cata asculta melodia aia : "invidia , dusmaniaaa "si vei intelege
Cum Sa Tunez Loganu Meu
Collapse
X
-
vad ca me catalin si-a pus volan din piele deci nu e asa de impotriva modificarilor.....sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Originally posted by ingerulol View Post... punte spate cu discuri / discuri fata brembo cu diametru mai mare cu etrieri performanti (cel putin cu 4 pistonase) suspensii reglabile , admisie schimbata complet , eventual si alt motor ...
etrieri cu cel putin 4 pistonase? o fi scos renou o versiune de wrc si-or uitat sa-i schimbe franele, asteapta sa i le schimbati voi...
eventual alt motor, ca daca faci restul modificarilor, de fapt nu e neaparat nevoie de un 2litrii turbo sub capota, e doar "eventual" nevoie de un motor care sa si puna la treaba etrierii cu cel putin 4 pistonase. nu de alta, dar 1.6 chipuit si cu filtru din piata de vechituri, deja sare spre 130-140cp si franele stock nu mai fac fata...
zici ca mergeti in mondialul de raliuri cu masina, asa sfaturi ii dati omului. ati uitat sa-i spuneti de rollbar, centuri in 6 puncte, scaune scoica, combinezon si casca.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
robert baga un och pe bursa si nu regretisigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
ai cam putini bani... un set de oz-uri pe 15, vorbesc de jante noi, te costa cam 600 euro, o suspensie reglabila kw pt logan e 700-800 euro, niste gume calumea, sub 200-300 de euro nu pupi. deci tre' sa cam "tai" de prin diverse si uite-asa ajungi sa schimbi doar arcurile, sa pui jante chinezesti sau poate ai bafta de niste sh-uri care sa arate bine si sa nu fi fost indreptate si pui folie si eleron. nu am nimic impotriva foliei, e chiar ok, vara e excelenta, dar vorbind foarte serios, tuningul nu incepe cu folia. ca o opinie personala, nu pune roti pe 16-17, o sa umbli doar cu gume model "opinca" pt ca la cat costa un set de gume noi pe 17, iti iei 3 seturi de roti pe 15. iar diametrul total al rotii incearca sa-l micosrezi o idee, mergi pe 195/55R15 daca tot nu tii la dimensiunea stock si oricum iti risti talonul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am 185/65/15 fata si spate am 195/60/15
Cateva poze cu golanu meuLast edited by Seba; 13 November 2011, 23:30.
Comment
-
daca vrei sa ramai la dimensiunile actuale de gume, suspensia sport nu o sa arate asa bine ca si cand micsorezi diametrul rotilor, un set de arcuri va da senzatia ca masina e incarcata, nu "lasata" din suspensii. eu as pune toate 4 rotile la fel, iar latimea de 195 e ok fara sa incarci aiurea bucse, capeti de bara, planetare...195/60 e prea aproape de dimensiunea stock, de aia am zis 195/55. 195/50 e o idee prea mic, de-abia astept si eu sa trec la 195/55.
uite mai os cum arata o suspensie weitec (-3.5cm) si 195/50 R15. distanta intre aripa si guma e in realitate mai mica, masina era prinsa in virajAttached FilesDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment