cum se manifesta problema, Gigi ? ca am impresia ca si la mine e la fel, doar ca eu nu m-am dus inca in service
Service Galati
Collapse
X
-
@bujor gigi - ca sa umpli de vaselina cum spui, acea pipa, trebuie sa dai capul de bara jos ( acea pipa este articulatia capatului de bara de fapt ). E destul de greu sa dai arcul siguranta de la baza pipei, la locul de montaj, iar pe sus, pe la tija filetata, este foarte greu sa introduci vaselina. Si odata date jos, trebuie sa faci bracajul.
Din acest motiv, cei din service, aplica metoda seringii. De exemplu, capetele mele de bara le-am schimbat pe la 30,000. Erau terminate, dar n-au scartait niciodata.
Problema scartaielii, apare cand din cauza materialelor de frictiune ( o combinatie de plastic si teflon ) dintre nuca si invelis ( in pipa ) , adica materiale sunt proaste. Din acest motiv, trebuiesc unse. Cum spuneam ale mele s-au dus , dar niciodata nu au scartait.
Dar nu te speria este o practica standard, pentru aceasta problema, la serviceurile din Romania
Ma gandesc la o varianta romaneasca. Vaselina lichida, din aceea de spray, daca stii. Am asa ceva de la 2+2. Tija sprayului s-ar putea introduce pe sus, pe langa tija filetata, fara sa le demontezi, dar trebuie sa dezfiletezi piulita.Last edited by lupulucian; 6 July 2009, 13:35.
Comment
-
Nu Razvan. Desi eram in garantie, nu am putut face dovada ne-utilizarii defectuoase. Chiar daca aveam 30,000, nu am putut sa fac nimic. Au interpretat-o ca fiind consumabile, mai ales ca mai aveam doar 2 luni de garantie. E ceva legat de perioada. E ca la amortizoare. Este stipulat 18 luni garantie , chit ca garantia a fost de 3 ani.
Comment
-
Si eu daca ma duc sa le spun ca faptul ca scartaie indica un defect de fabricatie .. din cauza materialelor proaste.. oare ma lipesc, sa mi le inlocuiasca ? am 9 mii de km cu masina
dar inainte de toate.. chestia asta se manifesta ca un fel de pocait cand virezi pe loc sau in parcare, si de obicei pe teren neregulat ? ( in conditii in care ansamblul e un pic fortat )In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere
Comment
-
Da Razvan, asa se intampla, la maxim stanga sau dreapta, indiferent de teren
9,000 km, ok, dar de cand? Cate luni are a ta?
Iar inlocuirea se face la bucata sau reper. Nu schimba ansamblul sau la pereche, ceea ce este dezavantajos.
Si mutam discutia la Generale. Suntem cam offtopic RazvanLast edited by lupulucian; 6 July 2009, 16:02.
Comment
-
Am fost la service, la Nalba, si le-am spus de toate suspiciunile mele. Oamenii au fost foarte amabili. Intai am vorbit cu cineva de la mecanica, mi-a spus ca e normal sa se auda cum se forteaza caseta spre capat de cursa. Apoi am fost la caroserie si mi-au fixat spoilerele mai bine. Pe fata mi-au bagat 2 autofiletante, de o parte si de alta numarului de inmatriculare, sub placuta. Au strapuns spoilerul si intaritura aia metalica de sub. Pe spate au desfacut spoilerul din dreptul rotilor si am descoperit ca era desprins din suporti. L-au fixat, l-au strans la loc.
Una peste alta, s-a rezolvat treaba repede, bine, si nici macar nu m-au intrebat cum ma cheama
Ma declar foarte multumit !In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere
Comment
-
Ma apropii de revizia de 60.000km la un logan DCI 65cp din 2006. La iatsa mi-au dat un scor astronomic 1650RON. A facut cineva acesta revizie de curand? Unde si cat la costat? Pe mine ma bate gandul sa ma duc la tulcea ca am auzit ca acolo sunt mai civilizati si mai ieftini. Ce parere aveti?
Comment
-
Mai eu cu Nalba m-am lamurit cat de meseriasi ( .....) sunt , uitati povestea mea in mare :
La prima vedere se parea ca am o problema la pompa de la directia asistata hidraulic , buuun , asa ca m-am dus repede la nalba unde inginerii mecanici s-au uitat la ea ,chiar au pornit motorul l-au turat e.t.c dupa care a venit solutia inginereasca cum ca trebuie schimbata rapid pompa nici o problema spun eu grandoman si ai intreb cat costa si raspunsul vine ca o barda in cap 12 milioane pompa + 2 milioane manopera auuu mama dar e cumva mercedes loganul meu si eu nu-mi dau seama ???
Bun zic eu in sinea mea trebuie sa o rezolv cumva si trag o fuga la Nelutu de la servocar de pe domneasca langa fostul Apollo ca sa-si dea si el cu parerea ,omul s-a uitat la pompa ,a curatat-o de ulei si si a venit prompt raspunsul : pompa nu are nimic iar problema este furtunul de la intrare in pompa este fisurat + trebuie schimbat colierul de strangere ,aceasta operatiune m-a costat 5 ron si uite asa am salvat 1400 ron.
Precizez ca imediat am plecat la Iasi cu masina , pe drum i-am dat 170 km/h ca sa fiu sigur ca nu mai am si alta problema la pompa si minune chiar nu aveam ,asa ca Nelutule Jos Palaria in fata ta .
Atentie la limbajul defaimatorLast edited by lupulucian; 26 August 2009, 15:53.
Comment
Comment