OFFTOPIC: Dacia, la egalitate cu BMW
Breaking News: Dacia, la egalitate cu BMW in clasamentul JD Power!!!Marca Dacia s-a clasat pe locul al doilea intr-un studiu al satisfactiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power si revista germana Auto Test. Marca romaneasca a obtinut un punctaj de 836 de puncte din 1000, la egalitate cu BMW. Dacia Logan s-a pozitionat pe locul al doilea in clasamentul modelelor de clasa mica
Compania de cercetare a pietei JD Power a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanta, design, confort); calitate si fiabilitate; costuri de intretinere (consum, polite de asigurare, costuri de reparatii) si calitatea serviciilor reparatorilor agreati. Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienti care au detinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de marci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima data in studiul JD Power in anul 2009, obtinand pozitia 13 din 27. Rezultatele inregistrate anul acesta demonstreaza ca marca romaneasca a avut cel mai mare ritm de crestere in raport cu ceilalti constructori. Aceasta performanta a fost rezultatul Planului de Excelenta Renault in domeniul calitatii, ale carui masuri au fost aplicate si pe platforma industriala de la Mioveni.
De la momentul lansarii sale pe piata germana in anul 2005, Dacia a vandut 150 000 de vehicule in Germania pana la sfarsitul lunii mai 2010.
SURSA: DACIA
Breaking News: Dacia, la egalitate cu BMW in clasamentul JD Power!!!Marca Dacia s-a clasat pe locul al doilea intr-un studiu al satisfactiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power si revista germana Auto Test. Marca romaneasca a obtinut un punctaj de 836 de puncte din 1000, la egalitate cu BMW. Dacia Logan s-a pozitionat pe locul al doilea in clasamentul modelelor de clasa mica
Compania de cercetare a pietei JD Power a masurat nivelul de satisfactie a clientilor in functie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanta, design, confort); calitate si fiabilitate; costuri de intretinere (consum, polite de asigurare, costuri de reparatii) si calitatea serviciilor reparatorilor agreati. Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienti care au detinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de marci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima data in studiul JD Power in anul 2009, obtinand pozitia 13 din 27. Rezultatele inregistrate anul acesta demonstreaza ca marca romaneasca a avut cel mai mare ritm de crestere in raport cu ceilalti constructori. Aceasta performanta a fost rezultatul Planului de Excelenta Renault in domeniul calitatii, ale carui masuri au fost aplicate si pe platforma industriala de la Mioveni.
De la momentul lansarii sale pe piata germana in anul 2005, Dacia a vandut 150 000 de vehicule in Germania pana la sfarsitul lunii mai 2010.
SURSA: DACIA
Comment