Nu se poate da jos fara sa o tai.
Intalnire LoganClub IASI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Uzzy pe cea veche o tai dupa dimensiunile ce-ti trebuie la aia noua adica putin mai lunga o lasi pe masina cu 5 cm ca sa intre una in alta si cea veche daca vrei te ajut eu si-ti pun un stut ca atunci cand vrei sa o pui inapoi sa o pui ca pe asta ce vrei sa o pui acu adica tot cu acelasi colier si nu se observa nimik
Asa ca sa nu sudezi nimik totul lasi cu colier!!!sigpic[/SIGPIC]intalnirile in parcarea Mall Moldova Duminica 13.00 si miercuri 20.00
Comment
-
sabotii ?
Gold, deci pana la urma de la saboti scartzaie asha? si asha frana de mana ma tine cam greu...ar trebui schimbati si in felul asta scap si de scartzait ? Ca ieri am auzit vreo 4 variante de la aerisit ceva de la ferodouri pana la scos toata instalatie de franare de pe spate )
Vand schiuri de schior cazut in prapastie in Hymalaia :
Comment
-
personal am schimbat 2 seturi de saboti in 240000 de km si crede-ma ca zgomotul apare din cauzele spuse mai sus. La contactul dintre partea metalica a sabotului si talerul mare pe care e fixat pistonasul de la frana se produce in timp un sant de uzura, care se face mai lung cand sabotii sunt mai uzati, cursa mai mare. Daca cineva nu suporta, se va pune in zona respectiva un punct de vasilina, o picatura, un varf de unghie, foarte putin. Asta daca sabotii sunt inca buni, au ferodou inca minim 4 mm in carne. Asa ca spor la verificari. Nu glumiti cu frana de mana, la LOGAN e super importanta, daca nu aveti frana de serviciu(la pedala) , E ULTIMA ALTERNATIVA DE OPRIRE.Mai ales trebuie sabotii verificati cam la 60-70000 de km, intrucat s-au cam facut drifturi din cate stiu eu cu frana trasa......
Comment
Comment