Asa cum am scris pe topicul de la intalnire LCG, astazi s-a deschis, oficial ca sa zic asa, organizarea regionalei de la noi din 14 iunie.
Sincer am avut ceva stres pe suflet astazi, pentru ca desi se stia ca vom inainta la Iasi propunerea noastra ( de la regionala la regionala se stabileste urmatoarea locatie ) nu am apucat sa vorbesc cu toti despre asta.
Cel mai important lucru , cum il vad eu, este sa fim o echipa si sa ne impartim in timp sarcinile dupa posibilitati , cunostinte sau usurinta realizarii unui lucru sau altuia.
Ma gandesc aici la realizarea obiectelor promotionale, de exemplu.
La rece acum, dupa intalnire, mi s-au concretizat niste idei sau chestii, dupa cum urmeaza:
- cotizarea , fiecaruia , dupa posibilitati , a unei sume estimate acuma in jur de 50 de lei. O sa vedem pe parcurs cat trebuie de fapt
- realizarea steguletelor incriptionate cu datele regionalei - 5 lei steguletul + 5 lei inscriptionarea = 10 lei steguletul X 70 bucati = 700 lei ( poate aici reducem cumva costul inscriptionarii, ca steguletele nu cred ca avem cum )
- realizarea unor sepci sau tricouri incriptionate . Acum ramane de vazut daca raman tricouri, sepci sau stegulete sau si una si alta
varianta tricouri - 5 lei + 5 lei X 70 bucati = 700 lei
varianta sepci - 2 lei + 2 lei X 70 bucati = 280 lei
( As merge pe varianta sepcilor din mai multe motive. Sunt uni-masura fata de tricouri unde avem un stres si costa si mai putin )
- realizarea unui banner de dimensiuni maricele, (5 m X 1.5 m zic eu ), pentru poza de grup si ca referinta a locatiei intalnirii.
- pret in jur de 100 lei - daca gresesc sa ma corectati
- legimitatiile participantilor, necesare identificarii in cadrul intalnirii. Atat la Piatra cat si la Iasi a fost destul de greoaie identificarea userilor. Mai mult dupa masini si dupa intalnirile trecute.
- pret ( nu stiu ?) - 2 lei X 70 buc = 140 lei
Ca locatii de desfasurare a intalnirii propriu-zise, ar fi cele stabilite la intalnire ( 3 la numar ). Nu le enumar din motive demne de inteles si tocmai pentru a nu crea prematur probleme organizatorice.
Cam atat pentru moment.
Sincer am avut ceva stres pe suflet astazi, pentru ca desi se stia ca vom inainta la Iasi propunerea noastra ( de la regionala la regionala se stabileste urmatoarea locatie ) nu am apucat sa vorbesc cu toti despre asta.
Cel mai important lucru , cum il vad eu, este sa fim o echipa si sa ne impartim in timp sarcinile dupa posibilitati , cunostinte sau usurinta realizarii unui lucru sau altuia.
Ma gandesc aici la realizarea obiectelor promotionale, de exemplu.
La rece acum, dupa intalnire, mi s-au concretizat niste idei sau chestii, dupa cum urmeaza:
- cotizarea , fiecaruia , dupa posibilitati , a unei sume estimate acuma in jur de 50 de lei. O sa vedem pe parcurs cat trebuie de fapt
- realizarea steguletelor incriptionate cu datele regionalei - 5 lei steguletul + 5 lei inscriptionarea = 10 lei steguletul X 70 bucati = 700 lei ( poate aici reducem cumva costul inscriptionarii, ca steguletele nu cred ca avem cum )
- realizarea unor sepci sau tricouri incriptionate . Acum ramane de vazut daca raman tricouri, sepci sau stegulete sau si una si alta
varianta tricouri - 5 lei + 5 lei X 70 bucati = 700 lei
varianta sepci - 2 lei + 2 lei X 70 bucati = 280 lei
( As merge pe varianta sepcilor din mai multe motive. Sunt uni-masura fata de tricouri unde avem un stres si costa si mai putin )
- realizarea unui banner de dimensiuni maricele, (5 m X 1.5 m zic eu ), pentru poza de grup si ca referinta a locatiei intalnirii.
- pret in jur de 100 lei - daca gresesc sa ma corectati
- legimitatiile participantilor, necesare identificarii in cadrul intalnirii. Atat la Piatra cat si la Iasi a fost destul de greoaie identificarea userilor. Mai mult dupa masini si dupa intalnirile trecute.
- pret ( nu stiu ?) - 2 lei X 70 buc = 140 lei
Ca locatii de desfasurare a intalnirii propriu-zise, ar fi cele stabilite la intalnire ( 3 la numar ). Nu le enumar din motive demne de inteles si tocmai pentru a nu crea prematur probleme organizatorice.
Cam atat pentru moment.
Comment