Nu merge sa bagi de 17 , iti zic ca si eu am incercat,trebuie sa tai din tabla pentru ca gaurile sunt de 13 si pe spate si pe fata.
Bazar & Donatii - Logan Club Ploiesti
Collapse
X
-
Originally posted by stefan1985 View Postsalut baieti!vreau sa imi schimb boxele la masinuta si vreau sa stiu unde pot sa gasesc ceva calumea prin ploiesti? ,adica boxe gen JBL, Pioneer, Clarion.
Ma intereseaza unele pe spate mai puternice sa scoata bassu calumea ca nu vreau sa imi pun in porbagaj tun de bass . Imi trebuie ceva cu diametru de 17cm(parca atat stiu ca sunt pe spate gaurile pt boxe). Iar pe fata unele sa imi scaota mediile si inaltele pe 2 cai(pe fata nu prea stiu cat este diametrul la gauri in usi, parca de 16). Casetofonul este unul bunicel un Panasonic 4x50w.
bafta la ales
Comment
-
se pare ca am gresit cu dimensiunile gaurile pt boxe.Spate 13cm dimatetru si in usile din fata de 17 cm si merg si de 13cm
Multumesc nonameyet pt link.Azi o sa ies la cautat prin magazine sa vad ce este prin ploiesti!
am fost de am masurat diametru la gauri si m-am convins ca dimatrul este de 13 si pe fata si pe spate
Comment
-
Ajutor
Buna ziua baieti, sunt nou in tagma asta a loganistilor si a conducatorilor auto (incepator) si am si eu ceva intrebari. Conduc un logan preferance 1.4 si:
nu stiu daca este bine sau rau si care este ''leacul'' cand la schimbarea vitezelor (in special dintr-a intaia intr-a doua dar si in celelalte cateodata) am tendinta de a lua cam repede piciorul dupa ambreiaj si masina se smuceste un pic (mentionez ca am trecut de perioada cand efectiv se oprea motorul cand luam piciorul dupa ambreiaj prea prea repede). care pot fi consecintele asupra masinii? oricum ma cam oftic de fiecare data cand mi se intampla.
la schimbarea vitezei dintra intaia intra doua este necesara ajungerea turatiei motorului la 2500 rpm? In celelalte schimb viteza la 2500 rpm, momentan pentru ca sunt incepator ma cam uit la turometru cand schimb viteza masinii. mie mi se pare cam zgomotos motorul, am intrebat si eu mai multi prieteni si soferi si m-au cam bagat in ceata: unii zic ca imediat ce masina sa urnit se poate baga in viteza a doua fara sa se ajunga la turatia de 2500 altii ca nu.
la pornirea dupa loc am tendinta sa tin un pic mai mult piciorul pe ambreiaj cu frica de a nu se opri motorul si cand ii dau drumul se smuceste un pic adica se mareste viteza. ce efecte poate avea asupra masinii?
frica cea mai mare o am cand soseaua are panta si masina are tendinta de a se duce inapoi, eu trag frana de mana si mai ales la semafor (in ploiesti la statia de microbuze de la judetean) cand se face verde stau cu frica , incerc sa o accelerez si apoi sa dezactivez frana de mana, imi iese dar tot ....... am incercat inainte sa pornesc din niste pante mai mari(exemplu cand vii de la zamfira urci o serpentina si acolo intersectezi drumul care duce spre plopeni unde stau eu sau spre slanic) si nu mi-a iesit sa oprit motorul de cateva ori si am capatat neincredere in mine.
va rog sa imi dati si mie niste sfaturi cum ar trebui sa procedez in aceste situatii.
Comment
-
eu zic ca, cu putin antrenament o s-o tii in rampa din ambreiaj si acceleratie fara probleme. trebuie doar un pic de curaj. Imi pare rau s-o spun dar vad ca la scoala de soferi nu se mai invata mai nimic si asta doar din vina instructorilor neinteresati. Cat despre viteza a doua, eu dupa ce am plecat dupa loc i-am dat a doua fara sa ma uit cat s-a turat. Nu uita: viteza intai e doar pt plecare de pe loc.
Comment
-
nu e nici o rusine sa folosesti frana de mana pt plecarile in panta. In primul rand e cel mai sigur pt tine si pentru ceilalti participanti la trafic. eu am permis de peste 10 ani si peste 2-300 000km si inca o mai folosesc cate o data daca cel din spate se baga foarte tare in "curu" meu. cand nu sunt cu masina mea si nu sunt obisnuit cu ambreiajul... la fel folosesc frana de mana. De ce sa ma dau zmeu si sa scap masina la vale cand pot evita chestia asta.... se numeste condus preventiv.
Incearca sa schimbi fara sa te uiti la turometru (vechea mea dacie nu avea asa ceva). Daca cineva iti zice ca sa schimba la 2500 ... 3000.... 5000 mananca un mare rahat, viteza o schimbi in functie de N factori. Niciodata nu o sa schimbi la 2000 rpm daca esti in panta si ar fii o mare inconstienta sa schimbi la 5000 rpm daca esti la vale. Cu timpul o sa iti dai tu seama cum sa schimbi unde sa schimbi.
Cat mai multi km si sa fie toti fara incidente.sigpic
Comment
-
pai "lupule" eo zic ca daca vrei sa schimbi treptele fara sa se simta ,schimba un pic mai sus...si cum au zis si baietii nu te uita acolo in bord..asculta un pic motoru(sau daca tot te uiti acolo la turometru incerca atunci cand schimbi treptele acul sa cada undeva peste 2000 RPM),iar in legatura cu masina cred ca pe ea o afectezi intr'o perioada mai lunga de timp,dar cred ca dupa cateva sute de km...acolo nush mii de km...o sa te obisnuiesti cu masina si nu o sa mai fie nicio problema.
Comment
-
Cum zice si colegul dreamer acul trebuie sa cada undeva peste 3000 rpm ca sa simti si tu masina asa cum trebuie. Pt. cei care se plang de loganurile pe benzina facetiva curaj si schimbati si voi pe 5000-5500 rpm sa simtiti masina nu cum fac cate unii care schimba treptele pe la 2000 sau 2500 si zic ca masina nu are forta deloc, luati aminte ca benzina nu e motorina.sigpicKiss FM cu personalitate.
Comment
-
bogdane sper ca nu faci referire la mine:|
@lupu stai chill,exact asa am facut si eu la inceput(am permis din octombrie anul trecut iar masina din decembrie,un preferance).schimbam la 2000-2500 ture,ma vaitam ca nu are forta la tras,o caraiam,mi se opream motorul,nu vreau sa ma dau zmeu(sofer experimentat cu cateva sute de mi de km facuti)dar cu timpul o sa te obisnuiesti tu,stai linistit.eu inca ma uit la turometru cand schimb,iar faptul ca o mai smucesti sau o carai iti afecteaza masina in timp(o perioada f indelungata in care sa conduci numai in acest stil)momentan iti recomand sa conduci cat mai atent,sa nu te infigi la ea,sa schimbi undeva la 3000-3500 ture d'abia dupa ce faci cei 5000km recomandati.consumul sil regleaza d'abia dupa ce se aseaza motorul la peste 15000 de km,tot d'atunci iti recomand sa te infigi laea sa schimbi la turatie mare si sa pleci cu scart(asta daca te pasioneaza.acum depinde cum vrei sa pastrezi masina
Comment
-
nu pot sa zic decat: terminati cu teribilisme, conduceti prudent! permisul e relativ usor de obtinut dar foarte greu de pastrat!
@LUPU IRINEL - chestiilea astea am obs eu ca se dobandesc in timp, cel putin eu marea parte l-am dobandit in timisoara (atunci am inteles de ce ni se zice CAP SEC = CS) spre norocul meu indata ce am luat permisul am incepu sa circul mult prin toata tara iar apoi si pe afra! in momentul de fata am 60k pe un Megane Sedan, 59007 km pe loganul meu si ffff multi km pe o Skoda octavia si pe un matiz! cred ca in tottal se ajunge undeva peste 5-600k in doar 3 ani! Bafta multa si grija mare
Comment
-
Lupule ca sa inveti plecarea din pata du-te in padure la paulesti si vezi ca acolo e o panta .. eu acolo am invatat sa tin masina din ambreaj in panta ;) .. stai linistit ca asa eram toti la inceput .. o sa vezi ca dupa ceva timp nu o sa mai fi asa stresat .
Comment
Comment