suna-ma te pot ajuta,sau suna-l pe luas
Activarea Diferitelor Functii Secrete Ale Masinii
Collapse
X
-
nicu_rcn: partea cu franarea brusca si aprinderea de avarii se poate rezolva cu un accelerometru, doar ca ala este fix pix. daca franezi si treci printr-o denivelare/groapa mai mare, se activeaza functia.
reglajul se face prin inclinarea accelerometrului, daca vrei sa fie mai sensibil sau nu.
daca-l reglezi sa ti se aprinda de cate ori franezi brusc, se va aprinde aproape la orice groapa sau denivelare dac aesti si cu piciorul pe frana.
daca il reglezi sa nu se mai aprinda asa de usor la gropi, apai nu se mai aprinde deloc la franare brusca.
ori cum o dai, oricum o invarti, nu este deloc ceea ce ti-ai dorit.
Vlad a avut 2 luni montat modulul pentu franarea de urgenta, a fost foarte fericit cand l-a dat jos.
o chestie interesanta in schimb, ar fi citirea vitezei si raportarea la timp. daca viteza scade cu mai mult de 7m/s, sa activeze avariile.
viteza se poate citi de la ceasuri, mai ai nevoie de un ceva care va sti sa citeasca respectivele valori. banuiesc ca asta presupune programarea unui chip, deci mai greu de realizat home made.
ar mai fi si alte modificari care le poti face cat de cat singur:
===================
Functii suplimentare ale UCH-ului, dar dezactivate din fabrica
- activarea nu se face cu calculatorul/programul de diagnosticare din service (CLIP sau NXR)
- activarea se face cu software-ul DDT - D3E Diagnostic Tool, actualizat pentru UCH-ul Logan-ului
1. Pornire stergatoare la comanda de spalare a parbrizului
Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta.
Mod de functionare:
- daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea
dupa incetarea comenzii de spalare.
- timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde.
exista tutorial Pornirea ştergătoarelor la acţionarea şpriţuitoarei
2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
- claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
- simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
- se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
- pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
- se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)
nu am auzit pe cineva sa faca aceasta modificare
3. Deschiderea portbagajului din telecomanda
- practic UCH-ul nu are o iesire de comanda speciala pentru portbagaj, dar se foloseste
a doua iesire de comanda pentru usi (PI-B1), cu care se alimenteaza actuatorul
deschiderii electrice a portbagajului, care se monteaza separat
- portbagajul se va deschide la a 2-a apasare a butonului de dezarmare de pe
telecomanda. Intervalul de timp in care UCH-ul asteapta a 2-a apasare se seteaza
in UCH odata cu activarea acestei functii (standard e 2 secunde).
- din interiorul masinii portbagajul se va putea deschide la apasarea butonului
de deblocare usi, de pe consola centrala. Optional, pentru a nu se deschide (din interior) portbagajul
odata cu usile se mai monteaza un releu care blocheaza comanda catre portbagaj atunci
cand este pus contactul. In acest caz, cu contactul pus portbagajul se poate deschide din telecomanda.
exista tutorial Deschidere Porbagaj Din Cheia Originala LOW COST
din pacate nu functioneaza la toate.
4. Martorul de bord pentru centura de siguranta - avertizeaza ca centura nu este cuplata
- dupa activarea functiei sunt necesare:
- o cupla de centura cu senzor
- tras fir de la cupla centura la UCH (pinul EHI-A1)
- montarea unui LED SMD si a unei rezistente pentru el in placa bordului
- martorul se aprinde cu contactul pus si cand masina atinge aproximativ 10Km/h iar centura soferului nu e cuplata
5. Speed alarm - alarma la depasirea vitezei - destinata pentru tarile arabe
- pragul este de obicei 120Km/ora (ajustabil) gresit, nu este ajustabil!
- alarma se declanseaza la atingerea pragului si apoi din 10 in 10 Km parcursi (?) te avertizeaza cate 8 secunde buzz-erul din UCH(cel cand uiti farurile aprinse) la fiecare km parcurs.
- alarma este emisa de buzzer-ul din UCH
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
- nu este recomandabila activarea acestei functii, nu este suficient de flexibila:
- alarma nu se poate opri decat prin incetinire
- pragul de declansare este unul singur
- pentru orice modificare este necesara o noua operatiune de rescriere a soft-ului din UCH
am avut activata aceasta functie si la un drum mai lung te inebuneste. imaginativa Timisoara-Munchen-Timisoara, 2000km pe autostrada la viteza de 140-150km/h si la fiecare kilometru parcurs sa porneasca acel buzz-er. dai muzica mai tare ca sa nu-l mai auzi. NU RECOMAND
6. Incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze (C.A.R.)
- pragul de declansare al incuierii se seteaza la activarea functiei
- trebuie adus semnalul de viteza din pinul 22 conector negru al tabloului la pinul EHI-A6 al UCH
(la unele variante/generatii de Logan semnalul de viteza este deja cablat si conectat)
7. Activare/dezactivare a functiei C.A.R.
- incuierea usilor la atingerea unei anumite viteze poate fi activata prin mentinerea apasata
timp de 5 secunde a butonului de blocare usi, la activare se va auzi un beep bi-tonal.
- dezactivarea se face prin apasarea timp de 5 secunde a butonului de deblocare a usilor,
la dezactivare se va auzi tot un beep bi-tonal.
- aceasta functie se activeaza separat de C.A.R.
am activata aceasta functie si sunt foarte multumit de ea. singurul dezavantaj e ca trebuie sa deschizi manual usile, aceasta functie nu le si deschide. viteza la care se inchid usile se poate seta din DDT2000Last edited by crististreulea; 1 February 2011, 17:21.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
,,2. Alarma interna (din fabrica alarma este setata pe "external alarm")
- claxonul suna din 2 in 2 secunde, timp de 30 de secunde
- simultan cu claxonul semnalizatoarele intra in functie pe avarie
- se pot adauga senzori de volum, perimetru sau soc (se inseriaza cu senzorii de la usi)
- pentru a actiona claxonul se adauga pe placa UCH-ului un tranzistor si 2 rezistente, plus un releu extern
- se poate monta o sirena in loc de claxon (nu mai este nevoie de releul extern)
nu am auzit pe cineva sa faca aceasta modificare**
Face userul lion.forte, are pe masina userul costeld
Comment
Comment