Azi am facut si eu inspectia tehnica periodica, dupa 2 ani,si am la activ 17850Km.
Am facut-o la service-ul de pe Gageni, si l-am rugat pe nenea de acolo sa o faca "la sange" sa stiu pe ce ma bazez. Mi-a gasit-o cam "afumata", in sensul ca nu a iesit bine initial la gaze.(eu nu o prea ambalez). Dupa ce i-a dat cateva "talpi", pe la 4000 ture, si a scupat o galeata de cenusa, a reusit sa treca testul cu brio. M-a costat 90 roni.
Recomand celor cu diesel, ce mi-a recomandat si mie nenea de la verificari; din cand in cand sa-i mai dam niste "talpi", adica sa schimbam treptele I->II->III pe la 3500 de ture. Zice ca ar fi bine pentru ca se depune funingine de la motorina pe paletii turbinei,si in timp o dezechilibreaza, si se infunda si supapa (sau filtru..??) EGR..
Ma mir ca nu a gasit nimic pe la bucsi sau pivoti ...cu toate gropile din oras !! ....
In rest...numai bine.
Am facut-o la service-ul de pe Gageni, si l-am rugat pe nenea de acolo sa o faca "la sange" sa stiu pe ce ma bazez. Mi-a gasit-o cam "afumata", in sensul ca nu a iesit bine initial la gaze.(eu nu o prea ambalez). Dupa ce i-a dat cateva "talpi", pe la 4000 ture, si a scupat o galeata de cenusa, a reusit sa treca testul cu brio. M-a costat 90 roni.
Recomand celor cu diesel, ce mi-a recomandat si mie nenea de la verificari; din cand in cand sa-i mai dam niste "talpi", adica sa schimbam treptele I->II->III pe la 3500 de ture. Zice ca ar fi bine pentru ca se depune funingine de la motorina pe paletii turbinei,si in timp o dezechilibreaza, si se infunda si supapa (sau filtru..??) EGR..
Ma mir ca nu a gasit nimic pe la bucsi sau pivoti ...cu toate gropile din oras !! ....
In rest...numai bine.
Comment