Multumesc.
Discutii generale
Collapse
X
-
Pentru Dan Honda
Cu scuzele de rigoare.
METABOND MEGASEL
250 ml-Pret:100Lei
PRODUS PENTRU TRATAREA MOTORINELOR
Descrierea produsului: - Produsul METABOND MEGASEL este un aditiv, cu caracter de hidrocarbura pentru tratarea motorinelor si a produselor , care au la baza un distilat petrolier stabil, fara componente solide. METABOND MEGASEL rezolva numeroase probleme ce apar in timpul depozitarii, transportului sau arderii combustibilelor. In practica se amesteca motorine de diverse tipuri si proveniente, ceea ce influenteaza in mod negativ stabilitatea acestora, ducand la descompunerea lor, la formarea de namoluri, la inmultirea bacteriilor si la scaderea capacitatii calorice a acestor combustibili. Duzele de injectie colmatate, conducte infectate, filtrele si pompele murdare scad randamentul si cresc cheltuielile de intretinere. La motoarele Diesel sunt frecvente si problemele cauzate de coroziune, de formarea ruginii si a acizilor precum si de apa din combustibil. METABOND MEGASEL contine componentii valorosi necesari pentru solutionarea eficienta a problemelor enumerate.
- METABOND, agentul de reducere a frecarii se leaga chimic de atomii metalelor formand un strat tratat de penetratie microscopica pe suprafetele metalelor supuse frecarii. Datorita efectului de superfinisare cu produsul METABOND fara piedere de material, suprafetele care sunt n contact vor asigura o etansare foarte buna, in acest fel puterea motoarelor va creste considerabil, dar va creste si durata lor de viata. Prin realizarea unui regim de pulverizare-dozare adecvat va creste de asemenea eficienta duzelor de injectie. Chiuloasa va fi curatata de calamine iar urmele de apa vor fi indepartate din sistem. METABOND MEGASEL arde practic fara cenusa (nu contine metale si substante anorganice) este compatibil cu toate felurile de combustibil pe baza de hidrocarburi si nu se poate extrage din amestec. METABOND MEGASEL impiedica formarea de calamine, scade procentul de gaze arse incomplet (fumul de Diesel) si celelalte gaze nocive emise.
- Componentii din METABOND MEGASEL corespund prescriptiilor Agentiei de protectia mediului din SUA (EPA-DUR/365).
Avantajele folosirii produsului METABOND MEGALENE: - Curata si protejeaza pompele de injectie;
- Impiedica depunerea calaminei;
- Este anticorosiv, impiedica formarea ruginii;
- Scade cantitatea de gaze nocive emise;
- Imbunatateste arderea, marind puterea;
- Dizolva depunerile de pe supape;
- Impiedica formarea de bacterii;
- Neutralizeaza acizii;
- Aduce o economie de combustibil 10-30%;
- Impiedica formarea ghetii;
- Impiedica dilutia cu aer fals;
- Mareste viata motoarelor, scade uzura lor;
- Decoxeaza segmentii pistoanelor;
- Mentine combustibilul in stare curata;
- Scade formarea namolului;
- Inlatura condensul;
- Usureaza pornirea la rece;
- Scad cheltuielile de intretinere.
Limiteaza uzura pieselor metalice dupa tratarea lor!
Mod de utilizare: - La inceput, pentru primii 200 l de combustibil se adauga 20ml la 40 l motorina. Dupa aceea se vor adauga 10ml la 40 l de motorina. Pentru motorine industriale se va dubla sau se va tripla aceasta cantitate, dupa necesitate. METABOND MEGASEL se poate amesteca cu combustibilul inainte de introducerea lui in rezervor, dar se poate introduce cantitatea recomandata si direct in rezervor, inaintea alimentarii cu combustibil.
Atentie! METABOND MEGASEL este inflamabil, de aceea trebuie evitat contactul direct al produsului cu focul deschis. Produsul este verificat si certificat RAR.
......Attached Files
Comment
-
Am probleme cu maneta de comanda faruri(semnalizare). Problema e urmatoarea: cateodata cand inchid faza lunga faza scurta se aprinde cu o intarziere de 1-2 secunde sau mai rar nu se mai aprinde deloc, daca ii trag o palma sub volan se aprinde deci e o problema mecanica la maneta. Eu nu mai am garantie si as vrea sa schimb maneta mea cu cineva care are masnia in garantie si are si proiectoare de ceata si mai dau o diferenta iar eventualul doritor sa se duca apoi sa schimbe maneta pe garantie. DAca e cineva dispus sa ma ajute il rog sa ma contacteze pe privat sau sa lase mesaj pe topic.
Comment
-
Originally posted by Flipper View Post......Eu nu mai am garantie si as vrea sa schimb maneta mea cu cineva care are masnia in garantie si are si proiectoare de ceata si mai dau o diferenta iar eventualul doritor sa se duca apoi sa schimbe maneta pe garantie. ........
Ar trebui sa stii, insa, ca asemenea chestiil, nu se fac in niciun caz, public, pe un forum, asa cum faci tu. Mai bine ai veni la intalniri si ti-ai rezolva problemele.....altfel.
Comment
-
Ghid auto .Din pasiune pentru maşini
* Forumurile iubitorilor de şurubăreală – un răspuns la aproape orice problemă auto *
Cu toţii ne-am dori să reducem costurile de întreţinere ale maşinii noastre. Una dintre soluţiile acestei probleme ar putea fi puţină îndemânare şi… internetul.
www-uri cu maşini
Mai exact, folositoare sunt comunităţile apărute online sub forma forumurilor de discuţii auto (www.reno.ro, www.vwforum.ro, www.clubopel.com etc).
Aici există soluţii la mai toate problemele maşinii dumneavoastră, de la cele mai simple, la cele mai complicate – doar există defecţiuni care chiar şi după o vizită în service rămân neclarificate. Cu alte cuvinte, aceste forumuri pun la dispoziţia fiecăruia posibilitatea de a-şi diagnostica o defecţiune, lucru foarte util dacă e făcut înaintea vizitei în service.
În plus, celor care au o anumită deschidere către mecanică şi electronică li se oferă sub formă de tutoriale instructaj în vederea remedierii unor probleme.
Manopera profi
Desigur, dacă cineva este de părere că reparaţiile trebuie făcute doar într-un cadru profesional, suntem de acord că apelarea doar la serviciile celor mai bune ateliere de reparaţie e soluţia cea mai bună. Însă mai există şi cei care cred că lipsa de experienţă este compensată de atenţia şi răbdarea de care poate da dovadă proprietarul unui autoturism.
Dacă mai adăugăm în această reţetă şi o picătură de pasiune şi un manual de reparaţie (care probabil nu a fost nici măcar răsfoit de unii mecanici din service-urile din România), reparaţia poate fi calitativ superioară uneia dintr-un atelier specializat.
Unde este, totuşi, câştigul? Păi, să gândim aşa : o oră de manoperă în service costă în jur de 120 lei, deci, dacă nu sunteţi pasionaţi auto şi câştigaţi mai mult de 120 lei pe oră, apelaţi cu încredere la servicii profesioniste.
Dileme comune
Nu toate sunt bune şi frumoase, părţile rele încep atunci când realizaţi cât de anevoioasă este răsfoirea miilor de pagini cu informaţii, multe inutile şi cât de dificilă este sortarea acestora.
Cu toate acestea, oricât de aparte credeţi că este problema de care v-aţi lovit, cu siguranţă mai există câteva zeci de ghinionişti cu aceeaşi dilemă ca şi dumneavoastră. Şi poate câţiva dintre ei au găsit răspunsul la vreun mecanic pentru care meseria este şi pasiune.
Pe lângă această parte tehnică, pe aceste forumuri mai puteţi găsi sfaturi pentru achiziţionarea de accesorii, piese şi consumabile, chiar şi pantru cel mai restrâns buget.
Însă, nu folosiţi aceste forumuri în situaţia în care doriţi să alegeţi modelul de maşină pe care să o cumpăraţi. Veţi sfârşi prin a nu vă mai lua nimic (discuţiile sunt despre problemele ce apar în utilizarea de zi cu zi a unei maşini, nimeni nu va scrie pe forum: «Astăzi, 12 septembrie, maşina mea nu a făcut nici o problemă»).
Pasiunea aceasta poate deveni una profitabilă şi, aşa cum pasionat fiind de fotbal, aţi mai dat şi dumneavoastră cu piciorul într-o minge - nu doar v-aţi uitat la profesionişti ! -, la fel şi întreţinerea unei maşini nu este numai pentru atelierele specializate.
Sursa: Vl Galati
Comentarii ?
Comment
-
Comment