pai mai pune 7-8 la cati ai tu acum...atat poti scoate din benzinare
Tuning Logan / Zona Tehnica
Collapse
X
-
Tinand cont de raportul pret-putere se merita.Altii baga zeci de milioane pentru aia 7-8cp.
Comment
-
mai taie un pic, ca-i cam mult... oricum, pt 150ron, se merita, comparativ cu alte metode. si pana la urma, pe orice cale ai apuca-o cu tuning-ul, tot ajungi la softeala.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Normal, daca schimbi evacuare admisie etc tre si o resoftare.
Nu or fi 7-8 dar 5 tot sunt la 16v
Comment
-
seba nu mai taia elanu la lume,lasa-i sa spere.e un mic ajutor sofu.e primul pas.mai stiu eu unu de pe aici cu logan rosu care m-a turuie la cap de cativa ani si a inceput cu soft.acu nu mai ai loc la el de axa ,balauri,admisii si toate cele.asa se invatza anumite chestii.experimentezi si vrei mai mult.si exact cum ai zis :la 150 ron ..e cea mai ieftina crestere de putere.acu sa nu se inteleaga ca daca bagi 6 milioane castigi 20 cp[img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]
Comment
-
Odata ce te avanti in modificari fiecare cal costa din ce in ce mai mult
Un mic exemplu-softul-1mil jum-2>5cp
Evacuare completa(serpi traseu tobe) aprox 20mil>2-3cp
Traseu admisie(ceva mai de Doamne ajuta)-2-3mil>0.5cp
Si tot asa.
Si apoi dupa toate tiganiile existente ca sa mearga masina blana tre si un soft pe dyno, alte 8-9mil ca sa scoti si cea mai mica umbra de cal putere din masina.
Cine-i ala bitza?Last edited by al!n; 31 July 2011, 03:55.
Comment
-
Salutare! Am si eu o problema cu Loganul 1,4 MPI al lu tata. De cateva zile merge frumos si dintr-o data te pomenesti ca se ingatuie ca si cum n-ar mai avea benzina si dupa ce o opreste, isi revine si merge normal. Si atunci cand se ingatuie, chiar daca accelereaza puternic, motoru da sa se opreasca. La pornire, se tureaza pana la 2000-2200.
A incercat si cu alta pompa si acum are alt corp clapeta, apare aceeasi problema..
Comment
-
Eu nu am avut nici odata probleme cu injectoarele si am masina de 6 ani :|
Incearca sa dai filtru de aer jos, pune o sita ceva acolo sus, pune capacul de la filtru si da 2-3 ture ceva mai turat 4-4500.
Daca nu merge iti imprumut eu bujii in 4 puncte si isi revine 100%
Comment
-
@dany_av: nu masina mea nu mai merge, a lu tata.. e pe taxi, deci are ceva km la bord. pai pompa tocmai a schimbat-o, ai idee daca trebuie reglata sau ceva?
cat despre corp, l-a schimbat cu al meu acu 2 zile, la mine n-a avut nimic, la el iar a inceput sa se ingatuie.
@Dragos19: cum am zis, e pe taxi, deci a fost folosita destul de mult + ca el nu ii da niciodata mai mult de 3000, "ca se strica" )
Inca ceva, cand s-a uitat la bujii, erau negre de tot. A dus-o si la cineva si a pus-o pe laptop si a zis ca e potentiometrul de la corpul clapeta de vina.
Cred ca ajung diseara la fulger si sa vina si el, poate aveti idei ceva..
la permise = in parcare la finate?Last edited by hack23; 13 September 2011, 16:47.
Comment
-
E curatat senzorul de turatie si tot corpul clapeta. A schimbat si bujiile acu cateva zile, acu a pus pompa de benzina noua si tot asa face. Se duce maine sa o verifice iar pe laptop..
Cat despre sonda lambda, lui parca i s-a aprins cu cateva zile inainte sa aiba probleme. In schimb, a mea a stat aprinsa cam des in vreo 2 luni, de la benzina (incepusem sa bag de la MOL si era si lenesa). cum am trecut pe la petrom, cum s-a stins.
Chiar nu stie ce sa-i mai faca. Deja a bagat 5 mil si tot nu merge, cam nasol sa o bage in service sa mai dea inca 10..
Comment
Comment