If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Va salut.
Va invit duminica 5 dec.2010 ,la intalnirea aniversara a 5 luni de la infiintarea Logan Club Pucioasa.
Va multumesc.
aviatorul76-comisia de organizare LCP
As fi venit si eu dar lucrez poate cu alta ocazie.
In orice caz am o intrebare? pt cei cu dci!
La mine de ceva timp am observat fum albastru la prima pornire dimineata si in special cand e frig pornesc si daca dau o talpa scurata pe la 2000 pac un nor mic de fum albastru la a 2ua inca putin si dupaia nimic abia pe la 3500 da iara dar e negru si iara fum negru in depasiri la turatie mare peste 3300 (masina resoftata), si nu stiu ce poate sa fie (mecanicu zice pregateste de turbina)
Ai raspuns singur la toate problemele tale. Nui asa ca masina e resoftata de "specialistul" de la Pitesti ce lucreaza la uzina si in timpul liber se ocupa de mapari?
Ai raspuns singur la toate problemele tale. Nui asa ca masina e resoftata de "specialistul" de la Pitesti ce lucreaza la uzina si in timpul liber se ocupa de mapari?
Voiam sa zic ca problema lui provine de la mapa. Sa incerce sa vorbeasca cu cel ce a modificat mapa si sa-i explice fenomenul.
Si da, si pe Logan se poate pune NOS, insa randamentul este scazut. Preferabil tranforma inainte motorul din injectie in carburatie. Ma bucur ca sunteti asa pasionati de NFS Oricum cred ca distrugerea motorului vine de la remaparea din spatele blocului.
Oricum, suntem off topic.
Duminica viitoare nu vin la intalnire. Poatea peste doua saptamani.
Nu cred ca e de la mapul de injectie , fumul negru e de la map cel albastru apare doar dupa o stationare indelungata timp de 5=> 10 sec atat si masina merge!
e softata de mine si am facut cu ea 13000 cu acest soft, l-am pus si pe cel original si tot la fel face!
am mai aflat cum ca iarna asa fac dieselurile mai uzate indiferent de marca.
vroiuam sa stiu de la cineva cu dci peste 120000km cum se comporta.
i_mi pare rau ca nu pot ajunge la intlnirea de la tgv. poate data viitoare!
Intradevar, la KM aia trebuie sa ai deja injectoare si pompa schimbata iar turbo de reconditionat. Depinde si de noroc. Eu zic ca e de la turbo, segmentii ar trebui inca sa fie buni, asta numai daca ai schimbat uleiul la timp.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment