Salutare!
Apropos de problema cu blocul optic spate: am rezolvat'o si eu cam acum un an, insa acum a aparut alta problema: cand semnalizez, nu se mai aprinde becul portocaliu, ci cel de pozitie - rosu, iar frecventa semnalizarii se dubleaza, aproximativ, ca si cand ar fi un bec ars. Asta se intampla doar pe partea dreapta spate. Ca sa fie si mai complicat, am scos mufa din stop si am dat de maneta de semnalizare: se comporta la fel. O fi problema de cablaj, de UCH, de maneta?
Daca aveti vreo idee, pls help, pana ajung la un service, eventual.
Salutare!
Revin cu update: cand eram gata sa "cedez" si sa merg la un service, am mai curatat inca o data si inca o data conectorii stopului, dat temeinic cu wd-40, am mai apropiat micii conectori din conectorul cu cablajul si intr'un tarziu a disparut simptomul. Ciudat tare!
Apropos de problema cu blocul optic spate: am rezolvat'o si eu cam acum un an, insa acum a aparut alta problema: cand semnalizez, nu se mai aprinde becul portocaliu, ci cel de pozitie - rosu, iar frecventa semnalizarii se dubleaza, aproximativ, ca si cand ar fi un bec ars. Asta se intampla doar pe partea dreapta spate. Ca sa fie si mai complicat, am scos mufa din stop si am dat de maneta de semnalizare: se comporta la fel. O fi problema de cablaj, de UCH, de maneta?
Daca aveti vreo idee, pls help, pana ajung la un service, eventual.
Salutare!
Revin cu update: cand eram gata sa "cedez" si sa merg la un service, am mai curatat inca o data si inca o data conectorii stopului, dat temeinic cu wd-40, am mai apropiat micii conectori din conectorul cu cablajul si intr'un tarziu a disparut simptomul. Ciudat tare!
Comment