Montaj Geamuri Fumurii In TM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    MAT-ule, nu toata lumea are pile si relatii ca tine. Daca prinzi un ITP cu RAR si nu decartezi gros, poti sa-i spui talonului: "Te pup, pa pa"

    Comment


    • #17
      Eram decis sa merg la CAglass dar m-o pis muoerwa sa iau storcator de fructe ca e mai util decat geamurile. Luna viitoare tot ma invart de niste folii.
      Tm80mat, si hun si iefton si cu sulan primarie stiu ca nu se poate. Vreau raportul pret calitate cel mai bun. Utilitatea primeaza. Nu vreau sa umblu cu prosopul in geam dar dupa ce pun folii nu vreau tras pe dreapta si hartogarii ori sa se decojeasca/zgarie dupa 1an

      Comment


      • #18
        Eu ti-am zis unde sa mergi , te poti uita pe pagina lui de facebook sa vezi lucrari . Restu depinde de tine . Te descuri.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Se pare ca incepe sa cedeze folia de la CA Glass.Au aparut 2 bule mici de aer pe luneta.Cum se poate remedia homemade?

          Comment


          • #20
            ar trebui sa fie si o garantie la montaj, nu ai primit asa ceva ?

            Comment


            • #21
              Salut eu am folie pusa la CA GLASS de 4 ani si nu am nici o problema,ar trebui sa te duci din nou la ei pentru ca nu este normal .......!!!!!!

              Comment


              • #22
                Se pare ca CA GLASS este o firma care nu are nici cel mai mic simt de raspundere pentru client.Am fost azi pe la ei.Reprezentantul probabil patronul:Remus Cristian Groza.Cu un aer de interlop mi-a spus arogant ca nu sunt bule de aer ci impuritati care au cazut din tapiterie cand au montat folia.Cica bulele de aer apar in prima luna de la montaj.Daca nu apar in prima luna nu vor aparea niciodata.Asa sa fie oare?Bulele de aer pe care le am sunt de marimea a 1/2 dintr-un bob de grau si sunt multe.Mai am 2 puncte de cca 5 mm2.Sunt aparute mai demult dar din zi in zi parca se inmultesc.Nu prea cred varianta lui.Nu vreau sa ajung la OPC.Daca as ajunge cine stie cum imi zgarie masina intentionat cand imi schimba ,obligati fiind de lege, folia de pe masina.Comportament de interlop.Nu exagerez cu nimic.De evitat.
                Se pot scoate cu ceva acele bule? Cu vreun feon?
                Last edited by karlos12; 18 November 2013, 19:08.

                Comment


                • #23
                  CA GLASS nu mai sunt autorizati pt folii.Eu mi-am pus la ei cand aveau sediu pe Str. Porumbescu,atunci erau super ok,certificat de conformitate,garantie tot ce trebuia.Am fost foarte multumit de ei.Acum 3 ani mi-am montat pe alta masina din nou la CA GLASS dar dezamagirea e totala:cand am luat masina de la ei folia era plina de "bule" care au disparut in timp,certificatul de omologare e de fapt certificat de garantie dar fara stampila,fara timbre RAR fara nimic,deci o hartie igienica.Nu recomand la nimeni CA GLASS.Singurul lucru pozitiv e ca poti folosii geamurile imediat dupa montaj.
                  In vara mi-am montat folie si pe geamurile lateral fata la Motor Kraft:
                  -geamurile nu le-am putut folosii 1 sapt
                  -certificat de conformitate in regula
                  -dupa 3 luni am dat foliile jos pt ca am avut retinut talonu ca erau mai inchise foliile de pe fata(asa am optat eu la montare) si spre surprinderea mea foliile au venit foarte usor jos,dintr-o bucata,dezamagire din acest punct de vedere.
                  ...byAdi.Schumi_tm
                  TM23XAC : http://www.loganclub.ro/forum/tm_23_xac-t25665.html

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by karlos12 View Post
                    M-am uitat si eu atent la folia pusa fara sa fie dat jos geamul la ninjoaca si se vede marginea foliei langa cheder taiata inegal plus de asta risca sa de dezlipeasca marginea datorita frecusului zilnic cand cobori sau lasi geamul.
                    1. Pana acum nu s-a dezlipit deloc folia si tinand cont ca am si acele deflectoare de aer la geamuri chiar avea toate sansele ca in clemele de prindere sa se dezlipeasca, dar mentionez ca nu s-a intamplat asa ceva si sa stii ca acel decupaj nu se vede daca nu te uiti atent si nu sti unde este decat in partea de sus cand este geamul coborat se vede acea distanta de 2-3 mm.
                    2. De la acumularea de praf intradevar au aparut cateva zgarieturi pe folie.
                    3. Eu m-am dus la Motor Kraft fara sa ma interesez inainte orea mult si sa stiti ca bine am facut, pt ca prieteni mei de la sectia 2 de care altfel apartin si eu si care de cate ori prind masina o opresc pt tot felul de motive (nu detaliez pt ca mai trebe sa scriu juma de ora) nu ca eu nu as claxona si nu as injura cu geamul deschis de cate ori ii vad pt ca nu ii mai suport; intr-o zi ca oricare alta ma opresc si imi cer actele, apoi imi ia la verificat cauciucurile sa vada daca sunt aceeasi dimensiune din talon si daca au vazut ei ca nu le da cu virgula s-au legat de folie - nu atat de omologarea foliei cat ca daca firma unde am montat este autorizata sa monteze folie, nu am plecat pana nu am gasit foaia cu stampila si semnatura in original primita la montaj chiar daca pe fiecare geam am eticheta cu numarul de omologara al foliei si numarul de autorizatie al celor de la Motor Kraft cum ca au voie sa monteze folie.

                    Deci eu ii recomand daca nu vreti probleme cu "cap de creta".

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google