da, asa ma patit si eu si l am schimbat, daca creste la 6 liniute , am patit o si pe asta, e de la masa slaba de caroserie
Logan Benzina Remedii Si Ajutor Ptr Remediere Probleme
Collapse
X
-
Comment
-
Salut im primul rand sarbatori fericite va doresc la toti si un an nou fericit .Si acum va povestesc despre problema mea .De curand am dat jos cd playerul de pe masina si l-am schimbat cu un sony cdx-gt20 .Mufele originale de la logan normal nu erau bune asa ca am cumparat un adaptor la el .Nu stiu daca vanzatorul mi-a dat cablu potrivit dar treaba sta in felul urmator totul se potriveste bine si functioneaza tot dar cum ma duc pe un drum mai rau sau denivelat tot raman fara curent la cd player sau nu imi merg toate cele 4 boxe doar 3 .Am desfacut pe acolo si am descoperit ca cum misc un pic de fire de la mufa adaptoare care l-am luat mai ales de firul galben de la alimentare raman fara curent .Totul este bagat bine acolo dar nu face contact bine ceva ma gandesc ca daca bag totul la loc din nou si stau pe loc merge totul bine asta pana cand bag la loc cd playeru la locul lui .Ce as putea face?ca nu vreau sa tai pe acolo sa le leg direct si lucruri din astea .Astept ceva sfaturi mersiLast edited by levy; 26 December 2013, 01:07.
Comment
-
Salut toti loganistii din mures.Va deranjez cu o intrebare.Am un logan din 2006 si 5400o km.Intrebarea mea este daca trebuie sa schimb kitul de distributie chiar daca este garantat la 60000.Este obligatorie si pompa de apa?Daca da ce produse imi recomandati si de unde sa le cumpar.Cu multumiri anticipate.
Comment
-
Pai nu e obligatoriu dar decat sa ai surprize mai tarziu o schimbi odata cu distributia cel putin eu asa am facut la distributie am pus curea contitech si pompa de apa gates sau hepu iar ca piese de obicei eu cumpar de la Orion din p-ta Armatei.
Comment
-
Salut.
Poate imi poti da un sfat. Detin un logan 1.4 mpi, recent instalat AC.
Asteptand pe cineva in parcare s-au ridicat liniutele la maxim la apa-n bord+becul rosu aprins. Am oprit motorul, am ridicat capota si-am vazut ca tasneau aburi printr-o fisura longitudinala din corpul suport termostati. Sun un mecanic si schimb a doua zi termostatul+corpul fisurat.
Circul apoi cateva zile doar in oras, distante scurte. In weekend soare, cald, hai la padure: dupa vreo 25 de km se ridica apa la 6 linii, apoi la maxim fara sa se aprinda becul rosu. La vale, fara sarcina pe motor, temperatura scade la 6 linii, chiar 4. GMV functioneaza, porneste la 4 linii sau daca decuplez senzorul de temperatura apa. Radiatorul de racire apa si toate conductele aferente sunt fierbinti.
Intrebari:
1) Sa fie senzorul de temperatura defect?
2) Masa insuficienta ? De unde pot agata un cablu de pe motor la minusul bateriei ?
3) Termostatul nou deschide tarziu ? Sa fac un test fara termostat ?
Multumesc anticipat.
Comment
Comment