Intalnire in Timisoara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    e usor dupa metro prima iesire pe dreapta
    bigman din afara nu iti dai seama cit de tare se inclina,iti spun sigur pentru ca eu miam urmarit masina cu arcurile si telescoapele sport condusa de altcineva si inregistrari cu mine si am vazut cum se inclina
    Last edited by virtualmansorin; 15 May 2007, 00:57.
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • #32
      referitor la acceleratie masina este subviratoare si poti sa ai surpriza sa ii dai si acceleratie si sa tragi de volan si sa nu iei curba ca lumea,iti vorbesc din experienta no ofense
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #33
        Nu te contrazic, oricum cu suspensiile astea stock in masina mea te simti ca intr-o barca comparativ cu a ta. Spune-mi te rog daca stii cum trebuie sa fie umflate cauciucurile (mai moi sau mai tari) pt ca riscul sa sara de pe janta sa fie mai mic?
        sigpic

        Comment


        • #34
          e prea mare forta aplicata pe roata din fata in momentul derapajului...banuiesc ca tari trebuie sa fie dar nu cred ca e indicat sa bagi mai mult decat se recomanda...dup-aia risti sa decolezi cu ea ,la cea mai mica groapa
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            fiind talonul mare oricum joaca pe janta masina se inclina si din cauciucuri nu numai din arcuri.normal ar fi trebuit sa imi iau si sa va luati cauciucuri sport cu talon intarit de ex michelin pilot ,bf goodrige sau cum se scrie imi scapa acum ,vredestein sportrac 1,2,3 si altele etc nu fac reclama la nici o firma de anvelope ce avem noi acum pe masini sunt family
            de decolat nu decolezi se dejanteaza
            pentru concursuri ele se umplu cu azot si nu se incalzesc asa de tare
            mai sunt si cele speciale slickurile dar sunt mai scumpe si au durata de viata mai mica
            oricum la orice cauciuc va recomand sa le schimbati cel mult la doi ani - cauciucul isi pierde proprietatile
            Last edited by Cristi_Xp; 15 May 2007, 01:20.
            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

            Comment


            • #36
              io am pirelli pe fata pe 55.
              Cand aveam "motanele" scartaiau rotile de ziceau ca nu e adevarat
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                da pentru ca era mai mare talonul
                acum cu 55 nu se inclina asa de tare de fapt daca te uiti dupa ce te dai citeva ture in derapaj o sa vezi pe parte laterala a cauciucului pina unde lucra(aluneca pe drum)
                cristi te rog sa editezi postul de mai sus cu michelin
                Last edited by virtualmansorin; 15 May 2007, 01:17.
                toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                Comment


                • #38
                  eu nu prea o las sa ajunga sa fuga pe viraje,lipsa de antrenament incetinesc putin ... inferioara si talpa...
                  azotul se mai pune si ca sa isi pastreze roata aceeasi presiune la diferentele de temperatura cald-frig frig-cald
                  Last edited by Cristi_Xp; 15 May 2007, 01:21.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    in trafic foarte greu iti fuge pe viraje chiar daca ii dai de ex timisoara lugoj sibiu 3 h 10 min
                    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                    Comment


                    • #40
                      E clar ca in trafic nu prea ai unde sa mergi la limita (si nici nu trebuie macar incercat). De aceea e bine sa avem unde sa ne dam cat de tare vrem (sau putem) si sa fim ceva mai civilizati pe sosea
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        vezi ma intelege si pe mine cineva,ai dreptate
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • #42
                          eh..la 2-3 noaptea nu prea mai e trafic
                          Prin timisoara nici nu ai unde,si nici nu esti in siguranta
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            bigman in action
                            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                            Comment


                            • #44
                              Ce scartaiau cauciucurile in curba...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                duminica dimineata la 10 ???Daca ploua...ce facem?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google