Off topic...cat costa de bagat azot la Premio?
Service Galati
Collapse
X
-
Originally posted by valeriuciprian View PostOff topic...cat costa de bagat azot la Premio?Last edited by valeriuciprian; 16 October 2010, 10:36.
Comment
-
Salut! Si bun venit pe forum!
De putut, sigur ca poti, este simplu. Dar vei pierde garantia pe trenul de rulare al masinii. Asta daca isi dau seama, evident. DAR, tinand cont ca un set de placute "la ei" nu este chiar un capat de tara (200 lei cu tot cu manopera, oferta la Nalba) si de faptul ca este vorba totusi de elemente de siguranta circulatiei, frane si directie, sfatul meu este sa te duci si sa faci operatia la ei. Dureaza putin, piesele sunt originale, nu ai probleme cu garantia ... nu te doare capul!
Comment
-
ferodo premier ,trw, textar sunt placute de frana calitative. le poti gasi la pretul de 90 lei, dar chiar si mai scump, pretul difera de la magazin la magazin.Last edited by bogdan_1984; 9 September 2010, 08:29.sigpic
Comment
-
Chiar daca vopsesti o usa (sa zicem) la un service autorizat Dacia acea usa va avea garantia oferita de service (6 luni parca) ...pe urma daca apar probleme ti-o rezolvi singur.
Cat de mare e zgarietura?Vin-o la intalnirile noastre din parcare de la Popescu in fiecare duminica la ora 11 sa aruncam un ochi.sigpic
Comment
-
Va salut stimati colegi forumisti,
Imi exprim si eu parerea despre service-ul Nalba...
M-au enervat si suparat tare azi...
La 58000 Km aveam programare la ora 10 pentru revizie.
Le-am spus celor de la receptie ca doresc sa las pe alta data schimbul distributiei si ca am eu ulei pentru motor conform specificatiilor tehnice, restul consumabilelor urmand a le achizitiona de la ei.
Mi-au comunicat ca politica lor este : cumpar tot de la ei, nu ma primesc cu uleiul meu...
Am discutat si cu Directorul de Service care mi-a confirmat aceasta strategie, nici nu l-a interesat tipul de ulei sau alt aspect ...
Am facut sesizare la Vocea Clientului, care mi-au comunicat ca daca respect specificatiile tehnice nu este nici o problema si mai mult Dacia nu fabrica ulei, doar recomanda... cred ca o sa apelez in continuare si la ANPC (OPC).
Desigur o sa apelez la alt service, insa sunt foarte suparat ca nu am reusit sa fac azi revizia din motive intemeiate personale.
Cam asta este cu Nalba, au clienti destui acum pe criza... asteptati-va sa va trateze cu sictir.
Comment
-
vdnick, nu te ambala! fii pe pace ...nu inteleg de unde vine dezamagirea ? ai avut o relatie buna cu acest service inainte ? nu merita sa iti consumi energia pt ca, in ciuda feed-back-urilor primite, ei tot nu se vor schimba.
Mergi pe Apan, Iatsa, astea-s optiunile.
Apropos, cat ar fi ajuns revizia ?Loganist far'de Logan
Comment
-
pro si contra ... este normal
Am trecut si eu prin exact asa ceva la Nalba - scarba, sictir, superficialitate si lipsa de profesionalism. DAR, la ultima lucrare facuta la ei (schimb distributie) trebuie sa recunosc ca aceeasi oameni au avut un comportament complet (opus) diferit. Adica: orientare spre client, saritori, serviabili si profesionisti. Am ramas foarte placut impresionat in special datorita faptului ca mi-au demonstrat ca se poate si asa. Daca prima data am fugit din service-ul lor trantind usa in urma mea, ultima oara am fost chiar multumit.
O parere mi-am conturat totusi: atitudinea clientului ar trebui sa fie una mai relaxata. Adica, incercati sa conlucrati cu cei din service, sa nu le aratati ostilitate din prima, pe principiul ca TOTI sunt niste necalificati si niste rai pusi numai pe tzepe si capatuiala. NU! Aratati-le ca aveti incredere deplina in ei si ca ii respectati ca specialisti. Pana la urma noi apelam la serviciile lor si nu invers!
Mecanicul care mi-a facut lucrarea, Florin il cheama, mi-a demonstrat ca inca mai sunt meseriasi care-si respecta in primul rand meseria si apoi firma pentru care lucreaza! Si evident ca astfel ma respecta si pe mine ca client! Bravo lui!
Comment
-
La NALBA, mecanicii sunt ok. Nu am avut nimic de reprosat.
Am fost si relaxat sau calm, insa atitudinea directorului de service m-a deranjat.
Azi am facut revizia la IATSA.
Si astia alti hoti! Mi-au trecut pe factura Vaselina HHS si nu stiu ce solutie de curatare foarte scumpe. Evident nu le-au folosit decat dupa ce le-am atras atentia. De solutia minune de curatat am uitat. Lor nu le-am mai reprosat nimic... m-am lasat pacalit, dar nu o sa mai calc pe la ei.
De acum voi mai merge in service DACIA numai daca nu voi avea incotro!
Sunt dezamagit.
Imi voi schimba singur tot ce pot, ulei se poate schimba si gratuit pe alocuri.
Originally posted by sand'dana View Postvdnick, nu te ambala! fii pe pace ...nu inteleg de unde vine dezamagirea ? ai avut o relatie buna cu acest service inainte ? nu merita sa iti consumi energia pt ca, in ciuda feed-back-urilor primite, ei tot nu se vor schimba.
Mergi pe Apan, Iatsa, astea-s optiunile.
Apropos, cat ar fi ajuns revizia ?
Lucrau la bonul de comanda cand le-am zis de ulei. Nu apucasera sa-mi spuna pretul.
Practic trebuiau schimbate: uleiul, filtrul de ulei, de motorina si cel de aer. Uleiul il aveam eu si respecta normele tehnice.... oricum nu i-a interesat...
Revin la postul de mai sus cu o rectificare...
In factura de la IATSA acele sume mari la care faceam referire erau multiplicate cu coeficienti subunitari, astfel incat valorile respective erau 12 lei si 5 lei.
Asadar am exagerat putin (scuze, pentru prima data la ei), dar mecanicului i-a scapat totusi acele operatii.
Comment
-
O cunostinta de-a mea care se ocupa doar cu amenajari interioare s-a angajat dintr-o data la unul dintre service-urile reprezentata Dacia ca mecanic. Exista si incepatori (surubari) prin aceste service-uri dar si meseriasi cu adevarat, e bine sa aveti grija pe mana cui ajunge masina dumneavoastra, cel mai bine e sa cunoasteti mecanicul care lucreaza la ea. Numai bine.
Comment
-
Si, in completare, ar fi si mai bine ca lucrarile sa vi le faceti la acelasi meserias de fiecare data. Pe cat posibil. Pentru ca am observat ca un meserias, cand vede prima data masina, zice "ehehe, uite ce-i aici ... cine ti-a facut lucrarea asta ... pai asa se face?". Adica, prima lui grija este sa spuna ca cel dinaintea lui nu a facut bine, ca el daca facea era altceva si chestii de-astea. Fiecare masina cu doctorul ei, unul singur adica ... asta am vrut sa zic!
Comment
Comment