Service Galati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ii gasesti in cladirea celor care modifica caroserii pe centura, vis a vis de bulrom.

    Comment


    • Ce parere aveti de serviceul Apan de pe centura?

      Comment


      • Nu prea bună din punctul de vedere al timpului şi seriozităţii!
        Anul trecut am fost trimis acolo pentru o reparaţie pe CASCO la o portieră.Din 3 zile anunţate s-a ajuns la mai bine de o săptămână, şi asta doar pentru că am stat aproape zilnic pe capul lor şi am adus în discuţie şi A.N.P.C.-ul. Măcar treaba au făcut-o bine!
        Altă dată am stat vreo jumătate de oră ca să vină să mi se dea nişte lămuriri legate de eventuale reparaţii - chestia clasică cu "vine imediat persoana responsabilă"...
        Prefer să bat drumul până la service-ul de la Brăila, unde se respectă programările şi timpii

        În altă ordine de idei, m-am trezit cu 3 jante din aluminiu deformate.Ştie cineva unde se poate face rectificarea de calitate în Galaţi sau Brăila?Am vreo două recomandări, una pentru Galaţi, cealaltă pentru Brăila, dar nu de la loganişti.Mulţumesc!
        Last edited by sci_fi_ro; 9 April 2013, 08:30. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu am facut reparatii de calitate la jante de aluminiu la service-ul Nalba de pe Centura, vis-a-vis de Gold&Platin. A costat ceva dar a meritat.

          Comment


          • Service-ul Buster Whells pe Cosbuc langa Cromovip...baieti de nota 20
            Vizitati CTR-ul

            sigpic

            Comment


            • Schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara ... (inca) un filet facut praf
              Vreau sa incerc o reconditionare a filetului in butuc. Are careva tarozi de 12 sa-mi imprumute?

              Comment


              • Pai ti-ar trebui 14x1,5, dupa ce majorezi cu spiral de 12,5-13mm. Cu 12 nu cred ca mai ai ce sa faci, daca e ras filetul. Folosesti alt prezon dupa aia.
                Incerc sa caut eu maine la munca.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Ce pas are filetul in tambur?
                  As vrea intai sa incerc sa refiletez pe acelasi metric apoi daca nu se mai poate face nimic ma gandesc la o inlocuire de tambur. Faza cu majoratul la un metric superior nu ma incanta.
                  Multumesc oricum si astept vesti. Am vorbit aceste lucruri si cu colegul RDY si a spus si el ca incearca sa gaseasca tarozi (plus brat port-tarod).
                  Last edited by gl_mmm; 22 April 2013, 10:35.

                  Comment


                  • în tamburi ai M12, pas de 1.25.
                    Mi-a spus Sorin azi la munca; încercăm sa găsim la un strungar tarozi de M12x1.25.

                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    în tamburi ai M12, pas de 1,5.
                    Mi-a spus Sorin azi la munca; încercăm sa găsim la un strungar tarozi de M12x1,5.
                    Unde ma gandeam oare?
                    Last edited by IancuMIC; 23 April 2013, 09:04. Reason: Automerged Doublepost
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Corect! Deci filetele din tamburi sunt M12 cu pas de 1,5. Bine de stiut! Iata si niste poze:
                      Attached Files

                      Comment


                      • Poti majora fara probleme fieltul la M 14x1,5 mm si folosesti prezon(surub) de Vw ca ei au cu M14 si hexagonul de 17.

                        Comment


                        • Ca sa majorez la M14 trebuie data gaura inainte sau pot sa bag direct tarozii de 14? Daca da, de cat sa fie gaura?
                          Trebuie marita gaura si in janta??? pfff
                          ms
                          Last edited by gl_mmm; 24 April 2013, 11:19.

                          Comment


                          • Ca sa iasa un filet de calitate, gaura ar trebui sa fie ~12,8; e mai greu de gasit asa spiral. Eu zic sa dai cu 12.5.
                            Daca dai cu 13, gaura o sa iasa un pic mai mare(depinde de bormasina, spiral si ...mana) de aceasta cota si iti va iesi un filet cu flancuri slabute, iar la roata chiar e nevoie de un filet sanatos.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • In unele cazuri cand filetul din tambur sau butucul propiu zis este foarte `ras` atunci poti baga direct tarodul 1-2-3.Si in janta numai trebuie majorata gaura.Acum faci cum crezi.

                              Comment


                              • Am bagat tarozii de 12 dar degeaba doua filete sunt praf. Si nici celelalte doua nu arata prea bine. Tot cu ocazia asta am gasit si un prezon alungit Grija mare fratilor la "meseriasii" de la vulcanizari!
                                Asadar, gauri de 12,5 si filete M14 + prezoane aferente. Iaca treaba ...
                                Deci: caut spiral M14 si tarozi M14 x 1.5 (1,2,3). Platesc regeste!
                                Multumesc colegului Sorin_RDY pentru tarozii de 12 si disponibilitate. Iancu si Florinel - mersi pentru sfaturi tehnice.
                                Last edited by gl_mmm; 29 April 2013, 08:35.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google