Cafenea Ploiesteana !! Program Non-Stop :D

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by florin6234 View Post
    o descriere mai buna de atat nu puteam nici eu sa fac. o poza cu partile in care vine acest cheder. o poza cu cel care il am eu mai tarziu putin. ideea este ca nu mai intra praf la motor si alte mizerii.

    am avut dreptate

    Comment


    • ai avut cry)la mine ala de care am spus e singurul cheder de la motor))Ambiance ruls-nu servo nu geamuri cu buton nu racoare varadar e a mea

      Comment


      • stai linistit...si la mine e la fel ) si hai sa recunoastem...arata bine myru

        Comment


        • Originally posted by MihaitzaMCV View Post
          Daca il aduci duminica la intalnire poate il iau eu daca e in regula ..
          ok, dar sa-mi spui te rog la ce ora si unde.
          apropo nici o versiune de logan nu are acel cheder din nefericire. au facut economie de 2bani pentru un lucru relativ important.
          Last edited by florin6234; 29 November 2010, 21:41.

          Comment


          • Traiasca sefu c'a tinut mereu aproape
            Si nu se vinde pan' la moarte

            Comment


            • La Multi Ani Romania !!! La Multi Ani tuturor !!!

              Comment


              • pot pune o baterie de 70Ah??acum am de 50 Ah

                Comment


                • Originally posted by 60CRY View Post
                  pot pune o baterie de 70Ah??acum am de 50 Ah
                  Din punct de vedere electric nu e nici o problema, amperaju te ajuta la pornire si atat,deci o sa ai o pornire poate umpic mai buna sau macar cum e acum, Eu mi-am pus de 62Ah de la 55Ah si merge fara pb. Singuru impediment e suportul bateriei, cea de 70Ah e mai mare si e posibil sa nu intre. Parera mea ca de la 50 la 62 Ah e numai bine, si nici nu e diferenta mare de dimensiune.

                  Comment


                  • pe scurt:alex are dreptate asa ca,, daca poti s-o bagi BAGO!" si da-bateriile de generatie noua de intensitati mari[70a/h] sunt fabricate cu dimensiuni relativ mici fata de cele clasice cu care eram noi obijnuiti.recomandarea mea este sa privesti mai mult spre un alt parametru al bateriei pt. alegerea ei si anume ,,curentul de pornire" care de obicei este direct proportional cu cel nominal /h dar uneori ,,nu!!!" si atunci in concluzie poti avea o baterie de 55a/h cu performante la pornire mai mari decat una de 60-62 a/h. Cred ca este o parere avizata pentru ca sunt electrician.Sibateriile mari sunt folosite in general la motoarele diesel deoarece acestea au nevoie de un electromotor mai puternic,implicit un curent mai mare de pornire/baterie mai,,potenta" toate acestea datorate in special compresiei [raportului de compresie] care este dublu fata de,,benzinare".astfel este mult mai greu sa imvarti motorul pe motorina.
                    Last edited by cristiancorbu; 1 December 2010, 22:24.

                    Comment


                    • pun si un exemplu: deci avem bateria rosie cu 65a/h si 600a curent de pornire si bateria din dreapta cu 60 a/h si tot 600 a curent de pornire. Exista si exemple mai bune dar nu am reusit sa copiez pozele [54a mai tare decat 60a]
                      Attached Files
                      Last edited by cristiancorbu; 1 December 2010, 23:35.

                      Comment


                      • cineva mi-a spus ca risc sa stric alternatoru...fiind bateria mai "mare" alternatoru are mai mult de munca

                        Comment


                        • Originally posted by 60CRY View Post
                          cineva mi-a spus ca risc sa stric alternatoru...fiind bateria mai "mare" alternatoru are mai mult de munca
                          Eu nu am auzit treaba asta la nimeni, probabil daca pui diferenta prea mare si in plus alternatoru iti incarca in "v" nu in "ah" din cate stiu eu. Mai documenteaza-te daca vrei sa fi sigur 100%.

                          Comment


                          • poti pune fara probleme, bateria trebuie sa se incadreze in sandardul L3ca dimensiune, si da unele baterii sunt mai bune ca altele au capacitartete de descarcare mai mare la acelai amperaj sau chiar la amperaj mai mic dar si pretul e mai mare
                            recomand tornado de la rombat {sau premierda astea sunt mai scumpe} eu am de 70A de 2 ani si nu sugite.
                            cine tia zis ca strici alternatorul probabil e un mester din spatele blocului priceput la toate
                            puterea si voltajul altermatorului este determinata de nr de rotatii ,regulalizarea lui se face de catre releul de incarcare iar filtrarea lui si stabilitatea voltajului este data de capacitatea bateriei cu cit este mai mare cu atit capacitatea de stabilitate a voltajului va fi mai mare
                            daca exagerezi si pui o baterie de 120A sindura problema va fi la baterie niciodata nu o vei avea incarcata la maxim iar o subincarcare reduce durata de viata a bateriei
                            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                            Comment


                            • multumesc mult baieti!!

                              Comment


                              • Originally posted by 60CRY View Post
                                multumesc mult baieti!!
                                Eu iti recomand caranda, am avut una de 6 ani, 3 ani pe dacie si inca 3 pe cielo si cand am schimbat-o tot caranda am luat, decat ca de 62Ah.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google