General Autocom Bz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bg65 View Post
    Lipsa de meseriasi,lipsa de solutii tehnice,lipsa de ...orice....TREBUIE EVITAT ACEST SERVICE
    argumentez aceasta afirmatie prin urmatoarea intamplare :

    Avand unele probleme cu Loganul ( se bloca cablul de acceleratie ) am mers pt rezelvarea problemei la acest service. S=a constatat faptul ca aceasta blocare a cablului de la acceleratie era genereata de deteriorarea garniturii din cauciuc dintre carcasa filtrului de aer si corpul clapetei (cea de sus ).Am solicitat inlocuirea ei si dupa un timp mi s-a spus ca nu au aceasta garnitura SI ATUNCI A INTERVENIT ACTIUNEA "MESERIASULUI" . A LUAT rola scotch SA BANDAJEZE ACEA BLESTEMATA DE GARNITURA.L-am oprit pe acel ''meserias'' nefiind de acord cu aceasta improvizatie ( asta este solutia tehnica care mi se propunea????) . Daca as fi fost pe marginea drumului as fi acceptat pentru moment aceasta solutie propusa,dar avand in vedere facptul ca ma aflam intr-un service si mai ales la reprezentatnta mi s-a parut chiar o umilinta suportata de mine .VA INTREB OARE ASTA E SOLUTIA TEHNICA ADECVATA (legarea cu scotch???).Am inteles ca pentru a putea schimba aceasta blestemata de garnitura trebuie sa achizitionez si carcasa filtrului de aer ( ?????) .Oare ce ar fi trebuit sa achizitionez in conditiile in care se deteriora garnitura de chiuloasa ?...trebuia sa cumpar si blocul motor ?????]

    Comment


    • #17
      pentru argumentare rog a se citi postul nr. 9, la care mai adaug urmatoarele amanunte: de fiecare data cand ploua, imi curgea apa pe motor prin dreptul stropitoarelor de parbriz. am fost cu masina sa le arat ce se intampla, mi s-a spus romaneasca replica "asa face toate", si numai dupa ce au vazut si ei ca apa curgea fix pe niste "papuci" electrici si in zona aparuse si un pic de rugina, unica solutie gasita de "meseriasi" a fost sa-mi puna stropitori noi(dar si pe langa acestea curgea apa) si sub ele un mastic.
      ca si dovezi va pot atasa poze, mail-ul trimis catre vocea clientului si fisa de reparatie emisa de service. asta ca sa nu creada anumiti colegi ca vb aiurea in tramvai.
      oricum, ma bucur pt colegul care este multumit de prestatia celor de la General Autocom. Si ca sa facem haz de necaz, cred ca el este exceptia care intareste regula...
      numai bine si cat mai putine probleme
      Stock is boring...
      My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

      Comment


      • #18
        intrebare

        Originally posted by mihai.85 View Post
        pentru argumentare rog a se citi postul nr. 9, la care mai adaug urmatoarele amanunte: de fiecare data cand ploua, imi curgea apa pe motor prin dreptul stropitoarelor de parbriz. am fost cu masina sa le arat ce se intampla, mi s-a spus romaneasca replica "asa face toate", si numai dupa ce au vazut si ei ca apa curgea fix pe niste "papuci" electrici si in zona aparuse si un pic de rugina, unica solutie gasita de "meseriasi" a fost sa-mi puna stropitori noi(dar si pe langa acestea curgea apa) si sub ele un mastic.
        ca si dovezi va pot atasa poze, mail-ul trimis catre vocea clientului si fisa de reparatie emisa de service. asta ca sa nu creada anumiti colegi ca vb aiurea in tramvai.
        oricum, ma bucur pt colegul care este multumit de prestatia celor de la General Autocom. Si ca sa facem haz de necaz, cred ca el este exceptia care intareste regula...
        numai bine si cat mai putine probleme



        Mai am o "solutie tehnica " oferita de acesti "meseriasi" de doi lei de la General Autocom.Daca este cineva interesat de acest aspect sa solicite si se rezolva.

        Comment


        • #19
          am fost si eu odata la Autocom Buzau sa-mi puna aparatorile de noroi (originale cumparate de la ei in aceeasi zi), si cand am vazut ca le-au prins cu holzsuruburi mi-am facut cruce si i-am si reclamat la Rel Clienti...dar degeaba
          eu am etansat stropitorile cu silicon pentru sticla si de 1 an nu mai curge apa pe acolo

          Comment


          • #20
            pana acum n-am mai avut probleme dupa aplicarea acelui mastic. numai ca este putin inestetic, pentru ca dupa aplicare a ramas un pic si pe dinafara. si cea mai tare faza a fost ca dupa ce a vazut "meseriasul" ca a ramas mastic pe langa stropitori, voia sa il indeparteze cu un cutter noroc ca i-am spus ca o sa-l curat eu acasa, ca altfel cine stie cu ce zgarieturi ma mai alegeam.
            deh, lucruri romanesti...
            Stock is boring...
            My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google