce cauta cu ligheanul meu cu suspensie joasa pe acel traseu.
Imi pare nespus de rau ca nu ma pot lupta cu greii forumului (Gigi Talpa Iute, Sorin, Seba), insa am incredere ca ne vom intalni pe asfalt curat .
Motivul: starea traseului.
In acest we, colegii mei de la Motorsport, cei care prepara EVO IX al lui Porcisteanu, Citroen C2R2 al lui Filip si Loganul B97CUP, se vor afla la Sibiu, in cadrul unui eveniment ce incheie sezonul de raliuri. Asta inseamna ca acolo se va desfasura un eveniment cu greutate, pilotii profesionisti fiind dornici de spectacol. Se va alerga tare, iar traseul va avea de suferit.
In ultima prezenta la Sibiu, Loganul 97CUP a cedat datorita unui amortizor rupt, ruptura cauzata de o fisura la nivelul prinderii superioare a acestuia. Avand in vedere faptul ca 97CUP este preparat conform specificatiei Cupa Logan (structura intarita, roll cage, amortizoare reglabile), sunt de parere ca nu am ce cauta cu ligheanul meu cu suspensie joasa pe acel traseu.
Imi pare nespus de rau ca nu ma pot lupta cu greii forumului (Gigi Talpa Iute, Sorin, Seba), insa am incredere ca ne vom intalni pe asfalt curat .
Comment