Discutii Generale Craiova

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai azi nu-l vazusi ?!

    Unde-tzi erau ochii !?!


    Comment


    • dupa "gagice"
      sigpic

      Comment


      • Pf... )

        Le-au ciocnit ca pe ouale de Paste !!

        http://www.220.ro/auto/Logan-Cup/K4X...g/?rel=related

        Mai atasez un video ..cu un mare cocalar !!


        link: http://www.youtube.com/watch?v=lmvRM...&feature=inbox
        Last edited by balacipaul; 5 May 2012, 21:39. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • @balacipaul-ma refeream...sa fac poze.../setari nebuneli

          am gasit ceva util pentru cei care au subwoofer in masina http://forum.*******.ro/371-spl-pres...l/page-20.html

          SQ-SPL-LOW spor la Download...merita

          http://forum.*******.ro/371-spl-pres...l/page-20.html
          Last edited by adelin; 6 May 2012, 01:47. Reason: Automerged Doublepost
          Dacia Logan MCV 1.6MPI agitat
          http://img174.imageshack.us/img174/4...atartrovz7.gif

          Comment


          • Adio Logan!

            Noua Dacia Logan 2 se pregateste de debut!

            Demarat in 1998, atunci cand francezul Louis Schweitzer venea cu ideea unui automobil simplu, fiabil si economic, destinat tarilor emergente, proiectul X90 avea sa se transforme sase ani mai tarziu in berlina Dacia Logan. Lansarea lui Logan din iunie 2004 a reprezentat momentul in care Romania a ajuns pe harta europeana a centrelor de productie auto, iar la opt ani de la acel moment Dacia a ajuns sa aiba 8% din exporturile tarii, majoritatea catre Europa de Vest, dar si 3% din Produsul Intern Brut al Romaniei. Din 2004, Logan-ul a ajuns sa fie comercializat in intreaga lume atat sub brandul Dacia, cat si Renault, Nissan sau Mahindra in India, fiind automobilul care a creat segmentul 'low-cost' pe care nici un alt constructor auto nu a mai intrat. Cu peste 1.5 milioane de unitati vandute si asigurandu-si un loc in istoria contemporana, celebra Dacia Logan se apropie cu pasi repezi de finalul carierei sale. Productia actualului model va inceta la sfarsitul acestui an - in luna decembrie mai exact, moment in care va lua startul si fabricarea celei de-a doua generatii, cunoscute pana acum sub numele de 'Proiectul X52'. Acest semnat ne este dat de modernizarea liniilor de productie din cadrul uzinei de la Mioveni. "Uzina de la Mioveni are in pregatire noi proiecte, vehicule si organe mecanice. Pentru industrializarea acestor proiecte sunt prevazute investitii importante. Dintre lucrarile in curs putem mentiona extinderea cladirii Presaj sau extinderea turnatoriei de aluminiu. Referitor la valoarea investitiilor sau lansarile de noi modele, acestea vor fi comunicate la momentul oportun", au declarat oficialii din cadrul Directiei de Comunicare a Automobile Dacia. Asadar, cu doar cateva luni ramase pana la debutul oficial al noii Dacia Logan 2, nu putem spune decat ca asteptam cu mare nerabdare sa vedem cum ne va surprinde succesorul Logan-ului. Un design mai atractiv? Un interior mai calitativ? Motoare noi? Tehnologii noi? Tu care crezi ca va fi atractia principala a viitoarei Dacia Logan 2?
            Last edited by balacipaul; 7 May 2012, 01:43.

            Comment


            • "Vom pastra atuurile marcii: pretul acceptabil, robustetea masinilor, spatiul. Ideea principala pentru noi este ca Logan trebuie sa mentina aceste valori, dar sa aiba o perceptie de calitate si imagine de masina mai moderna, mai sofisticata", a declarat Laurens van den Acker, designerul sef al Renault. Modelul Logan 2 va beneficia de doua variante de caroserie: sedan si hatchback. Dacia Logan 2 va fi mai lunga decat actualul Logan, urmand sa aiba 4,4 metri lungime. Atat platforma pe care va fi realizat noul Logan, cat si trenul de rulare vor veni de la Renault Fluence. Se estimeaza ca pretul lui Logan 2 va creste cu 200 de euro. Astfel, pentru piata franceza preturile variantei de baza vor pleca de la 7.800 de euro.

              Noul model Logan ar putea fi lansat pe piata la sfarsitul acestui an sau inceputul anului viitor, a declarat la Salonul Auto de la Geneva directorul de vanzari al Renault, Jerome Stoll. Stoll a mai afirmat, potrivit agentiei ruse Ria Novosti, ca productia noului model destinata pietei ruse va incepe anul viitor. "Noul model Logan ar putea fi disponibil pentru vanzari la sfarsitul anului 2012 sau la inceputul lui 2013. Nu exportam masini catre Rusia, ci le producem acolo. Avem nevoie de timp pentru a lansa productia in Rusia in 2013", a spus Stoll. Ria Novosti nu precizeaza daca oficialul Renault se refera la lansarea internationala a noului model Logan sau la introducerea autoturismului pe piata rusa. Directorul operational executiv al Renault, Carlos Tavares, a declarat marti la Geneva ca Dacia pregateste noua generatie Sandero, iar noul model are sanse sa fie lansat chiar inaintea viitorului Logan. Modelul Logan a fost lansat pe piata in anul 2004, iar Sandero se vinde in Romania din vara lui 2008. Dacia a prezentat marti la Geneva monovolumul Lodgy, o masina de familie disponibila in Romania incepand de miercuri, la preturi care pleaca de la 9.500 euro (TVA inclus). Renault ar putea dezvolta de asemenea modele de autoturisme destinate exclusiv pietei din Rusia, la fel ca partenerul de alianta Nissan, odata ce companiile vor finaliza preluarea unei participatii majoritare la AvtoVAZ, transmite Bloomberg. Renault ar putea incerca sa utilizeze capacitatile AvtoVAZ pentru a dezvolta vehicule destinate pietei ruse, a declarat la Salonul Auto de la Geneva directorul de planificare al Renault, Philippe Klein. Un alt director al Nissan, Colin Dodge, a declarat, tot la Geneva, ca producatorul japonez de automobile va prezenta trei modele asamblate in Rusia, potrivit Bloomberg. "Avem o situatie similara in India, unde am lansat Renault Pulse, si am utilizat activele Nissan din regiune pentru a ne extinde gama de modele. Avem si o strategie globala, dar si astfel de abordari pragmatice acolo unde au sens", a spus Klein. Renault detine deja 25% din actiunile AvtoVAZ, cel mai mare constructor auto din Rusia. Alianta Renault-Nissan negociaza un acord cu principalii doi actionari rusi ai companiei pentru a prelua in urmatoarele saptamani o participatie majoritara la constructor, a declarat marti la Geneva Carlos Ghosn, directorul general al grupului francez si al companiei japoneze. Ghosn a adaugat ca procesul de preluare a AvtoVAZ va accelera probabil odata cu incheierea alegerilor prezidentiale din Rusia. Renault vrea de asemenea sa adauge la portofoliu trei autoturisme de lux, inclusiv o noua versiune a minivanului Espace, care ar trebui sa apara pe piata in anul 2014. Extinderea gamei de modele de lux este esentiala pentru mentinerea vanzarilor in regim de flota catre clientii corporate, a declarat directorul de vanzari al grupului francez, Jerome Stoll, de asemenea prezent la Salonul de la Geneva. Klein a adaugat ca Renault evalueaza oportunitatea dezvoltarii unui "model executiv" bazat pe o platforma a partenerului german Mercedes-Benz, parte a grupului Daimler. Directorul companiei franceze a refuzat sa precizeze modelul vizat, insa nava amiral a flotei Mercedes-Benz este Clasa E, cu preturi care pleaca de la 39.835 euro. Cel de-al treilea model de lux analizat de Renault ar putea fi bazat pe o platforma actualizata derivata din cea utilizata in prezent pentru modelele Nissan Qashqai si Renault Koleos, potrivit directorilor citati. Dodge a precizat ca brandul de lux al Nissan, Infiniti, nu contribuie la dezvoltarea autoturismelor de lux pregatite de Renault. Infiniti deruleaza deja studii de fezabilitate privind dezvoltarea unor modele hatchback si sedan in parteneriat cu Mercedes-Benz, a adaugat el. Colaboarea dintre Nissan si Daimler s-ar extinde altfel, companiile planificand deja productia de motoare in parteneriat incepand din anul 2014, in statul american Tennessee.
              Attached Files

              Comment


              • dupa parerea mea Dacia Logan' ramane masina de suflet)
                logan2 nu prea ma incanta'
                Dacia Lodgy are platforma caroseriei dupa MCV'
                logan ph2,modificari minore...pret crescut... :|
                sandero. nota 4
                sandero steepway minijeep...
                duster...o masina reusita ! 1,5dci 6tr 110cp...consum de 7,5-7,8 destul de bun

                dupa parerea mea cu Dacia Logan MCV au facut o greseala foarte mare caroserie mare cu motor mic

                logan pick-up= nu isi merita bani
                logan VAN=merita bani din plin~!
                Dacia Logan MCV 1.6MPI agitat
                http://img174.imageshack.us/img174/4...atartrovz7.gif

                Comment


                • Salut,as vrea sa comand stickerele de mai jos,de la Turturel cel care se ocupa cu stikere aici pe forum.Ambele stikere sunt 5 lei (in total) la care se adauga transportul de 7-8 lei.Doritori pana acum ar fi eu,Paul BPM si Alex ADS.Cine vrea sa se treaca pe lista.
                  P.S. O sa scrie Logan Club Craiova,nu Mioveni sau o sa fie doar Logan Club.
                  1.DNL
                  2.BPM
                  3.ADS
                  Attached Files
                  Last edited by dan.moraru; 7 May 2012, 19:08.
                  sigpic
                  https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
                  http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

                  Comment


                  • Salut,

                    Sper ca nu o sa apara " mioveni " ! )

                    Comment


                    • Salut,as vrea sa comand stickerele de mai jos,de la Turturel cel care se ocupa cu stikere aici pe forum.Ambele stikere sunt 5 lei (in total) la care se adauga transportul de 7-8 lei.Doritori pana acum ar fi eu,Paul BPM si Alex ADS.Cine vrea sa se treaca pe lista.
                      P.S. O sa scrie Logan Club Craiova,nu Mioveni sau o sa fie doar Logan Club.
                      1.DNL
                      2.BPM
                      3.ADS
                      4.KID
                      My ride: http://www.loganclub.ro/forum/dj_93_...an-t46927.html

                      Comment


                      • Un incident pozat ieri la Real in parcare
                        Attached Files
                        LoganClub Craiova

                        Comment


                        • sunt prea multi cei care nu stiu sa mearga in parcarea din real, aici din cate am inteles de la tine Shadow cel cu duba mergea pe contra-sens.
                          sigpic

                          Comment


                          • Da , exact tipul cu duba care este si german , nu stia romana , mergea pe contrasens. Sunt cei cu monster truck-urile din parcarea Real.
                            LoganClub Craiova

                            Comment


                            • Salut,as vrea sa comand stickerele de mai jos,de la Turturel cel care se ocupa cu stikere aici pe forum.Ambele stikere sunt 5 lei (in total) la care se adauga transportul de 7-8 lei.Doritori pana acum ar fi eu,Paul BPM si Alex ADS.Cine vrea sa se treaca pe lista.
                              P.S. O sa scrie Logan Club Craiova,nu Mioveni sau o sa fie doar Logan Club.
                              1.DNL
                              2.BPM
                              3.ADS
                              4.KID
                              Attached Files
                              sigpic
                              https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
                              http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

                              Comment


                              • deschidere portbagaj automat
                                link : http://www.youtube.com/watch?v=0hn45XLXqS8
                                se pricepe cineva pt a adapta un motoras pt inchidere cum este la X5,X6,7,A6,A8,ML ... o investitie fitsa !
                                Dacia Logan MCV 1.6MPI agitat
                                http://img174.imageshack.us/img174/4...atartrovz7.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google