Intalnire LoganClub IASI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ... dar nu era Spartanul (Ionut) ci eu ma interesam de asta.
    El cred ca doar glumea referitor la suma (150 RON).

    Despre AutoPro - am scris mai sus detalii - 260 RON cu materialul lor si montaj inclus (imi pare rau ca desi am fost la ei n-am fost curios cum arata husele facute cu materialele lor - in treacat tipul mi-a zis ca au si materiale de genul cum erau husele pe care le dadeam eu jos).
    Da, numarul este cel scris de tine.

    Comment


    • Cand am hotarat sa ne intalnim la ERA am semnat niste declaratii emise de organizatorii de la Logan Club Iasi & FRT, iar unul din puncte prevedea ( din cate imi aduc aminte ... ) sa nu ne dam in spectacol in locul de parcare de la ERA, fapt semnalat si de sefii de la complexul comercial de vreo cateva ori ( ni s-a atras atentia sa nu mai facem drifturi, liniute si alte chestii fara acordul acestora ), deci eu personal nu am nimic impotriva cu locurile de intalnire de la alte cluburi de masini si nu cred ca a zis nimeni ca e parcarea noastra... noi avem "patratica" noastra, nuu ?!
      http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

      Comment


      • mai jos imagini de sambata! operatiunea schimbarea arcurilor pe SBL ! la o temperatura de vreo 25 de grade cu minus desigur noroc de razvan & razvan ca ne-au ajutat brw&bma
        Attached Files
        Last edited by euromarket; 30 January 2010, 04:39.
        0.9 tce SL plus

        Comment


        • frumoasa manopera baieti..a iesit chiar beton..arcurile sunt sport?mi se pare ca e mai joasa nitel..gresesc?
          andrEyCST--- ---andrEyCST

          Comment


          • da..arcurile sunt sport H&R ...masina e coborata putin mai mult cam cu 4 cm fata/spate..si o sa mai coboaare putin
            0.9 tce SL plus

            Comment


            • Ceva raspunsuri

              .... capotele de Logan se deschid uneori si fara sa tragem de maneta(clapeta) daca studiati oleaca incuietoarea prin masca fata. O sa va arat duminica solutia, daca intre timp nu o gasiti.
              Nu mai stiu cine era cu zgomotele la discurile de frana, dar ii sugerez sa verifice grosimea lor si daca nu sunt blocate placutele in suporturi(etrier)......
              .......
              SBL-ule ma bucur ca ti-ai pus arcurile, mai ales ca stim de unde le ai, insa satisfactia mare o sa fie cand ai sa pui amortizoarele noi stock sau chiar sport B8 de care am vorbit, un pic de rabdare.......
              In rest va doresc numai bine..............
              Last edited by euromarket; 30 January 2010, 04:40.

              My Car

              Comment


              • buna treaba ioon dar era mult mai simplu daca faceai asa pe fata http://www.youtube.com/watch?v=aFFoQhHQHbw

                si asa pe spatehttp://www.youtube.com/watch?v=26WV76JVB_E

                Comment


                • daca observai in poza aveam laptopu langa scule,oricum multumim lui razvan brw pentru ajutor ,si lui razvan bma pentru garajul incalzit
                  Attached Files
                  God is my copilot

                  Comment


                  • Apropo de "injectie" ce ulei se recomanda la schimbul meu la 95000 ? Rog cunoscatorii sa ajute cu idei pertinente si valabile zilei de astazi ( criza frate !!!!!!! )
                    Last edited by euromarket; 30 January 2010, 04:41.
                    http://www.cbmania.ro

                    Comment


                    • Marius ti-as recomanda ulei Valvoline MaxLife. Este recomandat pentru motoare care au peste 100.000 km. Deci cred ca s-ar potrivi si pentru al tau. Sper ca iti este de folos raspunsul meu. Eu folosesc acest ulei din ianuarie anul trecut si merge bine motorul.
                      sigpic
                      Play ManagerLeague

                      Comment


                      • acum FRT - LCI si pe FaceBook ... dati Join http://www.facebook.com/group.php?gid=277680444295
                        IS 10 LNC Facebook

                        Comment


                        • Astazi e mai cald sa veddem daca sa topit ghiata de la Era ................. Va asteptam sa vedem care ...si ce si-a mai facut pe la masina!!!!!!!!!!!!!!!
                          sigpic[/SIGPIC]intalnirile in parcarea Mall Moldova Duminica 13.00 si miercuri 20.00

                          Comment


                          • Vin si eu , dar fara masina.......................e criza , sa fac ceva pe guvernul si ministerul ...........stiti voi care..............e criza mere.
                            sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

                            Comment


                            • valy imi pare rau ce sa intamplat,stiu cum este,incearca sa alimentezi din pacurari(chear la intrare in pacurari)

                              Comment


                              • [QUOTE=vali007;506504]Dimineata am avut din nou problema cu becul de la temperatura apei, care a stat aprins, dar azi am avut si probleme cu combustibilul. Pana in Pacurari am mers cu treapta a doua si mergeam in socuri. Din pacurari totul a fost perfect. La 8:00 am fost la Bras, iar cei de acolo mi-au zis ca ieri au schimbat la greu filtre de motorina. L-am schimbat si eu, iar motorina din el era un fel de emulsie alb-galbuie (culoarea ca o miere zaharisita). Au schimbat filtrul si au pus aditiv in motorina (400ml). Silviu mi-a explicat si care a fost cauza: motorina normala Euro5 la temperatura de -26°C. A zis sa termin rezervorul si apoi sa pun ceva ce rezista pana la -30/-35 °C.
                                Toata afacerea m-a costat 192 Ron. Aditivul e undeva la 150 Ron/litrul.


                                --------------------------------------------------------------------------
                                am patit aceeasi chestie la -25 grade si am schimbat filtrul la dealer 160ron cu totul ,filtrul era plin cu parafina am mers cu el 6 mii si ceva ,motorina de la petrom fluctuatiile la mine se puteau vedea cu ochiul liber, inainte de pompa de injectie furtunul de alimentare este transparent si se vedeau bule de aer pana sa orpit dusa la sufa in service simptome cu 2 zile inainte nu mai tragea se ingenunchea la sprinturi problema rezolvata nu folosesc nici un aditiv in rest e super ok masina,martorul de temperatura se aprindea cand apareau fluctuatiile de turatie ,sub filtrul de motorina este o sonda care indica prezenta apei sau a parafinei in densitate mare si aprinde martorul de temperatura,acum merge ca inainte....numai bine
                                Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google