o adresa de vopsitor bun si cu preturi de criza gasesc si eu in ploiesti sau in imprejurimi (cu vopseaua lui sau a clientului). aveti o adresa sau un numar de telefon
Cafenea Ploiesteana !! Program Non-Stop :D
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
este si colantul un punct de vedere dar am ceva retineri. sigur o sa gasesc ceva "binevoitori" sa inceapa sa il dezlipeasca. oricum trebuie sa modific in talon culoarea (bicolor) si la bani ajung tot pe acolo sper. poate un pic mai scump cu vopseaua. la adelfos mi-au facut pret cum am mai spus 1.000.ron
astept de la RAR raspuns pentru formalitatile de schimbare de culoare, faruri angel eyes acceptate (seriile de fabrica) si folii geamuri (care sunt autorizate, serviceuri agreeate si ce opacitate este acceptata pe fata) dar nu ma astept prea curand la raspuns din parte lor. imediat ce voi primi raspunsul va voi anunta
Cititi cu atentie :
Acesta este un raspuns oficial de la RAR privind cele enumerate in titlu.
Maillul de la ei il am salvat si oricand pot demonstra ca ei au spus asta. Deci cititi cu atentie. Este voie cu folie pe fata si este voie cu xenon :
1. Urmare scrisorii dumneavoastra va comunicam ca in Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2132/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor - RNTR 7, sunt specificate conditiile de vizibilitate pe care trebuie sa le indeplineasca un autovehicul ce circula pe drumurile publice din Romania si anume:
- autovehicule trebuie echipate cu geamuri ce sunt omologate conform Regulamentului nr.43 CEE-ONU sau in conformitate cu Directiva 92/22 CEE cu modificarile ulterioare, avand transparen?a de min.75% pentru parbriz ?i min.70% pentru lunet? ?i geamurile laterale
- marca de omologare conform acestor reglementari, marca care trebuie sa existe pe geamuri, atesta faptul ca initial acestea au avut transparenta de min. 75% pentru parbriz ?i min. 70% pentru luneta si geamurile laterale.
- foliile de protectie aplicate pe geamuri trebuie sa fie certificate si marcate corespunzator, iar aplicarea acestora este permisa numai in atelierele autorizate.
- geamurile laterale din spate si luneta nu sunt esentiale pentru vizibilitatea din interior, cand autoturismul este echipat cu oglinzi retrovizoare exterioare pe ambele parti, insa in cazul in care acestea au o transparenta modificata fata de cea stabilita prin marcajul de omologare se urmareste ca stratul aplicat ulterior sa fie uniform si sa nu creeze distorsiuni.
- modificarea transparen?ei geamurilor nu se inregistreaza in cartea de identitate a autovehiculului, insa atelierele autorizate sa efectueze operatiunea de aplicare a foliei colorate, trebuie sa elibereze un document privind certificatul de conformitate si licenta emisa de Organismul de Certificare Produse al Registrului Auto Român, iar la inspectia tehnica periodica se verifica eticheta ce contine marca de omologare a geamului precum si gradul de transparenta.
Vezi:
In ceea ce priveste reglementarile privind circulatia pe drumurile publice.....va rugam sa cititi Legea 49/08.03.2006, art.103, si Hotararea 1391/04.10.2006 art.148, pct.11, articole ce interzic aplicarea de folii ce restrang sau estompeaza vizibilitatea atat din interior cat si din exterior cu exceptia celor omologate si certificate.
2. dupa ce vopsiti masina va asteptam la RAR pt modificarea culorii in CIV.Acest tip de activitate se face doar cu programare in prealabil.
3. Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în func?ie de sarcin?, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).
In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.
In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
Comment