If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu m-am referit ca vreau sa ajung si eu la 210 cu o resoftare,ci pur si simplu vreau o resoftare !Si ma gandeam ca vor si altii, ca sa poata omul sa vina si sa ii fie convenabil!!!
@lupulucian: sa inteleg ca The_night cu 150 ron a facut resoftare+ alta chestie sa ajunga la 210km/h ?;;)
Pai tu ce credeai? Nu era plina Romania asta de loganuri ce prind 210 km/h? La banii astia.....................Nu crezi?
A mea este resoftata si nu prinde 210 ( cel putin peste 180 n-am fortat-o ). De ce oare?
Sony am ajuns la orele 20 in Constanta am halit ceva si am dormit ca animalutul pana dimineata ...Si la ora 9 am plecat cu treburi prin oras...Asta e ...data viitoare
1. Principala conditie pentru un sofat corect,mai ales iarna,e pozitiala volan.Mainile trebuie sa formeze,de la corp pana la volan,un unghi de 120 de grade,prin brat si antebrat,si trebuie sa stea ,fiecare, pe volan pe pozitiile ''9 fara un sfert ''si ''9 si un sfert.
2.Pe timp de iarna,99% din masini manifesta un comportament subviratoriu in viraje,adica tu tragi de volan intr-o directie si masina continua sa mearga inainte.Volanul ar trebui manevrat calm,iar virajele luate incet,altfel vor avea loc
derapaje.
3.Masina nu trebuie bruscata.La fiecare accelerare si incetinire brusca pe zapada,se poate dezechilibra comportamentul dinamic al masinii. Motorul se mentine la turatii scazute si constante,iar soferul trebuie sa schimbe vitezele la turatii mai mici.
4.Piciorul stang nu trebuie fie perfect intins atunci cand apasa pedala de ambreiaj,ci usor flexat.Altfel, iti oboseste mai repede piciorul,nu ai forta si control,si in caz de accident frontal,acesta ar prelua toata forta si ai suferi fractura la bazin.
5.Pe teren alunecos,sistemulABS poate lungi distanta de franare.Cel mai bun sfat e pastrarea unei distante ceva mai mari intre autoturismul tau si cel din fata.Nu trebuie apasata disperat frana, pentru ca masina va deveni sanie,ci actionata repetat ,in timp ce se fac ,din volan,manevre de evitare.
CONDUCETI PRUDENT.
Intrebare...Ce mufa/papuci gasesc sa pot lega contactorii usi spate de contactorii usi fata?
Si un raspuns, cu toate ca e cam tarziu.
O solutie buna ar fi papuceii de la mufele de alimentare a HDD, CD, etc din calculator. Exact la dimensiunea originala sunt putin cam largi, dar stranse putin cu un cleste stau perfect. Doar nu umbla nimeni acolo, nu trage nimeni de ele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment