Pe 28.12.2007 am fost la dealerul Rent A Car din constanta sa-mi achizitionez niste accesorii ptr masina in valoare de 140Ron , pe site era o promotie care se termina pe 31.12.2007: cine cumpara accesorii de minim 120Ron primeste un cupon razuibil si castiga un premiu pe loc(gen machete brelocuri mascote) si poate participa si la tombola.
La achizitionare am intrebat de aceasta promotie mi-sa raspuns sictirit si cu o mare lipsa de respect ca promotia s-a terminat. Le am zis ca se termina pe 31 si ei mi-au zis ca nu mai au taloane... Ok am platit am luat factura si chitanta si am plecat.
Cand am ajuns acasa am trimis un mail celor de la Vocea Clientului le-am comunicat numarul facutria si a chitantei suma etc... le-am povestit toata intamplarea si le-am spus ca in regulamentul promotiei nu exista nici un articol in care sa se specifice ca promotia se desfasoara doar in limita stocului de taloane...
Dupa aproximativ 10zile am primit un raspuns(cei de la dacia se lauda ca raspund in 48de ore) cum ca vor face o ancheta in cadrul firmei Rent A Car si ca ma vor tine la curent cu solutionarea problemei...
Acum 5min m-au sunat de la Vocea Clientului , sa ma intrebe daca am fost sunat de catre cineva de la dealer ca sa-mi ceara scuze... le-am spus ca nu am fost sunat si ca nici nu astept scuze de la ei. Mi s-a spus ca au primit nenumarate sesizari si ca s-au rugat de directorul general sa-mi ceara scuze dar acesta a refuzat.
Ideea e ca cei de la vocea clientului a recunoscut ca-s constienti de nesimtirea celor de la dealer si ca au sesizari de la ei cat nu au de la toti dealeri din bucuresti... mi-au spus ca dealeri sunt doar niste srl-uri acreditate si ei nu au ce sa le faca , si ca dealerul din constanta se comporta asa ptr ca detine monopolul , dar cica nu au ce sa faca ptr ca nu exista alt dealer care sa ceara acreditare si ca asteapta sa apara acest dealer...
In conluzie mi s-au cerut scuze ptr neplacerile provocate si ptr faptul ca angajatii s-au purtat grosolan cu mine.
M-au intrebat daca sunt multumit de masina , am zis ca sunt multumit de masina si le-am spus ca pe la dealerul din constanta nu ma mai duc decat in cazuri de extrem urgenta , si ca o sa ma duc la dealerul din tulcea si ei mi-au recomandat acelasi lucru ca pentru revizii sa ma duc in tulcea.
Mi-au zis ca problema cu promotia a fost de comunicare ei au acordat un numar de tichete fiecarui dealer si ca dealerul era obligat sa-i contacteze si sa mai ceara tichete dar ei au preferat sa retraga urna...
Ca incheiere problema mea care era mai mult o chestie de principii sa rezolvat prin vorbe si doar vorbe...
La achizitionare am intrebat de aceasta promotie mi-sa raspuns sictirit si cu o mare lipsa de respect ca promotia s-a terminat. Le am zis ca se termina pe 31 si ei mi-au zis ca nu mai au taloane... Ok am platit am luat factura si chitanta si am plecat.
Cand am ajuns acasa am trimis un mail celor de la Vocea Clientului le-am comunicat numarul facutria si a chitantei suma etc... le-am povestit toata intamplarea si le-am spus ca in regulamentul promotiei nu exista nici un articol in care sa se specifice ca promotia se desfasoara doar in limita stocului de taloane...
Dupa aproximativ 10zile am primit un raspuns(cei de la dacia se lauda ca raspund in 48de ore) cum ca vor face o ancheta in cadrul firmei Rent A Car si ca ma vor tine la curent cu solutionarea problemei...
Acum 5min m-au sunat de la Vocea Clientului , sa ma intrebe daca am fost sunat de catre cineva de la dealer ca sa-mi ceara scuze... le-am spus ca nu am fost sunat si ca nici nu astept scuze de la ei. Mi s-a spus ca au primit nenumarate sesizari si ca s-au rugat de directorul general sa-mi ceara scuze dar acesta a refuzat.
Ideea e ca cei de la vocea clientului a recunoscut ca-s constienti de nesimtirea celor de la dealer si ca au sesizari de la ei cat nu au de la toti dealeri din bucuresti... mi-au spus ca dealeri sunt doar niste srl-uri acreditate si ei nu au ce sa le faca , si ca dealerul din constanta se comporta asa ptr ca detine monopolul , dar cica nu au ce sa faca ptr ca nu exista alt dealer care sa ceara acreditare si ca asteapta sa apara acest dealer...
In conluzie mi s-au cerut scuze ptr neplacerile provocate si ptr faptul ca angajatii s-au purtat grosolan cu mine.
M-au intrebat daca sunt multumit de masina , am zis ca sunt multumit de masina si le-am spus ca pe la dealerul din constanta nu ma mai duc decat in cazuri de extrem urgenta , si ca o sa ma duc la dealerul din tulcea si ei mi-au recomandat acelasi lucru ca pentru revizii sa ma duc in tulcea.
Mi-au zis ca problema cu promotia a fost de comunicare ei au acordat un numar de tichete fiecarui dealer si ca dealerul era obligat sa-i contacteze si sa mai ceara tichete dar ei au preferat sa retraga urna...
Ca incheiere problema mea care era mai mult o chestie de principii sa rezolvat prin vorbe si doar vorbe...
Comment