Discutii Generale Craiova
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
jante dragute:
$104.97 / pice !
Brand Motegi Racing
Model MR116
Item Weight 16.7 pounds
Product Dimensions 15 x 15 x 6.5 inches
Item model number MR11656508740
Exterior Painted
Manufacturer Part Number MR11656508740
OEM Part Number MR11656508740
Special Features tpms
Construction 1 Piece
Rim Diameter 15 inches
Rim Width 6.5 inches
Bolt Pattern (Number of Holes) 4
Bolt Pattern (Pitch Circle Diameter) 100 millimeters
Offset 40 millimeters
Backspace 5.32 inches
Hub Bore 72.60 millimetersAttached Files
Comment
-
si astea:
Technical Details
Brand TSW
Model Mallory
Exterior Matte Black
Manufacturer Part Number 1565MAL404100B72
Construction 1-piece
Rim Diameter 15 inches
Rim Width 6.50 inches
Bolt Pattern (Number of Holes) 4
Bolt Pattern (Pitch Circle Diameter) 100 millimeters
Offset 40 millimeters
Price: $144.00/piceAttached Files
Comment
-
Brand Konig
Model Incident
Item Weight 20 pounds
Product Dimensions 15 x 15 x 6.5 inches
Item model number 1N65D04406
Exterior Machined
Manufacturer Part Number 1N65D04406
Construction 1-piece
Rim Diameter 15 inches
Rim Width 6.5 inches
Bolt Pattern (Number of Holes) 4
Bolt Pattern (Pitch Circle Diameter) 100 millimeters
Offset 40 millimeters
Backspace 5.32 inches
Hub Bore 73.10 millimeters
Price: $92.97/pice & FREE ShippingAttached Files
Comment
-
Brand XXR
Model 522
Item Weight 15.1 pounds
Exterior Flat Black
Manufacturer Part Number 52257082
Special Features tpms
Construction 1-piece
Rim Diameter 15 inches
Rim Width 7 inches
Bolt Pattern (Number of Holes) 4
Bolt Pattern (Pitch Circle Diameter) 100 millimeters, 114.3 millimeters
Offset 25 millimeters
Backspace 4.98 inches
Price: $91.20/piceAttached Files
Comment
-
Brand Konig
Model Lightning
Item Weight 14 pounds
Product Dimensions 15 x 15 x 7 inches
Item model number LI57100385
Exterior Machined
Manufacturer Part Number LI57100385
Construction 1-piece
Rim Diameter 15 inches
Rim Width 7 inches
Bolt Pattern (Number of Holes) 4
Bolt Pattern (Pitch Circle Diameter) 100 millimeters
Offset 38 millimeters
Backspace 5.50 inches
Hub Bore 73.10 millimeters
Price: $116.39/pice & FREE ShippingAttached Files
Comment
-
Superrrr tare frate !!! M-am prapadit de ras !!
ACCIDENT DE MUNCA LA CARACAL, DECLARATIE
Va scriu ca raspuns la cererea dvs. de a va da amanunte suplimentare in sectiunea 3 a Raportului de Accident de Munca unde am completat ca drept cauza “slaba planificare” ca fiind cauza accidentului meu. Ati cerut in mod expres explicatii amanuntite cu privire la accident si sper ca detaliile care urmeaza vor fi suficient de clarificatoare.
Eu sunt zidar de meserie. In ziua accidentului lucram pe acoperisul unei cladiri inalte de 6 etaje.
Dupa ce mi-am terminat treaba, am realizat ca mi-au ramas caramizi nefolosite, care, cantarite mai tarziu, au fost gasite a cantari aproximativ 270 Kg.
Decat sa car caramizile jos in brate, in mai multe etape, am considerat ca e mai bine sa le cobor toate odata intr-un butoi, folosind scripetele instalat in acest scop in spatele cladirii.
Am asigurat franghia la nivelul solului, am urcat pe acoperis, am impins butoiul in afara cladirii si am incarcat caramizile. Dupa aceea am coborat de pe acoperis sa dezleg franghia, tinand-o foarte strans ca sa asigur o coborare lenta a caramizilor. Veti vedea in Sectiunea 11 a Raportului de Accident de munca intocmit ca am o greutate de 72 Kg.
Datorita surprizei pe care am avut-o cand am fost literalmente SMULS de la sol intr-un mod complet neasteptat, mi-am pierdut prezenta de spirit si am uitat sa dau drumul la franghie. Cred ca nu mai este nevoie sa va mai spun, am inceput o ascensiune rapida catre acoperis. In apropierea etajului 3, m-am intalnit cu butoiul incarcat cu caramizi care acum se indrepta vertiginos catre sol, intalnire in urma careia m-am ales cu capul spart, zgarieturi minore si o clavicula fracturata.
Datorita impactului, ascensiunea mea a incetinit pentru o secunda dupa care a continuat rapid catre nivelul acoperisului, neoprindu-ma decat atunci cand degetele mainii drepte au intepenit in scripete pana la nivelul celei de-a 3-a falange. Din fericire, intre timp mi-am recapatat prezenta de spirit si am fost in stare sa ma tin strans de franghie in ciuda faptului ca incepusem sa am dureri. Aproape simultan, oricum, butoiul cu caramizi a lovit solul si ca urmare a impactului, fundul butoiului a cedat. Acum, saracit de greutatea caramizilor, butoiul cantarea doar 27 de Kg. Ma refer din nou la greutatea mea; cum probabil v-ati imaginat deja, am inceput coborarea rapida. In vecinatatea etajulul 3, am intalnit butoiul care acum urca; ca urmare a intalnirii m-am ales cu fracturi la glezna ci cu mai multe taieturi si zgarieturi la picioare si in general.
Aici, norocul meu a inceput sa se schimbe usor. Intalnind butoiul, a fost foarte bine ca mi-a incetinit usor caderea doar in masura sa-mi limiteze ranile, cand, am cazut pe gramada de caramizi si din fericire, am scapat doar cu 3 vertebre fisurate.
Imi pare rau sa va spun, asa cum stateam intins pe gramada de caramizi, cu dureri atroce, incapabil sa ma misc, din nou mi-am pierdut prezenta de spirit si am scapat franghia din maini. Asa cum stateam intins, pe spate, am putut sa vad cum butoiul gol si-a inceput calatoria in jos, catre mine, care explica cele 2 fracturi de la picioare.
Sper din tot sufletul ca acest raport raspunde intrebarilor dvs.
Comment
-
L-am vazut astazi in fata la rucom )sigpic
Comment
Comment