Originally posted by b 98 tul
View Post
De ce dealeri si service-uri sa ne ferim
Collapse
X
-
Am fost la un service pe soseaua colentina undeva pe la numarul 209 sau ceva de genu asta, am dus masina de la munca sa fac schimbul de ulei, si dupa 2 zile am tot observat ca imi curge ulei,m-am bagat sub masina ca sa constat ca era tot filtru vechi desfacut 3-4 ganguri, un coleg a dus la ei o dacia solenta si iau schibat placutele de frana, iar pe partea dreapta le-au montat invers; cu partea metalica spre disc(INCONSTIENTI), sa nu mai vorbim ca tot dupa ce a fost un renault master la ei in service sa trezit un coleg ca ia cazut motorul la o trecere de cale ferata din pipera ))) Ce pot sa zic Niste meseriasi!!!
In schimb am fost tratat foarte bine la union motors in service. Acum in baza unui flyer ce il gasesti in 3 pecouri din bucuresti ai si oferta de 20% discount la manopera si primesti un cupon de 100ron care sa ii folosesti la urmatoarea vizita.
Comment
-
va salut.am o intrebare in martie am schimbat bujiile(aveam 25000km..acum 29000 km)..nu stiu daca au si facut baietii asta dar a inceput sa porneasca greu(nu tot timpul)...o sa curat senzorul de turatie sa vad daca mai face asa...cum pot sa verific daca mi-au pus bujii noi si nu unele luate de la alta masina...sau sa nu le fi schimbat deloc si sa le fi lasat tot pe alea?
Comment
-
Le scoti si te uiti la ele, la fiecare in parte....le cureti un pic, si vezi cat de uzate sunt, si in ce stare sunt....acum nu stiu daca poti sa iti dai tu seama de acest lucru.Oricum daca ar fi fost schimbate mai recent, era usor si pentru un novice sa isi dea seama care este o bujie folosita 25000km vs una de 100km. Vezi care din prieteni/familie stie mai multe pe acest subiect si aruncati o privire impreuna.
Pe viitor, fa revizia intr-un service care sa nu iti trezeasca astfel de suspiciuni!
Comment
-
E timpul sa spun cateva inatamplari legate de Adras.
Prima dateaza de cand am cumparat masina in 2008. De vreo 2 luni incepusera sa puna radio CD-uri pe versiunea Laureate. Am discutat cu ei acest aspect si mi-au spus ca masina livrata va avea CD player. Le-am trimis si un mail pe acest subiect, mi-au raspuns confirmandu-mi cererea. La livrarea masinii... surpriza, avea casetofon montat. Individul de la vanzari (Adras de pe str. Turda, aproape de Podul Grant) a incercat sa ma convinga sa o iau asa, eu am refuzat si dupa cateva minute au venit cu un CD-player pe care l-au montat in locul casetofonului. Am plecat de la ei, si dupa cam 10 minute s-a blocat cd-ul, dadea o eroare. Am sunat inapoi la reprezentanta si mi-au raspuns ca nu au ce sa faca si sa merg la service cu el. Sunt convins ca stiau ca e defect, probabil il refuzase altcineva. Am fost pentru asta de 2 ori la service, o data pentru constare si alta data pentru inlocuirea pe garantie.
A doua intamplare se refera tot la o problema pe garantie, nu mai ajungea la 4 liniute, ramasese termostatul blocat pe deschis. S-a constatat defectiunea, s-a apucat mecanicul sa desfaca si in timp ce lucra vine cineva sa-l anunte ca nu au termostat pe stoc. Am avut noroc ca nu apucase sa dea drumul la antigel. Mi-au spus ca fac comanda pentru termostat si sa sun peste cateva zile. Termostatul a ajuns abia dupa 3 saptamani si 5 telefoane din partea mea.
A treia intamplare si cea mai neplacuta si pentru mine si pentru ei, este legata de o problema cu aerul conditionat. Pe scurt, am constata ca nu mai baga rece, am fost la service si mi-au umplut instalatia cu freon, au zis ca se golise ca nu mai fusese folosita de mult. A doua zi dimineata iar nu mai mergea AC-ul, am fost iar la service, s-au uitat la instalatie, verificare vizuala, au umplut din nou. Ziua urmatoare aceeasi problema. Al treilea drum la ei sa vorbesc cu seful de service. Mi-a propus sa merg la un alt service sa descopere pe unde iese freonul, ca ei nu au lichid de contrast pentru asta. La asemenea propunere le-am spus ca o sa merg la ce service ma trimit cei de la Vocea Clientului. Tonul s-a schombat brusc si am fost invitat sa vin pentru inca o verificare a instalatiei. A fost o verificare si mai amanuntita, au dat bara jos, s-au uitat la radiator, la conducte, au schimbat un ventil pe unde vaszusera urme de ulei, au facut cred eu tot ce se putea face fara acel lichid de contrast si lampa cu UV. Nu am ce sa se reprosez mecanicilor. Asta a fost a 4-a vizita la ei, dar din pacate nu a dat rezultate. Am trimis mail la Vocea Clientului, si ca urmare, primesc un telefon de la directorul service-ului care imi spune ca va merge cu mine la un alt service din reteua Dacia unde vom rezolva problema (diagnosticarea) pe cheltuiala Adras. Pana la urma am fost cu cineva din service la Serus, unde au pus lichid de contrast si au vazut pe unde iesea freonul. Al saselea drum a fost pentru schimbarea conductei sparte.
Nu am renuntat nici dupa intamplarea asta, si mi-am facut programare pentru azi dimineata pentru montarea unui filtru de polen. Ajung la serivce, dau talonul pentru formalitati, apoi mi se spune sa astept. Dupa 15 minute vine baiatul de la receptie si imi spune ca nu au pe stoc filtru de polen si sa vin saptamana viitoare (dupa cum stiu ca merg comenzile la ei ar fi durat pe putin 3 saptamani).
Am renuntat evident si am fost in alta parte.
Cam asta este experienta mea de fost client Adras Militari.
Feriti-va de ei, cel putin pe problemele ce tin de AC, pentru ca nu au echipamentele necesare. In rest la revizii am fost multumit de mecanici, s-au purtat bine in general. Nu acelasi lucru pot sa-l spun despre cei de la receptie.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
eu prefer acele service-uri si acei dealeri care sunt axati pe o singura marca.
motivele sunt foarte multe pe langa faptul ca meseriasii stiu cap coada masina si fiecare face treaba lui care o are.
chiar daca simpotrans-ul din afumati-ilfov mai are 2 sedii in bucuresti: colentina si berceni, prefer sa merg doar in afumati la nea Gigi - seful atelierului mecanica un om care iti da explicatii rabdator despre partea de mecanica si care isi iubeste meseria inclusiv marca Dacia.
de restul dealerilor si service-urilor ma feresc ca dracu de tamaie.
Comment
-
sergiu_psc, da vad ca tie iti si place sa faca aia misto de tine si sa te puna sa faci 6 drumuri pentru o reparatie de 1 ora. Daca 3 saptamani nu au avut termostate, ce te impiedica sa mergi la alt service? Ca totusi e plin Bucurestiul.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Dupa ultima experienta am renuntat definitiv la Adras, pana atunci am tot sperat ca se vor schimba.
Sa vad cum sunt cei de la Dacoserv.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Salut! Cu toate ca ma feresc si eu de service-urile dacia, recent am mers la dacoserv pentru a schimba un rulment de roata. A fost ok serviciul, insa pretul nu m-a incantat deloc.
Deci pentru calitatea serviciilor, o bila alba merge la dacoserv.I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Cat te-a costat rulmentul la Dacoserv? Ma intereseaza sa pot face o comparatie cu alte service-uri.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Seda Service Caracal - Sa nu va duceti la ei !!!
Am avut masina de cateva ori la ei .Am vopsit capota fata si dupa 3 luni vopseaua deja se decojeste....am impresia ca nici macar nu au dat cu lac peste vopsea !!!!
Mi au schimbat o anvelopa cu una mai uzata(am observat dupa cateva zile si n-am mai avut ce sa zic)
Preturi f mari la piese.
Promit ca in cateva zile se ocupa de masina si uita apoi sa te mai rezolve..."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
Comment