Logan 2 Si Sandero 2 In Teste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Nytro View Post
    Sa te vad eu cum depasesti tu tirul cu 65 CP...eu tremur cu 75 CP si in viteza a 4-a.
    Sunt curios daca ai condus vreodata in viata ta o dacie! Daca in aia la 54 CP nu tremurai, nici in asta nu tremuri.
    Dar sa trecem peste. Toti v-ati nascut mari cunoscatori si mari soferi, vreti numa' masini de masini, dar daca va da careva una pe mana, sunteti praf.

    Comment


    • #17
      Totdeauna cei care comenteaza la adresa dacia sunt cei care au o batrana nemteasca de vreo 20 de ani , pentru care se roaga la ITP si pe unde mai merg cu ea la controale sa treaca , pe langa dacia care daca citeste lumea unde se afla la fiabilitate, nu mai putem vorbi de acelasi peste . ..
      Don`t drink and drive.....just Smoke and Dive !! NO SMOKING !!

      Comment


      • #18
        Vezi sa nu te rogi tu in curand sa-ti mai treaca testul de noxe dci-ul tau, la ITP. Cu franele pe spate cum stai, cam la limita, nu?

        Cat despre fiabilitate, dci-urile Renault sunt cele mai fiabile motoare din lume, dar nu vrea lumea asta a dreaqului sa recunoasca asta.

        Apropos, posesorii de nemtoaice de 20 de ani vechime alta treaba n-au decat sa-si faca aici cont sa si-o poata da prin gard cu posesorii de Logane.

        Comment


        • #19
          mr. K 1,9 dci e un motor ok ca fiabilitate, sa nu le puneam in aceiasi oala cu alea cu pilitura (unde injectia e de vina, nu motorul in sine pentru costuri).
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            1.9 dci da, e fiabil, doar ca se regaseste pe Laguna si Megane, pe Logan nu.

            Comment


            • #21
              poza e facuta in drumul spre targoviste, acolo unde am vazut si eu 3 masini camuflate, ca forma parea renault fluence, insa avea sigla acoperita, si ce mi.a mai sarit in ochi, avea faruri cu xenon, binenteles, cu lupa, din pacate nu am apucat sa fac poza
              sigpic

              Comment


              • #22
                cu ce piese or sa mai faca economie la bani de data asta sa ne trezim cu suruburi lipsa

                Comment


                • #23
                  sau cum e la moda la cateva masini de fite, fara roata de rezerva (bine alea vin cu kit de vulcanizare, dar noi nu.l vedem nici pe ala ca e mai scump ca roata) si uite asa mai scade in greutate si se mai castiga cateva "gloabe"
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nicu_rcn View Post
                    sau cum e la moda la cateva masini de fite, fara roata de rezerva (bine alea vin cu kit de vulcanizare, dar noi nu.l vedem nici pe ala ca e mai scump ca roata) si uite asa mai scade in greutate si se mai castiga cateva "gloabe"
                    un kit de vulcanizare este IEFTIN - aici il gasiti - se poate folosi atat la masini cat si la motociclete
                    si atunci ce zici tu ca un kit de vulcanizare e mai scump ca o roata de rezerva nu e valabil!
                    nici la dezmembrari nu-ti da nimeni janta+anvelopa la 15 euro

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google