Daca se repeta, miercuri vin si eu
Intalnire LoganClub IASI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
felicitari bogule. Dupa cum credeam, s-a vazut imediat diferenta(prin poze).. sa o stapanesti sanatos si multi bani pentru tunarit..
acum bogule este o mica problema..chiar daca nu ai fost prezent duminica, eu am tinut cont de dorinta ta, am adus si in acelasi timp am servit baietii prezenti la intalnire cu niste suc cu gheata.. Eu spun si cred ca cei ce vor fi prezenti miercuri ma vor sustine, ca tu sa uzi asa un pic "investitia" care ai facut-o in motor..ce spui?? te tine buzunarul ??andrEyCST--- ---andrEyCST
Comment
-
Ms frumos andrey.
Pe de alta parte, S-AR PUTEA VORBI despre udat, abia cand investitia va genera si niste victorii pe 400m. Pana atunci insa, eu sunt nervos ca ma i-a somnul, si nu pot vedea repriza a2-a din Spania - Croatia ...off...
Pe de o alta parte, daca un amarat de ax trebuie udat, ce te mai faci cand iti tragi turbo?Întotdeauna purtați centura de siguranță și supuneți-vă legilor drumului!
Comment
-
si tu acum ce puteai sa spui..refuzi politicos.. ( eu glumesc acum, sa nu o iei de buna ) ) ..servisem baietii,ca aveam eu un feeling, ca dupa o zi calduroasa cum a fost duminica, va fi bine primit
Pai inviti lumea la restaurant.. eu de asta nu imi pun turbo :PandrEyCST--- ---andrEyCST
Comment
-
Rezultate ax came
In aceasta dupa amiaza, au fost efectuate testele mult asteptate.
Astfel, dupa doua sprinturi pe 400m alaturi de DanBFL am putut constata ca modificarile suferite de masina nu au influentat cu nimic conduita acesteia.
Practic, nu s-a observat nici o imbunatatire a cuplului/puterii.
La fel, nu s-a observat nici o scadere a randamentului motorului.
Cam pana in jurul acestei ore tarzii, s-a facut conferinta si schimb de informatii cu baieti din LoganClub Bucuresti si LoganClub Mioveni. Se pare ca ramane in picioare teoria conform careia ax cu came fara macar evacuare sport nu ajuta cu nimic. Zic macar evacuare stock intrucat ar trebui montat pe masina un chit complet format din admisie+corp clapeta + ax came + evacuare (serpisori, catalizator, toba intermediara si finala inclusiv).
Zic unii, iar forumurile sunt deschise, ca loganuri de 1.6 8valve se joaca cu loganuri 1.6 16v, si de asemenea, loganuri de 1.4 8 valve depasesc loganuri de 1.6 8 valve (ba chiar si 16v, cu alte mici modificari), toate datorita schimbarii axei cu came stock cu una sport.
Pentru referinte directe despre testare, pot fi abordati Ciuciosu si TonySTI.
Planul initial era sa ajung si eu la intalnire, dar data fiind situatia am optat catre o analiza profunda a rezultatelor. Ne revedem duminica.Întotdeauna purtați centura de siguranță și supuneți-vă legilor drumului!
Comment
-
Bog o teava ca a mea daca vrei la evacuare se rezolva ....adica nu mai ai intermediara ci doar catalizator si finala .........si mai gasesti tu daca vrei toba sport si silencer ...
sau poate vrei tot traseul cu tot cu serpisori ..imprumut sa vezi care e treaba?sigpic[/SIGPIC]intalnirile in parcarea Mall Moldova Duminica 13.00 si miercuri 20.00
Comment
-
Esti foarte amabil prietene ciuci, mi s-a propus şi mie varianta să îmi fac toată evacuarea, dar am refuzat pentru că nu e stilul meu sa huruie tare masina. Sunt convins ca se poate optimiza eficienta unui motor si fara zgomot mult. De exemplu, la proiectul de turbo nu imi trebuie evacuare zgomotoasa >Întotdeauna purtați centura de siguranță și supuneți-vă legilor drumului!
Comment
Comment