Logan Benzina Remedii Si Ajutor Ptr Remediere Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da, prima data poti face test si fara termostat. eu la mine, am tras doua trese de masa suplimentara, motor-caroserie si baterie-caroserie. sa nu fie chiuloasa la tine, apa in ulei, ai verificat ?

    Comment


    • masa suplimentara facuta de colegul nostru Azu4ubt
      Attached Files

      Comment


      • Care e rezolvarea te rog

        Buna,

        Stiu ca a trecut un an de cand ai postat dar acum am gasit info interesante in postul tau !
        Cum ai rezolvat problema cu incalzirea excesiva ...???
        Eu am EXACT aceiasi problema si mecanicii vor sa-mi schimbe radiatorul .. ca infundat (am doar 60.000 km) si sincer mi se pare trasa de par solutia ..

        Radu


        Originally posted by Azu4ubt View Post
        Salut.
        Poate imi poti da un sfat. Detin un logan 1.4 mpi, recent instalat AC.
        Asteptand pe cineva in parcare s-au ridicat liniutele la maxim la apa-n bord+becul rosu aprins. Am oprit motorul, am ridicat capota si-am vazut ca tasneau aburi printr-o fisura longitudinala din corpul suport termostati. Sun un mecanic si schimb a doua zi termostatul+corpul fisurat.
        Circul apoi cateva zile doar in oras, distante scurte. In weekend soare, cald, hai la padure: dupa vreo 25 de km se ridica apa la 6 linii, apoi la maxim fara sa se aprinda becul rosu. La vale, fara sarcina pe motor, temperatura scade la 6 linii, chiar 4. GMV functioneaza, porneste la 4 linii sau daca decuplez senzorul de temperatura apa. Radiatorul de racire apa si toate conductele aferente sunt fierbinti.
        Intrebari:
        1) Sa fie senzorul de temperatura defect?
        2) Masa insuficienta ? De unde pot agata un cablu de pe motor la minusul bateriei ?
        3) Termostatul nou deschide tarziu ? Sa fac un test fara termostat ?

        Multumesc anticipat.

        Comment


        • salutare tuturor, eu am patit problema cu liniutele de la incalzire pe bord, dar nu se aprindea martorul la apa, deci am tras masa suplimentara intre motor si caroserie, o sa pun si poze. la tine Azu4ubt trebuie verificat si senzorul de temperatura, dar daca nu fierbe apa sau nu clocoteste in vas nu i nu stiu ce problerma. trebuie luat prin eliminare ca sa fii sigur, poti face si un tester la ea, la mine si la aprinderea farurilor crestea la maxim liniutele de la apa......

          Comment


          • salutare , postez garniturile de la galeria de admisie, mentionez ca mi tragea aer fals

            Comment


            • acestea sunt garniturile dupa 90 de mii de km
              Attached Files

              Comment


              • Apelez la bunavointa posesorilor de Logan. In vara aceasta in concediu, in drum spre litoral, am pierdut geana de la farul stang si un capac de roata original. Ma poate ajuta cineva cu aceste doua piese? Poate are cineva in plus s-il incurca prin garaj aceste piese.
                Multumesc anticipat!
                O zi placuta!

                Comment


                • buna ziua loganisti, care a patit sa nu aibe vlaga de la 110, 120 la ora ? eu am schimbat, injectoare, pompa benzina, senzori si tot nu merge, plus masina consuma mult, gen 20 l la 180 km, mers afara. aveti vreo sugestie ?

                  Comment


                  • salutare tuturor ! Care ma lamureste cu o problema, supapa de pe rezervor care merge spre canistra carbon, in ce sens trebuie sa inchida, spre rezervor sau spre motor. daca ati avut probleme careva cu asa ceva

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google