Daca se face ceva organizat m-as baga si eu (1.6 resoftat ~ 100CP sau 1,6 16v stock)
Cafenea Ploiesteana !! Program Non-Stop :D
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
trebuie sa nu intelegeti ca nu vreau sa fac reclama prosta la logan....chiar sunt curios ce si cum....omu cu care m-am dat ieri are si motor, a avut mai multe masini si nu e prima oara cand participa la asa ceva...deci nu ma indoiesc ca stie..cine doreste sa isi incerce masina mai in fiecare seara sunt prezent pe la sala si mergem..nu asta e problema...eu sunt dornic de asa ceva....in alta ordine de idei din gama de benzina asta e singuru cu care nu m-am dat, adica cel de 16 "vasle"..si sunt curios..ma dau mai mult ca sigur dar vreu sa vad de la 75 de cai la 105 care e diferenta...cu CRY-u e alta situatie...eu cred ca a ta cu soft e undeva acolo cu una de 1.6 la cuplu si cu vreo 5 cai mai putin....oricum m-am dat cu tine o singura data, si cred ca iti amintesti ca ai plecat mult mai bine, aveai o masina si ceva in fata la 1-a si 2-a si am reusit pe a 3-a sa te prind si sa te dau cu o aripa de masina,maxim o jumatate..oricum e diferenta intre al tau si 1.4 stock.
Comment
-
Originally posted by cypi View PostDin pacate nu sunt din Ploiesti asa ca sa vin la Ploiesti dupa 12 noaptea pt. o liniuta ... dar sunt interesat de o liniuta (as incerca mai intai cu 1.6 resoftat)
E cielo de ala cu 1 axa cu came adica 8valve de 75 de cai , nu executivu de 90.
Comment
-
Man ideea e ca poti venii cu amandoua.....logan stock de 90 cai am dat mai multe...ala cu soft sau ce ai tu e dus undeva in 100cai aprox...e posibil sa ma dai ca deja e prea mare dif..sunt curios..nu sustin ca fac pe nimeni sau ca ma face cineva...am zis doar ca vreau sa vad cum stau.....
Sunt curios daca un motor de daewoo de 1.5 8v stock bate un logan de 1.6 16 valve sau unul de 1.6 resoftat.....la greuate loganul si cielo sunt pe acolo...undeva la 1100kg...
cu ala de 16v la diferenta de cai e normal sa imi dai vreo 2-3 masini pe 400m, deja 30 cai sunt importanti.Last edited by ALEX_BZN; 30 May 2010, 11:03.
Comment
Comment