Daca e cineva interesat sa isi schimbe ledurile la bord si consola, sa ma anunte! poate sa vada si rezulattul pe masina unui prieten! arata super!sper sa nu se considere reclama!
Intalniri LoganClub Craiova
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by stiancu View PostDaca e cineva interesat sa isi schimbe ledurile la bord si consola, sa ma anunte! poate sa vada si rezulattul pe masina unui prieten! arata super!sper sa nu se considere reclama!
Comment
-
Originally posted by alin_ti_1031 View Postvrea ceva mai bun...si mai puternic...
Comment
-
Originally posted by alin_ti_1031 View PostPt cei care imi pun incederea la indoiala am revenit cu detalii in legatura cu masina lui Alex Dj (DJ18NIL)
Pana in momentul de fata masina a suferit urmatoarele modificari:
-jante RC Line 15 '' pe 7,5J iar cauciucuri 195 x 55 pe fata si pe spate 205 x 55
-filtru de aer sport Green
-Chip tuning T.C.M Turbo soft Germania
-evacuare BORLA conpleta pe 55mm
-arcuri de la Eibach
Toate aceste modificari au dus la cresterea puterii pana la 98 cp
...
1. dupa discutii personale cu voinea si cu alex (reprezentantii TCM din bucuresti, respectiv timisoara), la 1.4 ei aproximeaza o crestere de 7 CP, iar la 1.6mpi undeva la 9 CP...
2. un filtru sport nu da mai mult de 1 CP, la un motor de capacitate mica si cu 8 valve, pe deasupra...
3. evacuarea completa Borla pe 55mm iti da maxim 3-4 cai daca scoti catalizatorul. restul e senzatie audio...vb cu cei de la Borla si-o sa va convingeti...
4. arcurile si rotile 195/55R15 dau putere? de cand? are roti mai mici cu 2,5cm pe diametru decat rotile stock de aia trage o idee mai bine dar asta nu inseamna ca are putere mai mare. tot atata putere dezvolta motorul, numa ca se pune mai bine in asfalt...
deci, recapitulam: 75CP stock + 2CP filtru + 8 cai remaparea +4 cai evacuarea = 89 (asta-i cea mai optimista varianta). unde-s restul de 10?
daca ii dau link-ul lui asta lui voinea sau lui alex, sa va lamureasca ei cat se scoate din motorul de logan 1.4, terminati cu aia 98 de cai?
iar cu modificarile ulterioare (serpisori, came), o sa obtii 120 de cai marti si vara (cand curge apa calda in petrosani), numa dupa ce-o sa aiba si-un soft calibrat pt noua cama, o sa creasca inca 8 supape in chiulasa si eventual o turbina in esapament. apropo, o evacuare necalculata pt o anumita cama pe motor poate sa-ti transfore bolidul in trabant. asa ca grija la evacuarile bune la toate masinile. diametrele tevilor si lungimile diferitelor segmente se calculeaza in functie de unghiurile camelor si de turatia cea mai des utilizata a motorului, altfel nu faci nimic cu evacuarea respectiva. ca fapt divers, evacuarea stock de pe logan, de 45mm, e perfecta pt un motor de 1.4 folosit la 3500-5000rpm, pt camele stock.
astept contraargumente tehnice sau o foaie de dyno care sa sustina cei 98 de cai...
sorry daca v-am plictisit, sper sa nu se supere nimeni...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
din pacate nu o sa pot veni si eu vroiam sa vin sa imi mai prezint jantele mele (cu ele ce ma mandresc si eu) ) P.S : in leg cu loganul de 1.4 il sustin intru` totul pe csebalyn deoarece si eu i-am contactat pe cei de la TCM si mi-au confirmat o crestere a puterii de la 75 la 81 maxim 82 cp ;) so ... 98 in visul visurilor unui posesor de logan 1.4 mpi
Comment
Comment