Pai asa cum zice cristi pic la A daca citesti regulamentul insa nu am gume asa ca nu intru la nimic.
grupele de concurs:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta."
grupele de concurs:
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp
H 351cp-420cp
J 421cp si peste
Pt montare suplimentara de turbo
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta."
Comment