Originally posted by sand'dana
View Post
Discutii generale
Collapse
X
-
Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.
-
-
nu stiu daca mi se permite sa postez aici dar rog sa fiu indrumat in alta sectiune,din cauze financiare am ramas fara logan si mai am 2 bare de portbagaj si o roata de rezerva cauciuc si janta pretul e negociabil...am avut de achitat banca si desigur valoarea masinii pe piata nu a acoperit tot creditul..0745384804
Comment
-
Salut baieti, am si eu nevoie de putin ajutor.
Aruncati un ochi aici va rog http://www.loganclub.ro/forum/itp_galati-t17701p4.htmlCars don't kill people. People kill people!
Comment
-
Marca, calitate cauciucuri de iarna, performante
Vreau sa imi fac un set de cauciucuri de iarna si nu stiu pentru ce marca sa optez.
As dori un sfat de la ce-i care au cauciucuri de iarna, au folosit, ce marca de cauciuc imi recomanda la preturi mai de criza. Multumesc
Comment
-
dunlop sau goodyear si continental sunt acceptabile
Comment
-
salutare tuturor,am probleme cu un pivot,am fost la apan si mi-a spus un ptet cam "cidat" 290 lei,am plecat cam suspicios de acolo spre "popescu"sa vad care este pretul cat de cat cel real,acolo surpriza 40-60 lei darrrr am fost sfatuit sa schimb pivotul cu tot cu brat ???motivul,pivotul nu se imbina ca cel din fabrica????????????cine a avut probleme cu pivotii cum ati procedat? eu refuz sa cred, ca trebuie schimbat bratul cu totul.........
Comment
-
Este recomandata schimbarea bratului cu tot cu pivot. Vine cu tot cu bucse noi, etc. Preturile sunt de la 150 - 290 lei (de la srl la cel de origine). Nu il alege nici pe cel mai ieftin, dar poti gasi o varianta acceptabila la pret si de calitate.
In 2009 am schimbat pe partea stanga si a fost 180 lei.Am deja 20.000 km cu el si e OK. Doar ca acum trebuie schimbat si cel de pe dreapta .
Pivotul este presat pe brat, prin diferenta de temperatura (bratul incalzit se dilata orificiul si pivotul racit - se contracta) si prin presare hidraulica. Nu poti obtine acelasi rezultat schimband doar pivotul in service. Obtii doar o "carpeala" de mantuiala care nu poti sti ce rezistenta are.
Comment
-
Buna dimi ! vreo 33 de cafele se poa ? la orele 3 azi-noapte ajungeam in GL dupe niste ore multe de condus...deci mi-s chiauna !!! Pe parcursul weekendului am avut parte de ajutorul a 3 loganisti, 2 de BR, 1 de Ploiesti !
san mi-a dat reperele pt a gasi sambata o locatie din Braila
bogdan_1984 m-a scos ieri din ceata ratacirii prin BR (si asta nu oricum, ci pt ca am luat la rand toate vulcanizarile brailene care ...deh,...duminica fiind, si frig si ploaie,....erau cam inchise ...) si mi-a indicat si o posibila vulcanizare deschisa
(am sa va arat ce piesa luasem de prin zona Apan ~ Agip Braila si asta la inceputul drumului meu spre Ploiesti, bun inceput de drum, nu ?)
.
MihaitzaMCV mi-a fost de un fantastic ajutor si a avut o rabdare de fier sa ma astepte dupe toate aventurile de prin trafic care mi-au ingreunat sosirea in Ploiesti. Am traversat Ploiestiul spre destinatia cautata in urma MCV-ului lui.
ASTA E SPIRITUL CLUBULUI LOGANIST ! Si-mi place !
pt. asta ii multumesc lui valeriuciprian, el mi-a inoculat "microbul loganist"Loganist far'de Logan
Comment
Comment