Imi anunt si eu prezenta, asteptam membrii Logan Club Pucioasa sa fie si ei prezenti la prima intalnire nocturna cu zapada
Intalniri nocturne LoganClub Pucioasa
Collapse
X
-
Puntea de MCV/VAN este mai rezistenta, are tamburi mai mari in diametru si mai lati (ecartament mai mare, deci), rulmenti mai rezistenti, arcuri mai dure. La dezmembrari, o punte completa (cu tamburi pe ea, cu conducte si senzori ABS) gata de pus pe masina costa undeva la 500 lei. Mai punem aici si manopera de maxim 200 lei, si am iesit mai bine decat un fier ordinar montat in service cu 1000 lei.
Mai puneai niste distantiere de cate 15mm pe fata si aveai o masina super stabila, multi te-ar fi invidiat. Asta este urmatoarea modificare pe care o voi face la cazanul meu, imediat dupa ce montez volanul
Pentru cei care vor sa alunece : frana de mana nu trebuie sa stea mereu ridicata, acceleratia nu trebuie sa stea la podea. Trebuie sa corelati acceleratia cu nivelul de aderenta al suprafetei, la fel si frana de mana, trebuie piscata doar atunci cand vrei sa arunci spatele masinii in lateral. Acceleratia se apasa in asa fel incat rotile din fata sa patineze cat mai putin.
Succes.
Comment
-
Si o mica exemplificare, de aseara. Hint: ascultati motorul lui FOF, sa va dati seama cam cum se accelereaza. Restul, trebuie instinct, maiestrie si un pic de sange rece
Cei cu tractiune integrala sau spate ar fi invidiosi : http://www.youtube.com/watch?v=xJlbIJhymJc
Comment
-
Si eu observ ca nu prea intelegi tu ce se petrece pe aici pe forum...
Nu ma intereseaza in mod deosebit ce fac niste oameni de la care nu prea am ce invata. Totusi, urmaresc in continuare, poate poate vad si eu ceva nou.
Odata ce scrii pe un topic, il primesti apoi in panoul de control de fiecare data cand se posteaza ceva nou. Daca am timp si bunavointa sa va ajut cu sfaturi, o fac, pentru ca nu vreau sa-mi vad semenii la greu. Vorbesc din proprie experienta, vorbesc din 6 ani de condus extrem in acelasi Logan, vorbesc din cateva premii obtinute la diverse concursuri, vorbesc din ore intregi de antrenamente, vorbesc din stive de anvelope tocite, vorbesc din sute de ore de munca prin si pe sub masina.
Daca esti arogant, ramai cu aroganta ta si mai rupe vreo 2-3 punti de spate, eventual incearca si cu fata, vezi cum se indoaie o bascula si un cadru motor.
Iti mai zic o data: tu vroiai la raliu si nu esti in stare sa tii in frau masina la 10km/h, o dai de toate bordurile.
Nasol daca nu intelegi !
EDIT: Cum pot fi curios ce fac 3 amarate de Logane in parcarea de la Aeromodelism Pucioasa, cand aseara si asta seara am primit lectii de la cateva Lancer EVO si Impreza STI la IKEA? Ce altceva ar putea sa ma impresioneze la niste Logane? Ca imi vine sa-i dau foc la al meu dupa ce vad meserie pe integrala turbo de peste 500 cai...Last edited by dsign; 18 December 2010, 03:10.
Comment
-
Maine o sa vedeti si ceva poze si poate un filmulet.
Zapada a fost cam mare,urmata de santuri ,mentionez ca dedesupt este asfalt,dar zapada ,urme de masini,inghet ,nu prea au mers asa de bine cu drifturile.
Nu vrem sa facem pe vedetele ,dar am vrut sa facem ceva distractiv.
Mentionez ca unde facem drifturile,derapari pe zapada ,zona nu este publica.
O seara buna tuturor.
Comment
-
Joi 30.12.2010 va avea loc ultima intalnire Logan Club Pucioasa.De fapt va fi o intalnire cu 2 episoade, unul de la ora 11:00 iar cel de al doilea de la ora 18:00, ne-am gandit sa facem o intalnire cu doua episoade pentru ca toti membrii sa fie prezenti ca uni mai lucreaza si pe 30.12.2010.Va asteptam la sediul Logan Club Pucioasa.
Comment
-
Joi 30.12.2010 va avea loc ultima intalnire Logan Club Pucioasa.De fapt va fi o intalnire cu 2 episoade, unul de la ora 11:00 iar cel de al doilea de la ora 18:00, ne-am gandit sa facem o intalnire cu doua episoade pentru ca toti membrii sa fie prezenti ca uni mai lucreaza si pe 30.12.2010.Va asteptam la sediul Logan Club Pucioasa.
Comment
-
Super intalnire nocturna LCP
No comment !
La multi ani !
Last edited by valeriuciprian; 30 December 2010, 23:24.
Comment
Comment