FLY imi pare rau ca te-ai simtit nedreptatit de catre mine la acea faza... sincer am spus de cateva ori numarul masinii nu numai odata si atunci sa nimerit sa zic asa ..dar inainte am zis de cel putin 3 ori cine trebuie sa intre ,... si la mine au fost unele probleme minore de asta a trebuit sa mai reglez din mers unele greseli ... Imi cer scuze si promit ca pe viitor aceasta problema sa nu mai existe...Noapte buna
Intalnire LoganClub IASI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
salutare
ma ajuta si pe mine cineva cu un subwoofer care nu il foloseste imprumut pana imi iau eu altu
parerea mea a iesit bine evenimentul
sinca ceva cam cat costa un filtru de motorina si dak se schimba greu sau trebuie sa ma duc la un service
numai bineLast edited by uzzy; 4 November 2009, 10:51.
Comment
-
Pentru toti cei care cred ca ar fi reusit performantze mai bune ii invit la o cursa in dancu sau la Roman pun la bataie cupele castigate.(1 singura tura fara recunoastere pe acceiasi masina- Logan stock)
La era mam dat cu alta masina ( peugeout 206 & dacia logan UZZY si MKO) ..MKO-ul dupa cateva porniri a inceput sa iasa fum din ambreiaj pentru ca nu era reglat cum trebuia.Drept dovada cand am forjat-o putin mai tare mia crapat cutia de viteze.Nu cupla complet ambreiajul.UZZY am condus-o doar eu ..
@blood 13 ..
Pentru argumente vino la intalnire.
Comment
-
Cateva cuvinte scriu si eu despre eveniment:
A fost prima experienta de acest gen si cu siguranta nu va fi ultima. Am intilnit oameni deosebiti, am legat noi prietenii (care cu siguranta vor fi de lunga durata), am incercat limitele masinii pe care o tot pregatesc de 5 ani si de asemenea limitele mele ca si sofer, in comparatie cu ceilalti competitori.
Sa va povestesc:
Plec la 6 jumatate din Bucuresti alaturi de Canto si 'Dada.
Masinile pregatite, plinurile facute, statiile pe 22 si 26. Prima parte din drum, pana la Buzau, o cunosteam bine. Ne-a surprins placut faptul ca soseaua a fost la fel de buna si dincolo de Bacau.
Am incins cateva reprize de viteza maxima si viraje rapide, in locurile libere. Am ajuns la Iasi in 6 ore, cu o oprire de cafea la Bacau. Un timp bunicel pentru aproape 500 km.
In Era Park era deja agitatie, toata lumea descarca si aseza cauciucuri pe marginea viitorului traseu. Ne-am bucurat nespus sa punem si noi mana la treaba. Totusi, eram putin dezamagit de faptul ca n-a venit Fof, MCD si Golan. A venit seara si ne-am hotarit sa megem impreuna cu baietii din Iasi la o barfa, in locurile preferate de ei pentru intalnirile nocturne. Am avut in acel moment o surpriza de proportii: FOF se afla la 15 km departare de Iasi, si venea in forja catre noi.
URAAAAAAAAAAAAAAAA! In masina cu Fof am mai avut un sustinator de nadejde: Sinx. Am mers cu totii la un clubulet, am vorbit cu toata lumea, am povestit, ne-am incalzit iar apoi am incercat cu totii saorma locala. Putin dezamagiti, dar a mers, la foamea si frigul indurate, au mers saormele ca unse.
Ne-am bagat la somn devreme, sa fim pregatiti pentru a doua zi, cand urma sa se desfasoare marele eveniment. Baietii din Iasi au continuat in toiul noptii sa aranjeze traseul. Acesta a fost secret pana la ora inceperii inscrierilor.
Ora 10.00, masinile noastre erau la spalat. 3 logane trantite la pamant asteptau cuminti sa intre la periute, sa nu cumva sa apara in fata publicului murdare.
Ora 11.00, am intrat toti 3 in parcul inchis. Acolo, am remediat temporar o problema la roata stanga fata a masinii mele, problema descoperita cu o seara in urma, dupa cateva ture de antrenament pe pista de karting din apropiere.
Ora 12.00, competitia la clasa Femina este in desfasurare. Colega Dada are emotii mari, nu se dezlipeste de volanul Loganului HDZ... O incurajam si incepe evolutia.
Am uitat sa spun ca erau pregatite 2 trasee identice, pe care se concura in tandem. Colega de concurs a Dadei a abandonat chiar in timpul turului de pregatire cu ceva problem la cutia de viteze. Dada a concurat singura, a apasat pedala de acceleratie fara mila, a bobinat volanul cu mare dexteritate si a reusit sa ocupe un meritat loc 4, printre mult mai experimentatele ei competitoare. Trebuie sa o intelegem, era prima participare a ei la o competitie automobilistica, prima data cand trebuia sa sofeze la limita si prima data la volanul acelei masini.
Bravo Dada!
Ora 13.00, competitia la clasa Autohton se incinge, evolutiile colegilor din Iasi fiind de top. Am admirat fiecare evolutie in parte, am aclamat, am aplaudat si am inceput sa ne facem griji pentru faptul ca nu suntem asa de antrenati ca ei.
Punctul culminant a fost evolutia tandemului Logan APV + Dacia 1100. Colegul din Constanta a fost mult prea grijuliu cu spoilerele sale (foarte frumoase de altfel) si astfel a fost surclasat de colegul din Iasi cu 1100. Bravo pentru batranica de 40 ani si pentru manuitorul dansei.
Ca si fapt amuzant, este de notat ca batrana 1100 (cocheta si aranjata, poate mai cocheta decat alte tinerele de pe acolo) a evoluat pe pista echipata cu incaltari Victoria Floresti, originale, din prima echipare! Bravo inca o data.
A sosit momentul in care reprezentantii LoganClub Bucuresti au fost chemati pe pista. Am intrat pe traseu in tandem cu Canto si al lui HDZ. Am trecut usor pe turul de recunoastere, cu ceva emotii la cuplarea in marche-arriere-ul cu probleme al Loganului. Am plecat apoi in forta pe turul cronometrat. In timp ce ma straduiam sa stapanesc cat mai bine masinuta pe traseul ingust, mi-am aruncat ochii un pic si la Canto. Intarziase un pic in primele 2 viraje, ma ingrijorase. Totul a decurs bine, in final, iar cand un comisar de traseu mi-a spus ca am cel mai bun timp, am ramas blocat, fara sa-mi vina sa cred. Cata FOF a parcurs si el traseul in ritm sustinut si astfel am ajuns amandoi pe podium, iar Canto s-a clasat in primii 10.
In jurul orelor 14.00 am mers la masa. Era in desfasurare proba la clasa Urban. Am crezut ca ni se vor lua in calcul timpiiobtinuti la autohton, insa a trebuit sa ne ridicam de la masa si sa concuram din nou.
De data aceasta am fortat prea tare, am taiat 2 viraje prea din scurt si m-am urcat cu roata din spate pe cauciucurile care delimitau interiorul virajului. Am primit 2 sec penalizare. CataFOF insa a mers mai calculat si a scos cel mai bun timp din clasa Urban Mediu. Am reusit impreuna si de aceasta data sa ne clasam pe podium.
La ultima evolutie pe traseu ne-a surprins reactia nepoliticoasa a publicului.
“Aaaaaa, iar astia cu Loganele...” Ei, dragilor, uite ca astia cu Loganele n-au intrat degeaba pe traseu si v-au aratat ca se poate face performanta si cu altceva decat Audi, BMW sau mai stiu eu ce alte avioane. Conteaza mult si piesa dintre scaun si volan.
Au urmat probele de incheiere si demonstratia de drift. Bogdan Marciuc, cu a sa Integrale, masina de legenda in lumea raliurilor, a oferit spectatorilor ce au indurat frigul nemilos un spectacol pe cinste. Derapaje controlate efectuate intr-o viteza ametitoare, zgomot, rateuri si mult fum de cauciucuri roase. Bravo Bogdan!
Spre seara, organizatorii si sponsorii ne-au rasfatat cu foarte multe premii si surprize. Am incheiat ziua zgribuliti si obositi, insa multumiti de cum au decurs lucrurile.
A fost o experienta frumoasa, o organizare excelenta pentru niste novici si o asigurare pentru viitor ca ne vom intoarce la Iasi.
Multumiri speciale din partea noastra celui care s-a ocupat de noi, Ionut alias Iooon_Cug, un om de foarte mare valoare.
Multumim FRT – Logan Club Iasi si Excess si celorlalti oameni care au pus umarul la acest eveniment, a iesit foarte bine.
Am plecat din Iasi cu regretul ca nu am putut sta mai mult, sa ne cunoastem mai bine, sa vizitam orasul sau sa ne distram impreuna.
Si pentru ca tot i-am laudat pe Ieseni pana acum, sa le si reprosam ceva : fratilor, nu aveti strazi ! Rusine primarului vostru, aveti niste drumuri forestiere in loc de bulevarde. Acum va inteleg perfect de ce nu va montati suspensii sport la masini. Pacat de oras, ca-i tare fain. Poate pana data viitoare cand ne vom vedea, lucrurile vor fi altfel.
Cam asta a fost povestea intalnirii de la Iasi.
RESTUL E LOGAN...
Comment
-
Street Racing Tuning Day Roman 2009
Salutare tuturor.
Vreau sa fac un anunt care poate pe unii ii va intrista dar asta este.
Evenimentul de la Roman e pe cale sa nu mai aiba loc.
Motive:
1. Inca nu s-a confirmat pana la aceasta ora locatia (kaufland sau centrul Romanului).
2. Inca nu s-a confirmat pana la aceasta ora data exacta de catre coorganizatori.
3. Nu am reusit sa atragem alaturi de noi sponsori (decat putini carora le multumim si carora le vom inapoia sponsorizarile cu rugamintea sa ne sustina in momentul organizarii evenimentului).
4. La Roman ninge de ieri intr-una si se preconizeaza vreme si mai rea.
Sper cu regret, deoarece credeam ca mai multi dintre "marii Romanului" sa fie alaturi de noi, sa facem evenimentul undeva in primavara.
Le multumesc pe aceasta cale baietilor de la No Speed Limit Roman - in special lui Bogdan care mi-a oferit sprijinul.
Voi reveni cu ceva daca se va mai organiza ceva in aceasta perioada. Daca nu revin inseamna ca ramane pe la primavara.
Iulian Ostafe
Street Racing Tuning Team - Roman.
Comment
-
Ma bucur ca va plac pozele. Din pacate, organizarea a lasat putin de dorit si la capitolul "diferentierea expo fata de concurs". Cand am ajuns, Mishu (akka steel) mi-a spus ca in dreapta (locul unde erau parcate masinile) sunt masinile inscrise in concurs. De expo nu mi-a spus nimic. Asa ca am pozat eu vreo 2-3 masini de-acolo dar mai mult am zis ca oricum vin la cursa si ii pozez acolo. N-am avut nici cea mai mica idee ca acolo erau unele masini numai pentru expo. Din pacate, problemele mele cu spatele m-au facut sa testez rezistenta catorva cauciucuri la greutatea mea, asezandu-ma de cateva ori pe ele, dar mai tarziu a trebuit sa plec ca nu mai rezistam si nu mai puteam sta in picioare, daramite sa mai pot si poza.
Oricum, cele aproximativ 110 poze (provenite din trierea a 1200 de cadre) au iesit super, asta datorita in primul rand subiectilor (masinilor, soferilor , fetelor frumoase, prezentatorilor inghetati etc.)
Ne vedem in seara asta pa Palat.
Comment
-
alooo...domnii care au facut poze si filmulete...eu asta a lu CMM nu am nici o poza cu bibiul meu pe traseu k sa nu zic de film...iar cu masina lui Ionut(LNC)...doar 2 si alea amarate de film nici acolo nu mai vb...sunt foarte suparat k sa filmat doar in fata la "secretariat" unde era primul traseu ...la traseul celalalt nu era nimeni sa faca poze.....eu sper sa apara pana la urma..dar dak nu la urmatorul eveniment o sa angajez fotograf kre sa stie ce are de facut...sper k nu am suparat pe nimeni...
Comment
-
Multumim dsign de aprecieri ...Faza cu strazile o stim dar din pacate nu prea avem noi ce face... Speram ca data viitoare cand ne vedem ..ca sigur va fi si o data viitoare sa putem petrece si mai mult timp impreuna si sa ne cunoastem mai bine .....Faza cu iar astia cu Logan-urile am zis inclusiv eu la microfon ca nu e frumos si am laudat Logan-urile ...Le-am zis ca de cele mai multe ori conteaza soferul ....Oricum a fost foarte frumos ...Am si muncit intr-adevar foarte mult...Au fost unele mici erori care in timp oricum se vor rezolva si nu vor mai exista in viitor sunt sigur
@angelboy ne pare rau sa auzim asta ... daca nu se va tine asta e ... speram sa ne vedem cu bine in primavaraTraim intr-o tara in care pizza ajunge mai repede decat politia...(B-67-XAR)
Comment
Comment